Tue, 9 September
24.1 C
Yerevan
USD: 382.77 RUB: 4.70 EUR: 447.46 GEL: 142.16 GBP: 515.90

Օգտատերերը բանկային կայքերից պարզություն և հարմարավետություն են պահանջում

ԵՐԵՎԱՆ, 21 նոյեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Ֆինանսական ընկերությունների կայքերի օգտատերերը դրանք 17 տոկոսից ցածր են գնահատում համացանցի կայքի միջին ցուցանիշի համեմատ։ Այդ եզրակացության են եկել Change Sciences Group ընկերության վերլուծաբանները, ովքեր հարցում են անցկացրել բանկային և այլ ֆինանսական կայքերի օգտատերերի շրջանում` պարզելու համար, թե նրանք ինչն են ավելի շատ գնահատում ընկերությունների առցանց ներկայացուցչություններում և որքան հաճախ են նրանց պահանջները բավարարվում։ Հետազոտողները վերլուծել են ճանաչված բանկերի 15 կայքեր և դրանք համեմատել են տարբեր ընկերությունների կայքերի (կենսաթոշակային հիմնադրամների, առցանց խանութների և այլն) հետ։

Հարցման արդյունքների համաձայն` օգտատերերի համար ֆինանսական կայքի առավել կարևոր որակը պարզությունն ու հարմարավետությունն է։ Բանկի կայքում տարբերակների քանակը, նոր պրոմո–ակցիաները և լայն արտադրանքների շարքը քիչ է հետաքրքրել օգտատերերին։ Միաժամանակ ֆինանսական ընկերություններն ինրենք են հաճախ շեշտը դնում այդ որակների վրա, ասվում է հետազոտության մեջ։

Աշխատանքի հեղինակները նաև համեմատել են առցանց ծառայությունները, որոնք թույլ են տալիս կառավարել անձնական ֆինանսները։ Բանկերի կայքերն առավել հարմարավետ են գտնվել։ Այսպես, խոշոր առցանց խանութների կայքերը (օրինակ`Amazon և Walmart) օգտատերերը 25 տոկոսով առավել հարմար են ճանաչել մանրածախ բանկերի համեմատ։ Բանկերի կայքերից 20 տոկոսով առավել հարմար են գտնվել անձնական ֆինանսների կառավարման կայքերը (օրինակ` Mint.com), հաղորդում է cnews.ru–ն։

Մանրածախ բանկերի կայքերը զբաղեցրել են վերջին տեղը ֆինանսական ընկերությունների կայքերի շրջանում` ըստ օգտատերերի գոհունակության աստիճանի (50%–ից քիչ ավել)։ Կորպորատիվ հաճախորդների համար նախատեսված բանկերի կայքերը, ընդհակառակը, լավ կողմից են դրսևորվել. դրանցից գոհ է մնացել օգտատերերի ավելի քան 65 տոկոսը։ Պետք է նշել, որ մանրածախ բանկերի շրջանում վերլուծաբանները որակի մեծ թափ են նկատել։ Չնայած նրան, որ դրանց միջին մակարդակը ցածր է եղել, այդ խմբի առաջնորդները մոտ 20 տոկոսով առաջ են անցել «միջիններից»։

Որպես բանկային կայքերի խնդիր` օգտատերերը նշել են անհասկանալի և անցանկալի պրոմո–ակցիաները, չնկատվող նավարկությունը և արտադրանքների ավելորդ նկարագրությունը։

«Բանկերը և վարկային կազմակերպությունները պետք է վերանայեն այն, ինչը նրանք ամենագլխավորն են համարում իրենց կայքերում։ Օգտատերերն ակնհայտորեն արտահայտվում են հօգուտ պարզության և հարմարավետության, և այդ պատճառով նրանց շրջանում մեծ ճանաչվածություն ունեն այն կայքերը, որոնք փորձում են կատարել այդ պահանջները»,– նշել է Change Sciences–ի  հիմնադիր Սթիվ Էլիսը (Steve Ellis)։

Կորպորատիվ բանկինգի կայքերի դեպքում տեղեկատվության մատուցման պարզությունը ծառայության որակի բարձրացման կարևորագույն գործոններից մեկն է, կարծում է «Պրոմսվյազբանկի» ինտերնետ մարքեթինգի վարչության պետ Դմիտրի Զլոբինը։ «Դա հատկապես նկատելի է բարդ ֆինանսական պրոդուկտներում, որով զարգանում է կորպորատիվ բիզնեսը։  Այնքան էլ հեշտ չէ. հաճախորդին արագ և հասկանալի ասել, թե ինչ է ֆակտորինգը կամ բանկային երաշխիքները»,– պարզաբանել է նա։–0–

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

AMX-ում տեղի է ունեցել 25 մլրդ դրամ ծավալով պետական պարտատոմսերի տեղաբաշխման աճուրդ

Հայաստանի ֆոնդային բորսայում օգոստոսի 12-ին տեղի է ունեցել ընդհանուր 25 մլրդ դրամ ծավալով պետական պարտատոմսերի տեղաբաշխման աճուրդ

Դոլարի նկատմամբ հայկական դրամի միջին հաշվարկային փոխարժեքն օգոստոսին 1,3%–ով ցածր էր, քան նախորդ տարի

2025 թվականի օգոստոսին, նույն թվականի հուլիսի համեմատ, հանրապետությունում գրանցվել է սպառողական գների 0.2%-ով աճ և ԱՄՆ դոլարի նկատմամբ հայկական դրամի հաշվարկային փոխարժեքի 0.2%-ով նվազում

Նոր ավտոմեքենա՝ սկսած 5% կանխավճարով. հատուկ առաջարկներ Toon Expo-ին (ՎԻԴԵՈ)

Ներկայացված պայմանները հասանելի են թե՛ ֆիզիկական, թե՛ իրավաբանական անձանց համար

ԵՆԱԲ-ը պատրաստ է աջակցել Հայաստանի տնտեսության զարգացմանը. նախագահ

Պեկինում աշխատանքային այցի շրջանակում ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հանդիպում է ունեցել Ենթակառուցվածքային ներդրումների ասիական բանկի (ԵՆԱԲ) նախագահ Ծին Լիցզյունի հետ

Եվրոպայի փոխարեն՝ ԱՄԷ․ ինչու՞ Հայաստանը պետք է փոխի կրիպտոարժույթի կարգավորման նկատմամբ մոտեցումը․ ԲԱՑԱՌԻԿ

Cilicia բիզնես ակումբի թվային ֆինանսների բաժնի ղեկավար Անդրանիկ Թողրամաջյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը պատմել է կրիպտոարժույթի և ֆինտեխի ոլորտում Հայաստանի ներուժի, ոլորտի առջև ծառացած մարտահրավերների և բլոկչեյն տեխնոլոգիաների տարածաշրջանային կենտրոն դառնալու ՀՀ–ի կարողության մասին

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img