Wed, 23 July
26.1 C
Yerevan
USD: 383.74 RUB: 4.93 EUR: 450.05 GEL: 141.25 GBP: 521.81

Օգտատերերը բանկային կայքերից պարզություն և հարմարավետություն են պահանջում

ԵՐԵՎԱՆ, 21 նոյեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Ֆինանսական ընկերությունների կայքերի օգտատերերը դրանք 17 տոկոսից ցածր են գնահատում համացանցի կայքի միջին ցուցանիշի համեմատ։ Այդ եզրակացության են եկել Change Sciences Group ընկերության վերլուծաբանները, ովքեր հարցում են անցկացրել բանկային և այլ ֆինանսական կայքերի օգտատերերի շրջանում` պարզելու համար, թե նրանք ինչն են ավելի շատ գնահատում ընկերությունների առցանց ներկայացուցչություններում և որքան հաճախ են նրանց պահանջները բավարարվում։ Հետազոտողները վերլուծել են ճանաչված բանկերի 15 կայքեր և դրանք համեմատել են տարբեր ընկերությունների կայքերի (կենսաթոշակային հիմնադրամների, առցանց խանութների և այլն) հետ։

Հարցման արդյունքների համաձայն` օգտատերերի համար ֆինանսական կայքի առավել կարևոր որակը պարզությունն ու հարմարավետությունն է։ Բանկի կայքում տարբերակների քանակը, նոր պրոմո–ակցիաները և լայն արտադրանքների շարքը քիչ է հետաքրքրել օգտատերերին։ Միաժամանակ ֆինանսական ընկերություններն ինրենք են հաճախ շեշտը դնում այդ որակների վրա, ասվում է հետազոտության մեջ։

Աշխատանքի հեղինակները նաև համեմատել են առցանց ծառայությունները, որոնք թույլ են տալիս կառավարել անձնական ֆինանսները։ Բանկերի կայքերն առավել հարմարավետ են գտնվել։ Այսպես, խոշոր առցանց խանութների կայքերը (օրինակ`Amazon և Walmart) օգտատերերը 25 տոկոսով առավել հարմար են ճանաչել մանրածախ բանկերի համեմատ։ Բանկերի կայքերից 20 տոկոսով առավել հարմար են գտնվել անձնական ֆինանսների կառավարման կայքերը (օրինակ` Mint.com), հաղորդում է cnews.ru–ն։

Մանրածախ բանկերի կայքերը զբաղեցրել են վերջին տեղը ֆինանսական ընկերությունների կայքերի շրջանում` ըստ օգտատերերի գոհունակության աստիճանի (50%–ից քիչ ավել)։ Կորպորատիվ հաճախորդների համար նախատեսված բանկերի կայքերը, ընդհակառակը, լավ կողմից են դրսևորվել. դրանցից գոհ է մնացել օգտատերերի ավելի քան 65 տոկոսը։ Պետք է նշել, որ մանրածախ բանկերի շրջանում վերլուծաբանները որակի մեծ թափ են նկատել։ Չնայած նրան, որ դրանց միջին մակարդակը ցածր է եղել, այդ խմբի առաջնորդները մոտ 20 տոկոսով առաջ են անցել «միջիններից»։

Որպես բանկային կայքերի խնդիր` օգտատերերը նշել են անհասկանալի և անցանկալի պրոմո–ակցիաները, չնկատվող նավարկությունը և արտադրանքների ավելորդ նկարագրությունը։

«Բանկերը և վարկային կազմակերպությունները պետք է վերանայեն այն, ինչը նրանք ամենագլխավորն են համարում իրենց կայքերում։ Օգտատերերն ակնհայտորեն արտահայտվում են հօգուտ պարզության և հարմարավետության, և այդ պատճառով նրանց շրջանում մեծ ճանաչվածություն ունեն այն կայքերը, որոնք փորձում են կատարել այդ պահանջները»,– նշել է Change Sciences–ի  հիմնադիր Սթիվ Էլիսը (Steve Ellis)։

Կորպորատիվ բանկինգի կայքերի դեպքում տեղեկատվության մատուցման պարզությունը ծառայության որակի բարձրացման կարևորագույն գործոններից մեկն է, կարծում է «Պրոմսվյազբանկի» ինտերնետ մարքեթինգի վարչության պետ Դմիտրի Զլոբինը։ «Դա հատկապես նկատելի է բարդ ֆինանսական պրոդուկտներում, որով զարգանում է կորպորատիվ բիզնեսը։  Այնքան էլ հեշտ չէ. հաճախորդին արագ և հասկանալի ասել, թե ինչ է ֆակտորինգը կամ բանկային երաշխիքները»,– պարզաբանել է նա։–0–

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Բավրա

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Standard & Poor’s-ը բարձրացրել է Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը «BB-» նախկին «B+»-ի փոխարեն, հեռանկարը՝ կայուն

«Մենք նաև վերանայել ենք Հայաստանի տրանսֆերտի և փոխարկելիության գնահատականը՝ «BB-»-ից «BB»-ի»,- ասվում է զեկույցում

Հայաստանը պետք է տեխնոլոգիապես զարգանա․ Eqwefy–ի ղեկավարը՝ տնտեսական մարտահրավերների և նոր հնարավորությունների մասին

2024 թվականի մայիսին հիմնադրված Eqwefy հայկական ներդրումային ընկերության գլխավոր տնօրեն Սամսոն Ավետյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված հարցազրույցում պատմել է դժվարությունների մասին, որոնց հետ բախվում են ստարտափերն ու ՏՏ ընկերությունները, ինչպես նաև այն մասին, թե ինչպես արհեստական բանականության միտումը կարող է ազդել երկրի տնտեսության վրա

Խիզախների ժամանակն է․ DimensionInvestments–ի ներդրումային ծառայությունների տնօրենը՝ Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման հեռանկարների մասին (ԷՔՍԿԼՅՈւԶԻՎ)

Dimension Investments ընկերության ներդրումային ծառայությունների տնօրեն Արմեն Հովհաննիսյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում խոսել է զարգացման խոչընդոտների, աճի արագացման գործիքների, ինչպես նաև վենչուրային կապիտալի հեռանկարների մասին

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img