Mon, 9 June
16.1 C
Yerevan
USD: 384.44 RUB: 4.83 EUR: 434.11 GEL: 140.51 GBP: 515.15

Օգտատերերը բանկային կայքերից պարզություն և հարմարավետություն են պահանջում

ԵՐԵՎԱՆ, 21 նոյեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Ֆինանսական ընկերությունների կայքերի օգտատերերը դրանք 17 տոկոսից ցածր են գնահատում համացանցի կայքի միջին ցուցանիշի համեմատ։ Այդ եզրակացության են եկել Change Sciences Group ընկերության վերլուծաբանները, ովքեր հարցում են անցկացրել բանկային և այլ ֆինանսական կայքերի օգտատերերի շրջանում` պարզելու համար, թե նրանք ինչն են ավելի շատ գնահատում ընկերությունների առցանց ներկայացուցչություններում և որքան հաճախ են նրանց պահանջները բավարարվում։ Հետազոտողները վերլուծել են ճանաչված բանկերի 15 կայքեր և դրանք համեմատել են տարբեր ընկերությունների կայքերի (կենսաթոշակային հիմնադրամների, առցանց խանութների և այլն) հետ։

Հարցման արդյունքների համաձայն` օգտատերերի համար ֆինանսական կայքի առավել կարևոր որակը պարզությունն ու հարմարավետությունն է։ Բանկի կայքում տարբերակների քանակը, նոր պրոմո–ակցիաները և լայն արտադրանքների շարքը քիչ է հետաքրքրել օգտատերերին։ Միաժամանակ ֆինանսական ընկերություններն ինրենք են հաճախ շեշտը դնում այդ որակների վրա, ասվում է հետազոտության մեջ։

Աշխատանքի հեղինակները նաև համեմատել են առցանց ծառայությունները, որոնք թույլ են տալիս կառավարել անձնական ֆինանսները։ Բանկերի կայքերն առավել հարմարավետ են գտնվել։ Այսպես, խոշոր առցանց խանութների կայքերը (օրինակ`Amazon և Walmart) օգտատերերը 25 տոկոսով առավել հարմար են ճանաչել մանրածախ բանկերի համեմատ։ Բանկերի կայքերից 20 տոկոսով առավել հարմար են գտնվել անձնական ֆինանսների կառավարման կայքերը (օրինակ` Mint.com), հաղորդում է cnews.ru–ն։

Մանրածախ բանկերի կայքերը զբաղեցրել են վերջին տեղը ֆինանսական ընկերությունների կայքերի շրջանում` ըստ օգտատերերի գոհունակության աստիճանի (50%–ից քիչ ավել)։ Կորպորատիվ հաճախորդների համար նախատեսված բանկերի կայքերը, ընդհակառակը, լավ կողմից են դրսևորվել. դրանցից գոհ է մնացել օգտատերերի ավելի քան 65 տոկոսը։ Պետք է նշել, որ մանրածախ բանկերի շրջանում վերլուծաբանները որակի մեծ թափ են նկատել։ Չնայած նրան, որ դրանց միջին մակարդակը ցածր է եղել, այդ խմբի առաջնորդները մոտ 20 տոկոսով առաջ են անցել «միջիններից»։

Որպես բանկային կայքերի խնդիր` օգտատերերը նշել են անհասկանալի և անցանկալի պրոմո–ակցիաները, չնկատվող նավարկությունը և արտադրանքների ավելորդ նկարագրությունը։

«Բանկերը և վարկային կազմակերպությունները պետք է վերանայեն այն, ինչը նրանք ամենագլխավորն են համարում իրենց կայքերում։ Օգտատերերն ակնհայտորեն արտահայտվում են հօգուտ պարզության և հարմարավետության, և այդ պատճառով նրանց շրջանում մեծ ճանաչվածություն ունեն այն կայքերը, որոնք փորձում են կատարել այդ պահանջները»,– նշել է Change Sciences–ի  հիմնադիր Սթիվ Էլիսը (Steve Ellis)։

Կորպորատիվ բանկինգի կայքերի դեպքում տեղեկատվության մատուցման պարզությունը ծառայության որակի բարձրացման կարևորագույն գործոններից մեկն է, կարծում է «Պրոմսվյազբանկի» ինտերնետ մարքեթինգի վարչության պետ Դմիտրի Զլոբինը։ «Դա հատկապես նկատելի է բարդ ֆինանսական պրոդուկտներում, որով զարգանում է կորպորատիվ բիզնեսը։  Այնքան էլ հեշտ չէ. հաճախորդին արագ և հասկանալի ասել, թե ինչ է ֆակտորինգը կամ բանկային երաշխիքները»,– պարզաբանել է նա։–0–

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Standard & Poor’s-ը բարձրացրել է Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը «BB-» նախկին «B+»-ի փոխարեն, հեռանկարը՝ կայուն

«Մենք նաև վերանայել ենք Հայաստանի տրանսֆերտի և փոխարկելիության գնահատականը՝ «BB-»-ից «BB»-ի»,- ասվում է զեկույցում

Խիզախների ժամանակն է․ DimensionInvestments–ի ներդրումային ծառայությունների տնօրենը՝ Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման հեռանկարների մասին (ԷՔՍԿԼՅՈւԶԻՎ)

Dimension Investments ընկերության ներդրումային ծառայությունների տնօրեն Արմեն Հովհաննիսյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում խոսել է զարգացման խոչընդոտների, աճի արագացման գործիքների, ինչպես նաև վենչուրային կապիտալի հեռանկարների մասին

ՀՀ կառավարությունը կրիպտոարժույթի ոլորտի կարգավորման առաջին փորձն է անում

ՀՀ կառավարությունը հավանություն է տվել «Կրիպտոակտիվների մասին» օրենքին, որն ուղղված է կրիպտոարժույթի շրջանառության, փոխանակման և ծառայությունների մատուցման ոլորտում կանոնակարգման ներդրմանը

«Moody’s» վարկանիշային գործակալությունն անփոփոխ է թողել Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը` կայուն հեռանկարով

«Moody’s» վարկանիշային գործակալությունը ՀՀ հերթական սուվերեն վարկանիշի շնորհման շրջանակներում անփոփոխ է թողել ընթացիկ վարկանիշը` «Ba3» և հեռանկարը` կայուն

Հայաստանը պետք է տեխնոլոգիապես զարգանա․ Eqwefy–ի ղեկավարը՝ տնտեսական մարտահրավերների և նոր հնարավորությունների մասին

2024 թվականի մայիսին հիմնադրված Eqwefy հայկական ներդրումային ընկերության գլխավոր տնօրեն Սամսոն Ավետյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված հարցազրույցում պատմել է դժվարությունների մասին, որոնց հետ բախվում են ստարտափերն ու ՏՏ ընկերությունները, ինչպես նաև այն մասին, թե ինչպես արհեստական բանականության միտումը կարող է ազդել երկրի տնտեսության վրա

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img