Sun, 7 September
32.1 C
Yerevan
USD: 384.03 RUB: 4.80 EUR: 443.29 GEL: 142.29 GBP: 510.11

Հայաստանի փոքր բիզնեսը չի հասնում մրցակցության բարձր մակարդակի

ԵՐԵՎԱՆ, 14 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանի փոքր բիզնեսը չի հասնում մրցակցության առանձնապես բարձր մակարդակի, այն այսօր այնքան ցածր է, որ թույլ է տալիս վաճառքներ իրականացնել և «ծայրը ծայրին հասցնել» միայն ներքին շուկայում, ասաց Հայաստանի Արդյունաբերողների և գործարարների միության գործադիր տնօրեն Գագիկ Մակարյանը։

«Փոքր բիզնեսի միայն 9 տոկոսը հնարավորություն ունի արտահանել իր արտադրանքը, իսկ բիզնեսի այդ հատվածի մնացած արտադրանքը, հիմնականում, սպառվում է առանձին շրջանների, քաղաքների կամ համայնքների տեղական շուկաներում կամ լավագույն դեպքում դուրս է գալիս ներհանրապետական մակարդակ»,- երեքշաբթի մամուլի ասուլիսում ասաց նա։

Մակարյանը նշեց նաև անհավասար մրցակցության խնդիրը, որի լուծումը նա տեսնում է փոքր և միջին բիզնեսի ներքին սեփական ռեսուրսների օպտիմալացման մեջ։

Իր հերթին Բիզնեսի աջակցության կենտրոնի տնօրեն Սամվել Գևորգյանը ոչ պակաս կարևոր համարեց Երևանի և երկրի մարզերի միջև տնտեսական անհավասար զարգացման խնդիրը։ «Արտադրական բոլոր հզորությունները, մտավոր ներուժը և աշխատուժը կենտրոնացված են Երևանում, իսկ մարզերը բավականին հետ են մնում այս հարցում»,- ասաց նա։

Այս համատեքստում Գևորգյանը մատնանշեց այն բացը, որը գոյություն ունի և մշտապես մեծանում է Հայաստանի և արտաքին աշխարհի միջև տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացման և մրցունակ արտադրանքի ու ծառայությունների տրամադրման հարցում։ «Մենք ավելի դանդաղ ենք արձագանքում մարտահրավերներին, օրենսդրական և այլ բարեփոխումներ կատարում և խնդիրների լուծումներ գտնում»,- ասաց նա։

Էական այլ խնդիրների թվում կենտրոնի տնօրենը նշեց նաև այն, որ հայկական բիզնեսի արտադրանքը չի կարող մրցակցել օտարերկրյա արտադրանքի հետ ոչ գնով, ոչ էլ որակով։

«Զարգացած երկրները և մրցունակ բիզնեսները կարող են ավելի արագ արձագանքել շուկայում տեղի ունեցող փոփոխություններին և կարող են ավելի արագ մրցունակ արտադրանք տալ, ինչի հետ հայկական բիզնեսը մրցակցել չի կարող»,- ասաց նա, հավելելով, որ բացի այդ, հայ ձեռնարկատերերն արտադրողականության շատ ցածր մակարդակ ունեն։

Խոսելով վերոնշյալ խնդիրների հնարավոր լուծումների մասին՝ Գևորգյանը նշեց մարզերի զարգացմանը լուրջ ուշադրություն դարձնելու անհրաժեշտությունը, որոնք պատմականորեն ձևավորված տնտեսական ուղղություններ ունեն։

Այս կապակցությամբ խոսելով զբոսաշրջության ոլորտի մասին՝ նա նշեց, որ տվյալ ոլորտի լիարժեք զարգացման համար պետք է ոչ միայն զարգացնել Հայաստանի կոնկրետ ենթակառուցվածքներ, այլ նաև ապահովել զբոսաշրջիկների համար նախատեսվող ծառայությունների ողջ շղթայի որակյալ մակարդակ՝ սկսած գրասենյակներից և ավիատոմսերի վաճառքից մինչև տուրգործակալությունների և հյուրանոցների մարքեթինգը տեղերում։ -0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Բավրա

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը՝ 2025թ․–ի առաջին եռամսյակի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակում է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշային աղյուսակը՝ հիմնվելով 2025 թվականի առաջին եռամսյակի արդյունքների վրա

Հայաստանում ներդրումային բում է․ հնարավորություններ, խոչընդոտներ և մոլորություններ

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը Sirius Capital ներդրումային ընկերության գործադիր տնօրեն և կառավարող մասնակից Արարատ Մկրտչյանի հետ զրուցել է այն մասին, թե ինչպես պետք է ճիշտ ձևավորել ներդրումային պորտֆելը, Հայաստանի ընթացիկ ներդրումային միջավայրի և ներդրումների հիմնական միֆերի մասին

Ներդրումներ՝ առանց միֆերի․ CubeInvest–ի գլխավոր տնօրենը՝ Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման հնարավորությունների, ռիսկերի և հեռանկարների մասին

Cube Invest–ի գլխավոր տնօրեն–տնօրինության նախագահ Միքայել Մարգարյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում անդրադարձել է գործունեության առանցքային ուղղություններին, Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման խոչընդոտներին և հեռանկարներին, ինչպես նաև ցրել է ներդրումների հետ կապված տարածված միֆերը

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img