Tue, 8 April
12.1 C
Yerevan
USD: 391.14 RUB: 4.55 EUR: 428.65 GEL: 142.05 GBP: 501.60
spot_img

Հայաստանում ապահովագրական ընկերությունները սկսում են տնտեսել ԱՊՊԱ–ի փոխհատուցումները. թերթ

ԵՐԵՎԱՆ, 6 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանում ապահովագրական ընկերությունները սկսում են տնտեսել ԱՊՊԱ–ի փոխհատուցումները, գրում է «Օրակարգ» թերթը։

«Ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թվի կտրուկ աճն ու «ստվերային» ավտոմեքենաները ապահովագրական ընկերություններին ստիպել են տնտեսել հատուցումների հաշվին։ ԱՊՊԱ ոլորտում հատուցման միջին գումարի անգամ 10% կրճատման պայմաններում ապահովագրական ընկերությունները 2012-ը փակել են 74% վնասաբերությամբ»,– նշում է թերթը։

Պարբերականի համաձայն` նման ցուցանիշը ինչպես օբյեկտիվ, այնպես էլ սուբյեկտիվ պատճառներ ունի։ 2011-ը ԱՊՊԱ-ի ներդրման առաջին տարին էր, և ճանապարհատրանսպորտային պատահարներին մասնակից ոչ բոլոր վարորդներն էին դիմում ապահովագրական ընկերություններին, հատկապես երբ վնասի չափն աննշան էր։

Վարորդների պասիվությանը ապահովագրական ընկերություններին հնարավորություն է տվել 2011թ. փակել 54% վնասաբերությամբ։ Համակարգի նկատմամբ վստահության աստիճանական ավելացումը, ինչպես նաև վարորդների անբարեխղճությունը հանգեցրել է հատուցումների կտրուկ աճի։

«Անցած տարի ապահովագրական ընկերությունները հատուցման են ուղղել 9,2 մլրդ դրամ, ինչը 2011թ. համեմատ ավելի է 64%-ով և պայմանավորված է պատահարների քանակի ավելացմամբ։ 2012թ. ապահովագրական ընկերությունները ստացել են հատուցման 46,11 հազ. դիմում, այն դեպքում, երբ 2011թ. դիմումների քանակը 27,2 հազ. է եղել»,–հաղոդրում է թերթը։

Հատուցումների սեղմումը պայմանավորված է նաև նրանով, որ շարունակվում է կրճատվել ԱՊՊԱ պայմանագրեր ունեցող ավտոմեքենաների թիվը։ Անցած տարվա դեկտեմբերի վերջի դրությամբ Հայաստանում գործել է 390 հազ. ԱՊՊԱ պայմանագիր, այն դեպքում, երբ 2011թ. վերջին պայմանագրերի քանակը 392,7 հազ. էր։

Պարբերականը գրում է, որ պայմանագրերի թվի կրճատումն անհասկանալի է, եթե հաշվի առնենք, որ 2012թ. ինն ամիսներին (վերջին հասանելի տվյալներն են) Հայաստան է ներկրվել 22,3 հազ. ավտոմեքենա։ Նման վիճակագրությունից կարելի է եզրակացնել, որ Հայաստանում մոտ 25 հազ. ավտոմեքենա անցած տարի չի ունեցել ԱՊՊԱ պայմանագիր։

Այդ կապակցությամբ թերթը նշում է, որ եթե Ճանապարհային ոստիկանությունն ու տրանսպորտի և կապի նախարարությունը տրանսպորտի ոլորտի խնդիրների լուծման քայլեր չձեռնարկեն, այս տարի ԱՊՊԱ ոլորտում վնասաբերությունը կշարունակի աճել։
ԱՊՊԱ ինստիտուտը Հայաստանում ներմուծվել է 2011թ.–ի հունվարի 1–ից ($1 – 405, 79 դրամ է)։   –0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

ՓՄՁ-ներն ու բանկերը քննարկում են համագործակցության հեռանկարները (ՎԻԴԵՈ)

Մշտապես իր գործունեության առանցքում պահելով ՓՄՁ-ներին՝ Ակբա բանկը դրանք ֆինանսավորելուց բացի, առաջարկում է բիզնես ուսուցման և գիտելիքի փոխանակման հատուկ ծրագրեր

ԵԱԶԲ–ն կանխատեսում է, որ Հայաստանի տնտեսությունը 2025թ․–ին կաճի 5,5% –ով

ԵԱԶԲ-ն ակնկալում է, որ տարվա երկրորդ կիսամյակում տնտեսական ակտիվության աճը կարագանա, քանի որ արդյունաբերական արտադրանքի դինամիկան կվերականգնվի, և Հայաստանի ՀՆԱ-ն 2025 թվականին կաճի 5,5%-ով

Կոնվերս Բանկը տեղաբաշխում է «Վարդանանց» ՆԲԿ պարտատոմսերը

Տեղաբաշխվող պարտատոմսերի ընդհանուր ծավալը 1 մլրդ ՀՀ դրամ է, արժեկտրոնի եկամտաբերությունը 12% է, ժամկետը՝ 36 ամիս, տոկոսների վճարման պարբերականությունը՝ կիսամյակային

Ֆինանսների նախարարը ԱՄՀ ղեկավարի հետ քննարկել է SBA պահուստային ծրագրի շրջանակում ստանձնած պարտավորություններ

Քննարկվել են պահուստային ծրագրի շրջանակներում ստանձնած պարտավորությունների կատարման ընթացքը, ինչպես նաև ֆինանսական հատվածի բարեփոխումներին և ռիսկերին առնչվող մի շարք այլ հարցեր

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img