Mon, 27 October
10.1 C
Yerevan
USD: 383.05 RUB: 4.73 EUR: 444.80 GEL: 141.19 GBP: 510.03

ՀՅԴ-ն ժամանակավրեպ է համարում ԱՊՊԱ-ի ներդրումը Հայաստանում. պատգամավոր

ԵՐԵՎԱՆ, 27 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայ Հեղափոխական Դաշնակցությունը ժամանակավրեպ է համարում Հայաստանում ավտոքաղաքացիական պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրությունը (ԱՊՊԱ), երկուշաբթի ասաց ԱԺ ՀՅԴ պատգամավոր, ՀՀ ԱԺ տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Արա Նռանյանը:

«Մենք սկզբունքորեն դեմ չենք պարտադիր ապահովագրման համակարգի ներդրմանը, խնդիրն այն է, որ պարտադիր ապահովագրումը սոցիալական խնդիրների լուծման լավագույն ձևերից է և մի քանի բաղադրիչ ունի, և ԱՊՊԱ-ն դրանց թվում ամենևին առաջին տեղում չէ»,- երկուշաբթի «Նովոստի» մամուլի կենտրոնում ասաց Նռանյանը: Նա ընդգծեց, որ կան սոցիալական ռիսկեր, որոնց ապահովագրումից էլ ցանկալի է սկսել:

Ըստ նրա, բազմաթիվ սոցիալական ռիսկեր կան, որոնք ամենից ավելի ապահովագրման կարիք ունեն, և ցանկալի է, որ կառավարությունն ի սկզբանե սկսի սոցիալական ռիսկերի ապահովագրությունը, որից հետո անցնի ավտոապահովագրությանը:

Միաժամանակ, նա նշեց, որ ԱՊՊԱ ներկայիս օրենսդրությունը որոշակի մտահոգություն է հայտնում նախևառաջ այն առումով, որ դրանց սակագները լիարժեք չեն հիմնավորված:

Մասնավորապես, նրա խոսքերով, այլ երկրների փորձի համաձայն, ԱՊՊԱ ներդրումից հետո արձանագրված ՃՏՊ-ների թիվն աճում է 4-5 անգամ, ընդ որում՝ եթե Հայաստանում տարեկան արձանագրվում է երկու հազարից պակաս ՃՏՊ, ապա առավելագույն շեմը պետք է հաշվի առնվի գրեթե 10 հազարի մակարդակով, և ոչ թե 30 հազարի, որոնք սակագների հաշվարկման հիմքում են դրվել:

«Սահմանված սակագները բավական վիճելի են, քանի որ դրանցում ամրագրված ցուցանիշը համաչափ չէ հնչեցված հայտարարություններին, և եթե օրենքով սահմանված վճարները կրկնակի անգամ պակաս լինեին, ապա օրենքից դժգոհողների թիվը տասնյակ անգամներ քիչ կլիներ»,- կարծում է Նռանյանը:

Նա միաժամանակ նշեց, որ մարդիկ, ովքեր օգտագործել են ավտոքաղացիական պատասխանատվության ապահովագրությունը մինչև դրա պարտադիր լինելը, ավելի ցածր սակագներից են օգտվել հասցրած վնասի ավելի բարձր փոխհատուցումների դեպքում:

Պատգամավորն ԱՊՊԱ ներդրման հետ կապված մեկ այլ մտահոգություն համարեց հասցված վնասի գնահատման հարցը, որը բազմաթիվ վեճեր է առաջացնում, այդ թվում ավտոմեքենայի գույքային ամորտիզացումը հաշվի առնելու հնարավորությունները հասցված վնասի հաշվարկից, ինչի արդյունքում վնասի փոխհատուցման ծախսերի մի մասը կմնա ավտոսեփականատերերի վրա:

«Անհրաժեշտ է նաև հետևել ՃՏՊ-ների թիվը տարվա արդյունքներով և այն,թե կնվազեն, դրանք հաշվի առնելով, արդյո՞ք, ԱՊՊԱ սակագները Հայաստանում»,- ասաց Նռանյանը:

2011թ.-ի հունվարի 1-ից Հայաստանում կներդրվի ԱՊՊԱ ինստիտուտը։ Հայաստանում շուրջ 430 հազար տրանսպորտային միջոց է գրանցված։–0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Թաիլանդը զբոսաշրջիկներին թույլ կտա թվային ակտիվները փոխարկել ազգային արժույթի

Թաիլանդի կառավարությունը թույլ կտա օտարերկրյա զբոսաշրջիկներին թվային ակտիվները վերածել թաիլանդական բահտի

Հայաստանի ընդհանուր պետական պարտքը 2025թ․–ի հուլիսի արդյունքում աճել է մոտ 1,8%–ով՝ մինչև 14,1 մլրդ դոլար

Հայաստանի ընդհանուր պետական պարտքը 2025 թվականի հուլիսի 31-ի դրությամբ կազմել է 14,098.6 միլիոն դոլար՝ 2025 թվականի հունիսի 30-ի 13,852.1 միլիոն դոլարի համեմատ

Կրիպտոարժույթը Հայաստանում. խիստ օրենք և մեծ սպասումներ

Armenian Cryptocurrency Assets Forum–ի մասնակիցները քննարկել են Հայաստանում կրիպտոարժույթի ապագային վերաբերող հարցեր

Եվրոյի  փոխարժեքը հայկական դրամի նկատմամբ աճել է 1.7 կետով. ԿԲ

2025 թվականի հոկտեմբերի 2-ի դրությամբ  ԱՄՆ դոլարի  միջին շուկայական փոխարժեքը հայկական դրամի նկատմամբ հոկտեմբերի 1-ի համեմատ աճել է 0.6 կետով՝ հասնելով 383.34 դրամի

Հուլիսին Հայաստան  զուտ առևտրային դրամական փոխանցումները աճել են 42.3%-ով. Համաշխարհային բանկ

Հուլիսին զուտ առևտրային  փոխանցումները շարունակել են կտրուկ աճել՝ տարեկան կտրվածքով հասնելով 42.3%-ի

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img