Mon, 19 May
28.1 C
Yerevan
USD: 386.20 RUB: 4.80 EUR: 435.48 GEL: 141.00 GBP: 516.97
spot_img

Հայաստանի ապահովագրական շուկայի ներկայի և ապագայի «Ռոսգոսստրախի» տեսլականը

ԵՐԵՎԱՆ, 17 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. «Ռոսգոսստրախ Արմենիա» ապահովագրական ընկերությունը չորեքշաբթի ներկայացրել է ԱՊՊԱ պոլիսների ցուցանիշները:

Բացի այդ, «Ռոսգոսստրախ» ընկերությունների խմբի բիզնեսի ռազմավարական զարգացման գծով փոխնախագահ, բաժնետերերի խորհրդի անդամ, Հայաստանի հարցերով համակարգող Ռաֆայել Մինասբեկյանը և «Ռոսգոսստրախ Արմենիա» ընկերության գործադիր տնօրեն Գագիկ Գրիգորյանը լրագրողներին ներկայացրել են իրենց տեսլականը ապահովագրական շուկայի զարգացման փուլերի և հեռանկարների վերաբերյալ ինչպես ԱՊՊԱ-ի, այնպես էլ ապահովագրության այլ տեսակների համատեքստում:

Այսօրվա դրությամբ «Ռոսգոսստրախ Արմենիա» ընկերությունը կնքել է ավելի քան 120 հազար ԱՊՊԱ պայմանագիր և զբաղեցնում է այդ շուկայի 36 տոկոսը: Ընկերության կողմից այսօրվա դրությամբ գրանցված ԱՊՊԱ պոլիսներով ապահովագրական կարգավորված դեպքերի թիվը 350 է, ապահովագրավճարների գծով ծախսերի ծավալը գերազանցում է 3,3 միլիարդ դրամը, իսկ փաստացի վճարումների ծավալը կազմել է շուրջ 55 միլիոն դրամ:

Օրենսդրություն. դրական և բացասական կողմերը

Գրիգորյանը ընդհանուր առմամբ դրական է բնութագրել «Ավտոտրանսպորտային միջոցների շահագործումից բխող պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրման մասին» օրենքը, որն ընդունվել է ՀՀ ԱԺ-ի կողմից 2010 թ.-ի մայիսի 18-ին՝ նշելով, որ կան որոշ թերություններ, որոնք վերաբերում են ընթացակարգերին և լոգիստիկային:

Նա նաև նշել է, որ շուկայի մասնակիցներն Ավտոապահովագրողների բյուրոյի հետ համատեղ արդեն համապատասխան աշխատանքներ են իրականացնում՝ գոյություն ունեցող թերությունները շտկելու համար:

Մինասբեկյանը կարծում է, որ հիմք ընդունված ցանկացած օրենք հարմարեցում է պահանջում այս կամ այն երկրի համար: Նա նաև նշել է, որ Հայաստանում օրենքը մեկ տարվա ընթացքում ավելի մանմարասն է մշակվել և ավելի արդյունավետ է, քան 2002 թ.-ին Ռուսաստանում ընդունված օրենքը: «Իհարկե, կլինեն փոփոխություններ, մասնավորապես՝ կլրամշակվեն սակագները, դասակարգում է իրականացվում: Սակայն ընդհանուր առմամբ օրենքը բավականին լավն է», – ընդգծել է նա:

ԱՊՊԱ-ն՝ որպես շուկայի զարգացման լոկոմոտիվ

Մինասբեկյանը կարծում է, որ ԱՊՊԱ-ն կարող է խթանել երկրում ապահովագրության այլ տեսակների զարգացումը, մասնավորապես՝ ԿԱՍԿՈ-ն, որով կատարվում են ամենամեծ և հաճախ իրականացվող վճարումները: Ավտոսեփականատերերը ԱՊՊԱ-ի միջոցով կսկսեն իրենց վրա զգալ ապահովագրման արդյունավետությունը: «Այդպես տեղի է ունենում ամենուր, այդպես կլինի նաև Հայաստանում»:

Այս կապակցությամբ Ռոսգոսստրախ ԸԽ-ի փոխնախագահն առաջարկեց հանդիպել մեկ տարի անց և գնահատել ԿԱՍԿՈ-ի վիճակագրական տվյալները: «ԿԱՍԿՈ-ի վիճակագրությունն ավելին շատ կլինի, երկու տարի անց այն մի քանի անգամ կփոխվի, իսկ երեք տարի անց մոտ կլինի շուկայական նորմալ երկրի ցուցանիշին», – ասել է նա:

Միաժամանակ Մինասբեկյանը խոստովանեց, որ ընկերությանն ավելի շատ մտահոգում է ֆիզիկական անձանց ունեցվածքի ապահովագրումը, ծառայություն, որը լուրջ սոցիալական բաղկացուցիչ ունի: «Սա այն է, ինչ համար մարդիկ տարիներով կուտակումներ են անում, և բնակարանի կորուստը հաճախ անդառնալի է լինում»:

Խոսելով բժշկական ապահովագրության հրատապության մասին՝ նա նշեց, որ կամավոր բժշկական ապահովագրությունն ակտիվորեն կզարգանա գործատուի հաշվին:

«Աշխարհում դեռևս ստեղծված չէ առողջապահության քաղաքակիրթ այլ համակարգ, բացի առողջության ապահովագրումից: Այդ պատճառով վաղ թե ուշ դա անխուսափելիորեն տեղի կունենա», – եզրափակեց Մինասբեկյանը:-0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Վարդանանց ՆԲԿ պարտատոմսերի տեղաբաշխումնավարտվել է

Կոնվերս Բանկը հայտարարում է «Վարդանանց» նորարարական բժշկական կենտրոնի պարտատոմսերի տեղաբաշխման վաղաժամկետ ավարտի մասին

ՀՀ ԿԲ–ն զեղծարարությունից ապահովագրության մեխանիզմ է քննարկում

ԿԲ ստացված դիմումների վերաբերյալ նա նշեց, որ քանի դեռ հանգամանքները չեն պարզվել, հաճախորդների ստատուս քվոն չի փոխվի, տոկոսներ չեն կուտակվի

ՓՄՁ-ներն ու բանկերը քննարկում են համագործակցության հեռանկարները (ՎԻԴԵՈ)

Մշտապես իր գործունեության առանցքում պահելով ՓՄՁ-ներին՝ Ակբա բանկը դրանք ֆինանսավորելուց բացի, առաջարկում է բիզնես ուսուցման և գիտելիքի փոխանակման հատուկ ծրագրեր

Հայաստանում գործող երեք բանկերը կհետաձգի ֆինանսական զեղծարարությունից տուժած հաճախորդների պարտավորությունների մարումը

Հնարավոր զեղծարարության հետևանքով տուժած հաճախորդների հետ կապված միջանկյալ լուծումներ գտնելու շրջանակներում Հայաստանում գործող երեք բանկերն ընդունել են որոշումներ 3-ից 5 տարի ժամկետով հետաձգելու հաճախորդների պարտավորությունների մարումը

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img