ԵՐԵՎԱՆ, 24 հունվարի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանի ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակ 2009 թվականի հունվարից մինչև 2013 թվականի հունվար ստացվել է 3221 բողոք, քաղաքացիներին փոխհատուցվել է ավելի քան 228 մլն դրամ, լրագրողներին հայտնեց Հայաստանի ֆինանսական համակարգի հաշտարար Փիրուզ Սարգսյանն ամփոփիչ մամուլի ասուլիսում։
«Այդ թվից 722 բողոք ընդունվել է քննարկման, ինչի արդյունքում ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը սպառողին օգնել է փոխհատուցել ավելի քան 228 մլն դրամ»,– հայտնեց Սարգսյանը։
Գործունեության չորս տարիների ընթացքում ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակը քաղաքացիների օգտին լուծել է քննարկված բոլոր բողոքների 64.4 տոկոսը։
Սարգսյանը հայտնեց նաև, որ 1311 բողոք է ստացվել 2012 թվականի ընթացքում։
«392 բողոք էլ 1311–ից ընդունվել է քննարկման, որոնցից 96–ն ուղղված են բանկերի, 284-ը` ապահովագրական ընկերությունների (հիմնականում` ԱՊՊԱ–ի), 5–ը` ավտոտրանսպորտի ապահովագրության բյուրոյի, 2–ը` վարկային կազմակերպությունների, 5–ը` գրավատների դեմ»,– ասաց նա։
Ֆինանսական համակարգի հաշտարարը նշեց, որ 2012 թվականին ստացված բողոքների 71.03 տոկոսը լուծվել է հաճախորդների օգտին, միաժամանակ` 68 տոկոսը դրական ելքով ֆինանսական կազմակերպությունների հետ հաշտվելու միջոցով, քանի որ կողմերը նախընտրել են գործը չհասցնել դատարան և հաշտության համաձայնագրեր կնքել։
2012 թվականի բողոքների քննարկման արդյունքում փոխհատուցվել է ավելի քան 111 մլն դրամ։
«Ֆինանսական համակարգերի հաշտարարն իրավունք ունի որոշումներ ընդունելու քննարկվող բողոքների առնչությամբ, որոնք պարտադիր ուժ ունեն, այսինքն պարտադիր են ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից կատարելու համար»,– պարզաբանեց Սարգսյանը` պատասխանելով «ԱՌԿԱ» գործակալության հարցին։
2012 թվականին ստացված բողոքների թիվը 2011 թվականի համեմատ աճել է 63.2 տոկոսով, դիտարկված պահանջների թիվը` 172.2 տոկոսով 2011 թվականի նույն ցուցանիշների համեմատ։ 2011 թվականի ընթացքում բողոքների թիվն աճել է 25 տոկոսով 2010 թվականի համեմատ, իսկ դիտարկված գործերի թիվը` 31 տոկոսով։ 2010 թվականին բողոքների թիվն աճել է 70 տոկոսով 2009 թվականի համեմատ, իսկ քննարկված գործերի թիվը` 90 տոկոսով։
Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն ԱՊՀ երկրների շարքում առաջինը ստեղծվել է Հայաստանում և սկսել է գործել 2009 թվականի հունվարի 24–ից։
Կառույցի գործունեությունն ուղղված է Հայաստանի բանկային համակարգի հաճախորդների իրավունքների և շահերի պաշտպանությանը, նրանց պահանջների արդյունավետ և անվճար դիտարկմանը և բնակչության վստահության բարձրացմանը հանրապետության ֆինանսական համակարգի նկատմամբ։ -0-