Sun, 24 August
23.1 C
Yerevan
USD: 384.03 RUB: 4.80 EUR: 443.29 GEL: 142.29 GBP: 510.11

ՀՅԴ-ն ժամանակավրեպ է համարում ԱՊՊԱ-ի ներդրումը Հայաստանում. պատգամավոր

ԵՐԵՎԱՆ, 27 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայ Հեղափոխական Դաշնակցությունը ժամանակավրեպ է համարում Հայաստանում ավտոքաղաքացիական պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրությունը (ԱՊՊԱ), երկուշաբթի ասաց ԱԺ ՀՅԴ պատգամավոր, ՀՀ ԱԺ տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Արա Նռանյանը:

«Մենք սկզբունքորեն դեմ չենք պարտադիր ապահովագրման համակարգի ներդրմանը, խնդիրն այն է, որ պարտադիր ապահովագրումը սոցիալական խնդիրների լուծման լավագույն ձևերից է և մի քանի բաղադրիչ ունի, և ԱՊՊԱ-ն դրանց թվում ամենևին առաջին տեղում չէ»,- երկուշաբթի «Նովոստի» մամուլի կենտրոնում ասաց Նռանյանը: Նա ընդգծեց, որ կան սոցիալական ռիսկեր, որոնց ապահովագրումից էլ ցանկալի է սկսել:

Ըստ նրա, բազմաթիվ սոցիալական ռիսկեր կան, որոնք ամենից ավելի ապահովագրման կարիք ունեն, և ցանկալի է, որ կառավարությունն ի սկզբանե սկսի սոցիալական ռիսկերի ապահովագրությունը, որից հետո անցնի ավտոապահովագրությանը:

Միաժամանակ, նա նշեց, որ ԱՊՊԱ ներկայիս օրենսդրությունը որոշակի մտահոգություն է հայտնում նախևառաջ այն առումով, որ դրանց սակագները լիարժեք չեն հիմնավորված:

Մասնավորապես, նրա խոսքերով, այլ երկրների փորձի համաձայն, ԱՊՊԱ ներդրումից հետո արձանագրված ՃՏՊ-ների թիվն աճում է 4-5 անգամ, ընդ որում՝ եթե Հայաստանում տարեկան արձանագրվում է երկու հազարից պակաս ՃՏՊ, ապա առավելագույն շեմը պետք է հաշվի առնվի գրեթե 10 հազարի մակարդակով, և ոչ թե 30 հազարի, որոնք սակագների հաշվարկման հիմքում են դրվել:

«Սահմանված սակագները բավական վիճելի են, քանի որ դրանցում ամրագրված ցուցանիշը համաչափ չէ հնչեցված հայտարարություններին, և եթե օրենքով սահմանված վճարները կրկնակի անգամ պակաս լինեին, ապա օրենքից դժգոհողների թիվը տասնյակ անգամներ քիչ կլիներ»,- կարծում է Նռանյանը:

Նա միաժամանակ նշեց, որ մարդիկ, ովքեր օգտագործել են ավտոքաղացիական պատասխանատվության ապահովագրությունը մինչև դրա պարտադիր լինելը, ավելի ցածր սակագներից են օգտվել հասցրած վնասի ավելի բարձր փոխհատուցումների դեպքում:

Պատգամավորն ԱՊՊԱ ներդրման հետ կապված մեկ այլ մտահոգություն համարեց հասցված վնասի գնահատման հարցը, որը բազմաթիվ վեճեր է առաջացնում, այդ թվում ավտոմեքենայի գույքային ամորտիզացումը հաշվի առնելու հնարավորությունները հասցված վնասի հաշվարկից, ինչի արդյունքում վնասի փոխհատուցման ծախսերի մի մասը կմնա ավտոսեփականատերերի վրա:

«Անհրաժեշտ է նաև հետևել ՃՏՊ-ների թիվը տարվա արդյունքներով և այն,թե կնվազեն, դրանք հաշվի առնելով, արդյո՞ք, ԱՊՊԱ սակագները Հայաստանում»,- ասաց Նռանյանը:

2011թ.-ի հունվարի 1-ից Հայաստանում կներդրվի ԱՊՊԱ ինստիտուտը։ Հայաստանում շուրջ 430 հազար տրանսպորտային միջոց է գրանցված։–0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Բավրա

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Հայաստանում ներդրումային բում է․ հնարավորություններ, խոչընդոտներ և մոլորություններ

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը Sirius Capital ներդրումային ընկերության գործադիր տնօրեն և կառավարող մասնակից Արարատ Մկրտչյանի հետ զրուցել է այն մասին, թե ինչպես պետք է ճիշտ ձևավորել ներդրումային պորտֆելը, Հայաստանի ընթացիկ ներդրումային միջավայրի և ներդրումների հիմնական միֆերի մասին

Հայաստանը պետք է տեխնոլոգիապես զարգանա․ Eqwefy–ի ղեկավարը՝ տնտեսական մարտահրավերների և նոր հնարավորությունների մասին

2024 թվականի մայիսին հիմնադրված Eqwefy հայկական ներդրումային ընկերության գլխավոր տնօրեն Սամսոն Ավետյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված հարցազրույցում պատմել է դժվարությունների մասին, որոնց հետ բախվում են ստարտափերն ու ՏՏ ընկերությունները, ինչպես նաև այն մասին, թե ինչպես արհեստական բանականության միտումը կարող է ազդել երկրի տնտեսության վրա

Ներդրումներ՝ առանց միֆերի․ CubeInvest–ի գլխավոր տնօրենը՝ Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման հնարավորությունների, ռիսկերի և հեռանկարների մասին

Cube Invest–ի գլխավոր տնօրեն–տնօրինության նախագահ Միքայել Մարգարյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում անդրադարձել է գործունեության առանցքային ուղղություններին, Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման խոչընդոտներին և հեռանկարներին, ինչպես նաև ցրել է ներդրումների հետ կապված տարածված միֆերը

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img