Sat, 20 December
-5.9 C
Yerevan
USD: 381.47 RUB: 4.74 EUR: 446.97 GEL: 141.58 GBP: 510.45

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի գլխամասային գրասենյակն այսուհետ հաճախորդներին նոր՝ բարեկարգ սրահում կսպասարկի

ԵՐԵՎԱՆ, 3 հուլիսի. /ԱՌԿԱ/. ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի գլխամասային գրասենյակի նորոգված, ժամանակակից սպասարկման սրահի պաշտոնական բացումը  տեղի ունեցավ երեքշաբթի Երևանում:
«Մանրածախ բիզնեսի զարգացման ռազմավարության շրջանակներում բանկը որոշեց իր մասնաճյուղային ցանցն ավելի ժամանակակից դարձնել՝ հաճախորդների սպասարկման բարելավման և ծառայությունների տրամադրման ընդհանուր մակարդակի բարձրացման նպատակով»,- սրահի բացման արարողության ժամանակ ասաց բանկի մանրածախ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտի տնօրեն Արտակ Խաչատրյանը:
Նրա խոսքերով՝ նորացված գրասենյակում հերթերի կառավարման համակարգ է տեղադրվել: Ընդլայնվել է սպասարկման սրահի տարածքը, ստեղծվել է բանակցությունների առանձին սենյակ:
«Մենք ծրագրում ենք նման կերպ բարեկարգել բանկի բոլոր մասնաճյուղերը, դրանցից 10-ը՝ միայն այս տար»,- նշեց Խաչատրյանը:
ՎՏԲ Հայաստան Բանկի գլխավոր տնօրեն – տնօրինության նախագահի ժ.պ. Յուրի Գուսևի խոսքերով՝ միջոցների հիմնական ներդրումը բանկի մասնաճյուղերի և սպասարկման կետերի բարեկարգման և վերանորոգման ծրագրում առաջին հերթին ձգտումն է՝ ստեղծել քաղաքացիների սպասարկման համար առավելագույն հարմարավետ պայմաններ: Ամենակարևորը, ըստ Գուսևի, որպեսզի հաճախորդը բանկ այցելելուց և նրա անձնակազմի հետ շփվելուց հաճույք ստանա, խնայի ժամանակը և բավարարված լինի կատարված գործարքից:
Հայաստանի Կենտրոնական բանկի խորհրդի անդամ Օլեգ Եսայանն իր հերթին նշեց, որ ՎՏԲ Հայաստան Բանկը միշտ եղել է հանրապետության խոշոր բանկերի թվում ինչպես հիմնական ցուցանիշներով, այնպես էլ մասնաճյուղային ցանցի տարածվածությամբ:
«Վերջին 5 տարում բանկի ակտիվների աճը միջին տարեկան կտրվածքով մեծացել է 30 տոկոսով, իսկ վարկային պորտֆելը՝ 40 տոկոսով: Այսօր վարկային պորտֆելի մասնաբաժինը ակտիվների ընդհանուր ծավալում կազմում է 75 տոկոս»,- ավելացրեց նա:
Վերանորոգման աշխատանքները սկսվել էին ապրիլի 6-ին և ավարտվել են նախատեսված ժամկետին: Բացի վերանորոգման աշխատանքներից, բանկի գլխամասային գրասենյակի հաճախորդների սպասարկման սրահում իրականացվել է միջոցառումների մի ամբողջ փաթեթ, որոնք ուղղված էին հաճախորդների սպասարկման հետ կապված գործընթացների օպտիմալացմանը և դեմոկրատացմանը, աշխատավայրերի և սպասարկման գոտիների ամբողջական տեխնիկական վերազինմանը և արդիականացմանը, ինչպես նաև սրահի ինտերիերի համապատասխանեցումը ՎՏԲ խմբի կորպորատիվ ոճին և բրենդին:
Սպասարկման սրահում հաճախորդները կարող են օգտվել բանկային ծառայությունների լայն ընտրանուց, այդ թվում՝ հաշիվների/ավանդների բացում և սպասարկում, պլաստիկ քարտերի պատվիրում, դրամական միջոցների ստացում/ուղարկում, ֆիզիկական անձանց և փոքր բիզնեսի հաճախորդներին վար,կի ձևակերպում, հաշվադրամարկղային սպասարկում: Ցանկացողները կարող են նաև վարձակալել անհատական պահատուփեր, օգտվել շուրջօրյա աշխատող բանկոմատներից:
«ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ն ՎՏԲ միջազգային ֆինանսական խմբի մասնակից է դարձել 2004թ. ապրիլին: «ՎՏԲ Բանկ» ԲԲԸ-ն «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ի  100% բաժնետոմսերի փաթեթի միանձնյա բաժնետերն է: Բանկը հիմնական ցուցանիշների մի ամբողջ շարքով մշտապես ներառվում է ՀՀ բանկային համակարգի առաջատարների թվի մեջ: –0–
ԵՐԵՎԱՆ, 3 հուլիսի. /ԱՌԿԱ/. ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի գլխամասային գրասենյակի նորոգված, ժամանակակից սպասարկման սրահի պաշտոնական բացումը  տեղի ունեցավ երեքշաբթի Երևանում:
«Մանրածախ բիզնեսի զարգացման ռազմավարության շրջանակներում բանկը որոշեց իր մասնաճյուղային ցանցն ավելի ժամանակակից դարձնել՝ հաճախորդների սպասարկման բարելավման և ծառայությունների տրամադրման ընդհանուր մակարդակի բարձրացման նպատակով»,- սրահի բացման արարողության ժամանակ ասաց բանկի մանրածախ բիզնեսի զարգացման դեպարտամենտի տնօրեն Արտակ Խաչատրյանը:
Նրա խոսքերով՝ նորացված գրասենյակում հերթերի կառավարման համակարգ է տեղադրվել: Ընդլայնվել է սպասարկման սրահի տարածքը, ստեղծվել է բանակցությունների առանձին սենյակ:
«Մենք ծրագրում ենք նման կերպ բարեկարգել բանկի բոլոր մասնաճյուղերը, դրանցից 10-ը՝ միայն այս տար»,- նշեց Խաչատրյանը:
ՎՏԲ Հայաստան Բանկի գլխավոր տնօրեն – տնօրինության նախագահի ժ.պ. Յուրի Գուսևի խոսքերով՝ միջոցների հիմնական ներդրումը բանկի մասնաճյուղերի և սպասարկման կետերի բարեկարգման և վերանորոգման ծրագրում առաջին հերթին ձգտումն է՝ ստեղծել քաղաքացիների սպասարկման համար առավելագույն հարմարավետ պայմաններ: Ամենակարևորը, ըստ Գուսևի, որպեսզի հաճախորդը բանկ այցելելուց և նրա անձնակազմի հետ շփվելուց հաճույք ստանա, խնայի ժամանակը և բավարարված լինի կատարված գործարքից:
Հայաստանի Կենտրոնական բանկի խորհրդի անդամ Օլեգ Եսայանն իր հերթին նշեց, որ ՎՏԲ Հայաստան Բանկը միշտ եղել է հանրապետության խոշոր բանկերի թվում ինչպես հիմնական ցուցանիշներով, այնպես էլ մասնաճյուղային ցանցի տարածվածությամբ:
«Վերջին 5 տարում բանկի ակտիվների աճը միջին տարեկան կտրվածքով մեծացել է 30 տոկոսով, իսկ վարկային պորտֆելը՝ 40 տոկոսով: Այսօր վարկային պորտֆելի մասնաբաժինը ակտիվների ընդհանուր ծավալում կազմում է 75 տոկոս»,- ավելացրեց նա:
Վերանորոգման աշխատանքները սկսվել էին ապրիլի 6-ին և ավարտվել են նախատեսված ժամկետին: Բացի վերանորոգման աշխատանքներից, բանկի գլխամասային գրասենյակի հաճախորդների սպասարկման սրահում իրականացվել է միջոցառումների մի ամբողջ փաթեթ, որոնք ուղղված էին հաճախորդների սպասարկման հետ կապված գործընթացների օպտիմալացմանը և դեմոկրատացմանը, աշխատավայրերի և սպասարկման գոտիների ամբողջական տեխնիկական վերազինմանը և արդիականացմանը, ինչպես նաև սրահի ինտերիերի համապատասխանեցումը ՎՏԲ խմբի կորպորատիվ ոճին և բրենդին:
Սպասարկման սրահում հաճախորդները կարող են օգտվել բանկային ծառայությունների լայն ընտրանուց, այդ թվում՝ հաշիվների/ավանդների բացում և սպասարկում, պլաստիկ քարտերի պատվիրում, դրամական միջոցների ստացում/ուղարկում, ֆիզիկական անձանց և փոքր բիզնեսի հաճախորդներին վար,կի ձևակերպում, հաշվադրամարկղային սպասարկում: Ցանկացողները կարող են նաև վարձակալել անհատական պահատուփեր, օգտվել շուրջօրյա աշխատող բանկոմատներից:
«ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ն ՎՏԲ միջազգային ֆինանսական խմբի մասնակից է դարձել 2004թ. ապրիլին: «ՎՏԲ Բանկ» ԲԲԸ-ն «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ-ի  100% բաժնետոմսերի փաթեթի միանձնյա բաժնետերն է: Բանկը հիմնական ցուցանիշների մի ամբողջ շարքով մշտապես ներառվում է ՀՀ բանկային համակարգի առաջատարների թվի մեջ: –0–
spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Բավրա

Հայաստանի բանկերի զուտ վարկային պորտֆելը 2025թ․–ի I եռամսյակում աճել է 32,4%–ով՝ մինչև 6,424մլրդ դրամ

ՀՀ բանկային համակարգի վարկային պորտֆելը, պահուստներից զատ, 2025 թվականի առաջին եռամսյակում, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, աճել է 32.4%-ով՝ կազմելով 6.424 միլիարդ դրամ

Moody’s միջազգային գործակալությունը բարձրացրել է Կոնվերս Բանկի վարկանիշը

Moody’s Ratings հեղինակավոր միջազգային վարկանիշային գործակալությունը բարձրացրել է Կոնվերս Բանկի՝ ազգային արժույթով ու արտարժույթով երկարաժամկետ բանկային ավանդների վարկանիշը B1-ից Ba3

2025 թ․–ի երկրորդ եռամսյակում հայկական բանկերի զուտ վարկային պորտֆելը աճել է 6.11%-ով՝ հասնելով 6.8 տրիլիոն դրամի

ՀՀ բանկային համակարգի վարկային պորտֆելը 2025 թվականի երկրորդ եռամսյակում, նույն տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ, աճել է 6.11%-ով՝ կազմելով 6.82 տրիլիոն դրամ

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը՝ 2025 թ.-ի երկրորդ եռամսյակի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշային աղյուսակը՝ հիմնվելով 2025 թվականի երկրորդ եռամսյակի արդյունքների վրա

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img