Fri, 31 January
-5.9 C
Yerevan
USD: 397.92 RUB: 4.07 EUR: 413.72 GEL: 138.41 GBP: 494.50
spot_img

Ավելի քան 3200 բողոք է ստացվել Հայաստանի ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ 4 տարվա ընթացքում, փոխհատուցվել է ավելի քան 228 մլն դրամ

ԵՐԵՎԱՆ, 24 հունվարի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանի ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակ 2009 թվականի հունվարից մինչև 2013 թվականի հունվար ստացվել է 3221 բողոք, քաղաքացիներին փոխհատուցվել է ավելի քան 228 մլն դրամ, լրագրողներին հայտնեց Հայաստանի ֆինանսական համակարգի հաշտարար Փիրուզ Սարգսյանն ամփոփիչ մամուլի ասուլիսում։

«Այդ թվից 722 բողոք ընդունվել է քննարկման, ինչի արդյունքում ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը սպառողին օգնել է փոխհատուցել ավելի քան 228 մլն դրամ»,– հայտնեց Սարգսյանը։

Գործունեության չորս տարիների ընթացքում ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակը քաղաքացիների օգտին լուծել է քննարկված բոլոր բողոքների 64.4 տոկոսը։

Սարգսյանը հայտնեց նաև, որ 1311 բողոք է ստացվել 2012 թվականի ընթացքում։

«392 բողոք էլ 1311–ից ընդունվել է քննարկման, որոնցից 96–ն ուղղված են բանկերի, 284-ը` ապահովագրական ընկերությունների (հիմնականում` ԱՊՊԱ–ի), 5–ը` ավտոտրանսպորտի ապահովագրության բյուրոյի, 2–ը` վարկային կազմակերպությունների, 5–ը` գրավատների դեմ»,– ասաց նա։

Ֆինանսական համակարգի հաշտարարը նշեց, որ 2012 թվականին ստացված բողոքների 71.03 տոկոսը լուծվել է հաճախորդների օգտին, միաժամանակ` 68 տոկոսը դրական ելքով ֆինանսական կազմակերպությունների հետ հաշտվելու միջոցով, քանի որ կողմերը նախընտրել են գործը չհասցնել դատարան և հաշտության համաձայնագրեր կնքել։

2012 թվականի բողոքների քննարկման արդյունքում փոխհատուցվել է ավելի քան 111 մլն դրամ։

«Ֆինանսական համակարգերի հաշտարարն իրավունք ունի որոշումներ ընդունելու քննարկվող բողոքների առնչությամբ, որոնք պարտադիր ուժ ունեն, այսինքն պարտադիր են ֆինանսական կազմակերպությունների կողմից կատարելու համար»,– պարզաբանեց Սարգսյանը` պատասխանելով «ԱՌԿԱ» գործակալության հարցին։

2012 թվականին ստացված բողոքների թիվը 2011 թվականի համեմատ աճել է 63.2 տոկոսով, դիտարկված պահանջների թիվը` 172.2 տոկոսով 2011 թվականի նույն ցուցանիշների համեմատ։ 2011 թվականի ընթացքում բողոքների թիվն աճել է 25 տոկոսով 2010 թվականի համեմատ, իսկ դիտարկված գործերի թիվը` 31 տոկոսով։ 2010 թվականին բողոքների թիվն աճել է 70 տոկոսով 2009 թվականի համեմատ, իսկ քննարկված գործերի թիվը` 90 տոկոսով։

Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն ԱՊՀ երկրների շարքում առաջինը ստեղծվել է Հայաստանում և սկսել է գործել 2009 թվականի հունվարի 24–ից։

Կառույցի գործունեությունն ուղղված է Հայաստանի բանկային համակարգի հաճախորդների իրավունքների և շահերի պաշտպանությանը, նրանց պահանջների արդյունավետ և անվճար դիտարկմանը և բնակչության վստահության բարձրացմանը հանրապետության ֆինանսական համակարգի նկատմամբ։ -0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Տնտեսությունն աշխատում է՝ առաջ անցնելով պաշտոնական կանխատեսումներից

Հայաստանի տնտեսության դանդաղ, սակայն հստակ վերականգնման վերաբերյալ պաշտոնական կանխատեսումները սկսում են հաստատվել:

Կոնվերս Բանկը լավագույնն է ճանաչվել Mastercard-ի «Excellence in Payment Channels» անվանակարգում

Համակարգի՝ հունվարի 17-ին կայացած հանդիսավոր միջոցառման ընթացքում Կոնվերս Բանկը լավագույնն է ճանաչվել «Excellence in Payment Channels» անվանակարգում

Հայաստանի բանկային համակարգի շահույթը 2024թ․–ի արդյունքում ավելացել է 60,9%–ով՝ մինչև 363,1մլրդ դրամ

Հայաստանի բանկերի ընդհանուր ակտիվները 2024 թվականի դեկտեմբերի 31-ի դրությամբ կազմել են 11,023 մլրդ դրամ

Հայաստանի առևտրային բանկերը 2024թ․–ին պետբյուջե են վճարել 119,6մլրդ դրամի հարկ

Բանկերի շահութահարկի գծով հավաքագրումները կազմել են 63,4 մլրդ դրամ, եկամտահարկը՝ 42,7 մլրդ դրամ, ԱԱՀ–ն՝ 3,9 մլրդ դրամ, այլ հարկեր և տուրքերը՝ 9,7 մլրդ դրամ

Հայաստանում 2025–2026թթ․–ին գնաճը կկազմի միջինը 3,3%․ Fitch

2024 թվականին գնաճը կազմել է ՀՆԱ-ի միջինը 0,3%-ը՝ մասամբ պայմանավորված բազային էֆեկտներով, պարենային ապրանքների գներով և հիմնական գնաճի զրոյական աճով

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img