Mon, 10 November
2.1 C
Yerevan
USD: 382.54 RUB: 4.73 EUR: 441.83 GEL: 141.43 GBP: 501.40

Հայաստանում ապահովագրական ընկերությունները սկսում են տնտեսել ԱՊՊԱ–ի փոխհատուցումները. թերթ

ԵՐԵՎԱՆ, 6 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանում ապահովագրական ընկերությունները սկսում են տնտեսել ԱՊՊԱ–ի փոխհատուցումները, գրում է «Օրակարգ» թերթը։

«Ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թվի կտրուկ աճն ու «ստվերային» ավտոմեքենաները ապահովագրական ընկերություններին ստիպել են տնտեսել հատուցումների հաշվին։ ԱՊՊԱ ոլորտում հատուցման միջին գումարի անգամ 10% կրճատման պայմաններում ապահովագրական ընկերությունները 2012-ը փակել են 74% վնասաբերությամբ»,– նշում է թերթը։

Պարբերականի համաձայն` նման ցուցանիշը ինչպես օբյեկտիվ, այնպես էլ սուբյեկտիվ պատճառներ ունի։ 2011-ը ԱՊՊԱ-ի ներդրման առաջին տարին էր, և ճանապարհատրանսպորտային պատահարներին մասնակից ոչ բոլոր վարորդներն էին դիմում ապահովագրական ընկերություններին, հատկապես երբ վնասի չափն աննշան էր։

Վարորդների պասիվությանը ապահովագրական ընկերություններին հնարավորություն է տվել 2011թ. փակել 54% վնասաբերությամբ։ Համակարգի նկատմամբ վստահության աստիճանական ավելացումը, ինչպես նաև վարորդների անբարեխղճությունը հանգեցրել է հատուցումների կտրուկ աճի։

«Անցած տարի ապահովագրական ընկերությունները հատուցման են ուղղել 9,2 մլրդ դրամ, ինչը 2011թ. համեմատ ավելի է 64%-ով և պայմանավորված է պատահարների քանակի ավելացմամբ։ 2012թ. ապահովագրական ընկերությունները ստացել են հատուցման 46,11 հազ. դիմում, այն դեպքում, երբ 2011թ. դիմումների քանակը 27,2 հազ. է եղել»,–հաղոդրում է թերթը։

Հատուցումների սեղմումը պայմանավորված է նաև նրանով, որ շարունակվում է կրճատվել ԱՊՊԱ պայմանագրեր ունեցող ավտոմեքենաների թիվը։ Անցած տարվա դեկտեմբերի վերջի դրությամբ Հայաստանում գործել է 390 հազ. ԱՊՊԱ պայմանագիր, այն դեպքում, երբ 2011թ. վերջին պայմանագրերի քանակը 392,7 հազ. էր։

Պարբերականը գրում է, որ պայմանագրերի թվի կրճատումն անհասկանալի է, եթե հաշվի առնենք, որ 2012թ. ինն ամիսներին (վերջին հասանելի տվյալներն են) Հայաստան է ներկրվել 22,3 հազ. ավտոմեքենա։ Նման վիճակագրությունից կարելի է եզրակացնել, որ Հայաստանում մոտ 25 հազ. ավտոմեքենա անցած տարի չի ունեցել ԱՊՊԱ պայմանագիր։

Այդ կապակցությամբ թերթը նշում է, որ եթե Ճանապարհային ոստիկանությունն ու տրանսպորտի և կապի նախարարությունը տրանսպորտի ոլորտի խնդիրների լուծման քայլեր չձեռնարկեն, այս տարի ԱՊՊԱ ոլորտում վնասաբերությունը կշարունակի աճել։
ԱՊՊԱ ինստիտուտը Հայաստանում ներմուծվել է 2011թ.–ի հունվարի 1–ից ($1 – 405, 79 դրամ է)։   –0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Հայաստանում ներդրումային բում է․ հնարավորություններ, խոչընդոտներ և մոլորություններ

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը Sirius Capital ներդրումային ընկերության գործադիր տնօրեն և կառավարող մասնակից Արարատ Մկրտչյանի հետ զրուցել է այն մասին, թե ինչպես պետք է ճիշտ ձևավորել ներդրումային պորտֆելը, Հայաստանի ընթացիկ ներդրումային միջավայրի և ներդրումների հիմնական միֆերի մասին

Ներդրումներ՝ առանց միֆերի․ CubeInvest–ի գլխավոր տնօրենը՝ Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման հնարավորությունների, ռիսկերի և հեռանկարների մասին

Cube Invest–ի գլխավոր տնօրեն–տնօրինության նախագահ Միքայել Մարգարյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում անդրադարձել է գործունեության առանցքային ուղղություններին, Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման խոչընդոտներին և հեռանկարներին, ինչպես նաև ցրել է ներդրումների հետ կապված տարածված միֆերը

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը՝ 2025թ․–ի առաջին եռամսյակի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակում է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշային աղյուսակը՝ հիմնվելով 2025 թվականի առաջին եռամսյակի արդյունքների վրա

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img