Sat, 14 June
22.1 C
Yerevan
USD: 384.44 RUB: 4.83 EUR: 434.11 GEL: 140.51 GBP: 515.15

ՀՅԴ-ն ժամանակավրեպ է համարում ԱՊՊԱ-ի ներդրումը Հայաստանում. պատգամավոր

ԵՐԵՎԱՆ, 27 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայ Հեղափոխական Դաշնակցությունը ժամանակավրեպ է համարում Հայաստանում ավտոքաղաքացիական պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրությունը (ԱՊՊԱ), երկուշաբթի ասաց ԱԺ ՀՅԴ պատգամավոր, ՀՀ ԱԺ տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Արա Նռանյանը:

«Մենք սկզբունքորեն դեմ չենք պարտադիր ապահովագրման համակարգի ներդրմանը, խնդիրն այն է, որ պարտադիր ապահովագրումը սոցիալական խնդիրների լուծման լավագույն ձևերից է և մի քանի բաղադրիչ ունի, և ԱՊՊԱ-ն դրանց թվում ամենևին առաջին տեղում չէ»,- երկուշաբթի «Նովոստի» մամուլի կենտրոնում ասաց Նռանյանը: Նա ընդգծեց, որ կան սոցիալական ռիսկեր, որոնց ապահովագրումից էլ ցանկալի է սկսել:

Ըստ նրա, բազմաթիվ սոցիալական ռիսկեր կան, որոնք ամենից ավելի ապահովագրման կարիք ունեն, և ցանկալի է, որ կառավարությունն ի սկզբանե սկսի սոցիալական ռիսկերի ապահովագրությունը, որից հետո անցնի ավտոապահովագրությանը:

Միաժամանակ, նա նշեց, որ ԱՊՊԱ ներկայիս օրենսդրությունը որոշակի մտահոգություն է հայտնում նախևառաջ այն առումով, որ դրանց սակագները լիարժեք չեն հիմնավորված:

Մասնավորապես, նրա խոսքերով, այլ երկրների փորձի համաձայն, ԱՊՊԱ ներդրումից հետո արձանագրված ՃՏՊ-ների թիվն աճում է 4-5 անգամ, ընդ որում՝ եթե Հայաստանում տարեկան արձանագրվում է երկու հազարից պակաս ՃՏՊ, ապա առավելագույն շեմը պետք է հաշվի առնվի գրեթե 10 հազարի մակարդակով, և ոչ թե 30 հազարի, որոնք սակագների հաշվարկման հիմքում են դրվել:

«Սահմանված սակագները բավական վիճելի են, քանի որ դրանցում ամրագրված ցուցանիշը համաչափ չէ հնչեցված հայտարարություններին, և եթե օրենքով սահմանված վճարները կրկնակի անգամ պակաս լինեին, ապա օրենքից դժգոհողների թիվը տասնյակ անգամներ քիչ կլիներ»,- կարծում է Նռանյանը:

Նա միաժամանակ նշեց, որ մարդիկ, ովքեր օգտագործել են ավտոքաղացիական պատասխանատվության ապահովագրությունը մինչև դրա պարտադիր լինելը, ավելի ցածր սակագներից են օգտվել հասցրած վնասի ավելի բարձր փոխհատուցումների դեպքում:

Պատգամավորն ԱՊՊԱ ներդրման հետ կապված մեկ այլ մտահոգություն համարեց հասցված վնասի գնահատման հարցը, որը բազմաթիվ վեճեր է առաջացնում, այդ թվում ավտոմեքենայի գույքային ամորտիզացումը հաշվի առնելու հնարավորությունները հասցված վնասի հաշվարկից, ինչի արդյունքում վնասի փոխհատուցման ծախսերի մի մասը կմնա ավտոսեփականատերերի վրա:

«Անհրաժեշտ է նաև հետևել ՃՏՊ-ների թիվը տարվա արդյունքներով և այն,թե կնվազեն, դրանք հաշվի առնելով, արդյո՞ք, ԱՊՊԱ սակագները Հայաստանում»,- ասաց Նռանյանը:

2011թ.-ի հունվարի 1-ից Հայաստանում կներդրվի ԱՊՊԱ ինստիտուտը։ Հայաստանում շուրջ 430 հազար տրանսպորտային միջոց է գրանցված։–0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Բավրա

Standard & Poor’s-ը բարձրացրել է Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը «BB-» նախկին «B+»-ի փոխարեն, հեռանկարը՝ կայուն

«Մենք նաև վերանայել ենք Հայաստանի տրանսֆերտի և փոխարկելիության գնահատականը՝ «BB-»-ից «BB»-ի»,- ասվում է զեկույցում

Հայաստանը պետք է տեխնոլոգիապես զարգանա․ Eqwefy–ի ղեկավարը՝ տնտեսական մարտահրավերների և նոր հնարավորությունների մասին

2024 թվականի մայիսին հիմնադրված Eqwefy հայկական ներդրումային ընկերության գլխավոր տնօրեն Սամսոն Ավետյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված հարցազրույցում պատմել է դժվարությունների մասին, որոնց հետ բախվում են ստարտափերն ու ՏՏ ընկերությունները, ինչպես նաև այն մասին, թե ինչպես արհեստական բանականության միտումը կարող է ազդել երկրի տնտեսության վրա

Խիզախների ժամանակն է․ DimensionInvestments–ի ներդրումային ծառայությունների տնօրենը՝ Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման հեռանկարների մասին (ԷՔՍԿԼՅՈւԶԻՎ)

Dimension Investments ընկերության ներդրումային ծառայությունների տնօրեն Արմեն Հովհաննիսյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում խոսել է զարգացման խոչընդոտների, աճի արագացման գործիքների, ինչպես նաև վենչուրային կապիտալի հեռանկարների մասին

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img