Mon, 30 June
26.1 C
Yerevan
USD: 384.47 RUB: 4.90 EUR: 450.83 GEL: 141.25 GBP: 526.80

Հայաստանում ապահովագրական ընկերությունները սկսում են տնտեսել ԱՊՊԱ–ի փոխհատուցումները. թերթ

ԵՐԵՎԱՆ, 6 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանում ապահովագրական ընկերությունները սկսում են տնտեսել ԱՊՊԱ–ի փոխհատուցումները, գրում է «Օրակարգ» թերթը։

«Ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թվի կտրուկ աճն ու «ստվերային» ավտոմեքենաները ապահովագրական ընկերություններին ստիպել են տնտեսել հատուցումների հաշվին։ ԱՊՊԱ ոլորտում հատուցման միջին գումարի անգամ 10% կրճատման պայմաններում ապահովագրական ընկերությունները 2012-ը փակել են 74% վնասաբերությամբ»,– նշում է թերթը։

Պարբերականի համաձայն` նման ցուցանիշը ինչպես օբյեկտիվ, այնպես էլ սուբյեկտիվ պատճառներ ունի։ 2011-ը ԱՊՊԱ-ի ներդրման առաջին տարին էր, և ճանապարհատրանսպորտային պատահարներին մասնակից ոչ բոլոր վարորդներն էին դիմում ապահովագրական ընկերություններին, հատկապես երբ վնասի չափն աննշան էր։

Վարորդների պասիվությանը ապահովագրական ընկերություններին հնարավորություն է տվել 2011թ. փակել 54% վնասաբերությամբ։ Համակարգի նկատմամբ վստահության աստիճանական ավելացումը, ինչպես նաև վարորդների անբարեխղճությունը հանգեցրել է հատուցումների կտրուկ աճի։

«Անցած տարի ապահովագրական ընկերությունները հատուցման են ուղղել 9,2 մլրդ դրամ, ինչը 2011թ. համեմատ ավելի է 64%-ով և պայմանավորված է պատահարների քանակի ավելացմամբ։ 2012թ. ապահովագրական ընկերությունները ստացել են հատուցման 46,11 հազ. դիմում, այն դեպքում, երբ 2011թ. դիմումների քանակը 27,2 հազ. է եղել»,–հաղոդրում է թերթը։

Հատուցումների սեղմումը պայմանավորված է նաև նրանով, որ շարունակվում է կրճատվել ԱՊՊԱ պայմանագրեր ունեցող ավտոմեքենաների թիվը։ Անցած տարվա դեկտեմբերի վերջի դրությամբ Հայաստանում գործել է 390 հազ. ԱՊՊԱ պայմանագիր, այն դեպքում, երբ 2011թ. վերջին պայմանագրերի քանակը 392,7 հազ. էր։

Պարբերականը գրում է, որ պայմանագրերի թվի կրճատումն անհասկանալի է, եթե հաշվի առնենք, որ 2012թ. ինն ամիսներին (վերջին հասանելի տվյալներն են) Հայաստան է ներկրվել 22,3 հազ. ավտոմեքենա։ Նման վիճակագրությունից կարելի է եզրակացնել, որ Հայաստանում մոտ 25 հազ. ավտոմեքենա անցած տարի չի ունեցել ԱՊՊԱ պայմանագիր։

Այդ կապակցությամբ թերթը նշում է, որ եթե Ճանապարհային ոստիկանությունն ու տրանսպորտի և կապի նախարարությունը տրանսպորտի ոլորտի խնդիրների լուծման քայլեր չձեռնարկեն, այս տարի ԱՊՊԱ ոլորտում վնասաբերությունը կշարունակի աճել։
ԱՊՊԱ ինստիտուտը Հայաստանում ներմուծվել է 2011թ.–ի հունվարի 1–ից ($1 – 405, 79 դրամ է)։   –0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Ներդրումներ երկրորդային շուկայում Superra-ի օգնությամբ, Կոնվերս Բանկի մասնակցությամբ

Ներդրումներ երկրորդային շուկայում. ինչո՞ւ և ինչպե՞ս առևտուր անել պարտատոմսերով ու բաժնետոմսերով

Ապրիլ ամսվա  ընթացքում բյուջեի հավելուրդը պահպանվել է՝ չնայած կանխատեսվող պակասուրդին. ՀԲ

Համաշխարհային բանկի հունիս ամսվա   «Armenia Monthly Economic Update»-ի համաձայն՝ Հայաստանը 2025 թ.-ի ապրիլին պահպանել է պետբյուջեի հավելուրդը՝ չնայած կանխատեսվող պակասուրդին։

Հայաստանը ներառվել է 2024 թ․–ին աշխարհի ամենացածր տարեկան գնաճ ունեցող երկրների տասնյակում․ ԱՄՀ

Հայաստանը ներառվել է 2024 թվականին աշխարհի ամենացածր տարեկան գնաճ ունեցող երկրների տասնյակում։ Նման տվյալներ են ներկայացված ԱՄՀ-ի 156 երկրների ուսումնասիրության մեջ

Moody’s-ը բարձրացրել է Յունիբանկի ավանդների երկարաժամկետ վարկանիշը մինչև B1, հեռանկարը՝ կայուն

Moody's-ը բարձրացրել է Յունիբանկի ազգային և արտարժույթով ավանդների երկարաժամկետ վարկանիշները B2-ից մինչև B1 և հեռանկարը սահմանել կայուն

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը դարձել է «Երաժշտությունը հանուն ապագայի» հիմնադրամի պաշտոնական գործընկեր

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկը միացել է «Երաժշտությունը հանուն ապագայի» հիմնադրամին որպես գործընկեր

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img