Tue, 23 September
14.1 C
Yerevan
USD: 383.45 RUB: 4.60 EUR: 451.47 GEL: 140.98 GBP: 517.58

Ավիաբիզնեսի շահութաբերության մասին խոսակցությունները չեն համապատասխանում իրականությանը. Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի ղեկավար

ԵՐԵՎԱՆ, 10 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Վերջերս Հայաստանում միֆ է տարածվել այն մասին, որ ավիափոխադրումը շահութաբեր բիզնես է, ինչը չի համապատասխանում իրականությանը, ասել է Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Արման Խաչատրյանը։

«Եթե մենք այս հարցը դիտարկենք գլոբալ համատեքստում, ապա 1990 թ.–ից մինչև 2012 թ.–ը միջազգային ավիափոխադրումների ոլորտում ներդրված կապիտալի արժեքը, այսինքն բանկերին վճարվող տոկոսները, զգալիորեն գերազանցում է եկամուտների մակարդակը», – «Նովոստի» միջազգային մամուլի կենտրոնում կայացած ասուլիսի ընթացքում ասաց Խաչատրյանը։

Նրա խոսքերով` նշված ժամանակահատվածում աշխարհում ավիացիայի ոլորտում առավելագույն շահութաբերությունը կազմել է 0 տոկոս։

«Մեկ ուղևորի հաշվով ավիաընկերությունների մաքուր շահույթը կազմում է 1 տոկոս կամ 2,56 դոլար, իսկ կորուստները` 5 տոկոս կամ 10 դոլար», – նշեց նա։

Խոսելով ավիափոխադրումների շուկայում պետական և մասնավոր հատվածի մասնաբաժինների հարաբերակցության մասին` Խաչատրյանը տեղեկացրեց, որ Հյուսիսային Ամերիկայում ոլորտն ամբողջովին պատկանում է մասնավոր ընկերություններին, Եվրոպայում, ինչպես նաև Լատինական Ամերիկայում պետությունը կառավարում է շուկայի ավելի քան 20 տոկոսը, Աֆրիկայի և Ասիական–խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանի երկրներում այս հարաբերակցությունը գրեթե հավասար է, և միայն Մերձավոր Արևելքի երկրներում ավիափոխադրումների շուկայի գրեթե 90 տոկոսը պատկանում է պետությանը։

«Մերձավոր Արևելքում, մասնավորապես` նավթով հարուստ երկրներում տեղական ավիաընկերություններին աջակցելու համար իրականացվում են բազմամիլիարդանոց ներդրումներ։ Միաժամանակ այդ ընկերությունները չեն պատկանում կառավարությանը, դրանք պատկանում են պետական ինքնիշխան հիմնադրամներին», – ընդգծեց նա` հավելելով, որ ավիափոխադրումների շուկայում պետության մասնաբաժնի գերակշռությամբ երկրներում անգամ իրականացվում է «բաց երկնքի» քաղաքականություն։

Հոկտեմբերի 23–ին ՀՀ կառավարությունը հաստատեց «Հայաստանում ավիափոխադրումների մրցակցային և շարունակական ծառայությունների մատուցման ապահովման ծրագիրը», որը հիմնված է «McKinsey & Company» ընկերության և ՀՀ ազգային մրցունակության հիմնադրամի կողմից անցկացված համատեղ հետազոտության վրա։

Հետազոտության տվյալների համաձայն` ուղևորաշրջանառության ցուցանիշով 2012 թ.–ին համաշխարհային առաջատարը Ryanair ընկերությունն է (ուղևորաշրջանառությունը կազմել է 79,6 մլն)։ Առաջատարների հնգյակում ներառվել են նաև Lufthansa (50,8 մլն.), easyJet (44,6 մլն.), Emirates (37,7 մլն.), Air France (33,6 մլն.) ընկերությունները։

Անցած կիլոմետրերի քանակով առաջին տեղում է Emirates ընկերությունը (79,6 մլն. կմ), երկրորդ տեղում է United Airlines–ը (50,8 մլն. կմ), երրորդ տեղում է Lufthansa–ն (44,6 մլն. կմ), չորրորդը Air France–ն է (37,7 մլն. կմ), հինգերորդը` Delta Airlines–ը (33,6 մլն. կմ)։ —0–

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Վրաստանի Ազգային բանկը 2025 թ.-ին կանխատեսում է միջազգային արժութային պահուստների ռեկորդային աճ

Վրաստանի Ազգային բանկը 2025 թ.-ին կանխատեսում է միջազգային արժութային պահուստների ռեկորդային աճ

Յունիբանկը ժամկետից շուտ ավարտեց արտոնյալ բաժնետոմսերի տեղաբաշխումը

Յունիբանկը սահմանված ժամկետից շուտ ամբողջությամբ տեղաբաշխեց 1.5 միլիարդ ՀՀ դրամ ծավալով արտոնյալ բաժնետոմսերը

Շուկայի կապիտալիզացիան օգոստոսին տարեկան կտրվածքով աճել է 41.4%-ով՝ հասնելով 460 մլրդ դրամի. Հայաստանի ֆոնդային բորսա

Այս տարվա օգոստոսին ֆոնդային շուկայի կապիտալիզացիան նախորդ տարվա օգոստոսի համեմատ աճել է 41.36%-ով՝ կազմելով մոտ 460 մլրդ դրամ

Թրամփը կրկին կոչ է արել Փաուելին իջեցնել տոկոսադրույքները

ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփը կրկին կոչ է արել Դաշնային պահուստային համակարգի ղեկավար Ջերոմ Փաուելին իջեցնել տոկոսադրույքները

ԱՄՆ Դաշնային պահուստային համակարգը 2025 թ.-ին առաջին անգամ իջեցրել է իր հիմնական տոկոսադրույքը  տարեկան  մինչև 4-4.25%

Սեպտեմբերի 16-17-ին տեղի ունեցած երկօրյա նիստից հետո ԱՄՆ Դաշնային պահուստային համակարգը (ԴՊՀ) 25 բազային կետով իջեցրեց հիմնական տոկոսադրույքը՝ հասցնելով այն տարեկան 4-4.25%-ի

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img