Tue, 10 June
19.1 C
Yerevan
USD: 384.44 RUB: 4.83 EUR: 434.11 GEL: 140.51 GBP: 515.15

Հայաստանի ԱՊՊԱ համակարգում փոփոխությունները կխստացնեն ոլորտի մրցակցությունը

ԵՐԵՎԱՆ, 15 նոյեմբերի. /ԱՌԿԱ/. ԱՊՊԱ համակարգում փոփոխությունները կխստացնեն մրցակցությունը Հայաստանի ապահովագրական ընկերությունների միջև, ասաց «Սպառողների խորհրդատվությունների կենտրոնի» ղեկավար Կարեն Չիլինգարյանը:

Հայաստանում ՃՏՊ-ների մասնակիցների ապահովագրական վճարումների փոխհատուցման համակարգի ազատականացումը, որը ուժի մեջ կմտնի 2017 թ.-ի ապրիլի 1-ից, նախատեսում է սեղմ ժամկետներում ուղիղ փոխհատուցումների համակարգի ներդրումը և դրանց չափի ավելացումը: Բացի այդ, նախատեսվում է ոլորտում ողջ փաստաթղթաբանության ստանդարտացում, թե ապահովագրական ընկերությունների գծով, թե տուժածների:

Ընդհանուր առմամբ, նա կարծում է, որ փոփոխությունները դրական են վարորդների համար, հատկապես օրինապահների համար, ում համար գործում է բոնուսների համակարգը:

«Մասնավորապես, ուղիղ փոխհատուցումների համակարգը թույլ է տալիս ՃՏՊ-ում տուժած մեքենայի սեփականատիրոջը փոխհատուցում ստանալ հենց իր ապահովագրական ընկերությունից, այլ ոչ թե հակառակ կողմի ընկերությունից: Դա կբարձրացնի ոլորտի մրցակցությունը, և ապահովագրական ընկերությունները ավելի որակյալ ծառայություններ կմատուցեն», – կարծում է Չիլինգարյանը:

Նա նաև մեկնաբանել է ԱՊՊԱ համակարգում կատարված վերջին փոփոխությունները, որոնք ուժի մեջ են մտել այս տարվա սեպտեմբերի 1-ից, որոնց համաձայն ներմուծվել է բոնուս-մալուս սկզբունքը (ապահովագրական պատմության վրա հիմնված զեղչերի համակարգ): Արդյունքում, աճել է ապահովագրական պարտավորությունների արժեքը տասքիքտների և «ռիսկի խմբում գտնվող» վարորդների համար:

«Ընդ որում, հայ վարորդների կեսը վճարում է ապահովագրության դիմաց նույնքան, որքան և նախկինում, 30 տոկոսի համար ապահովագրությունը թանկացել է, իսկ 20 տոկոսի համար` նվազել», – նշել է Չիլինգարյանը:

Նա առանձին անդրադարձել է տաքսի ծառայությունների թեմային: «Վիճակագրության համաձայն, Հայաստանում գրանցված 450-500 հազար մեքենաներից միայն 2,4 տոկոսն է աշխատում որպես տաքսի: Ընդ որում, եթե ՃՏՊ է ընկնում մեքենաների միջինը 8 տոկոսը, ապա տաքսիստների շրջանում այդ ցուցանիշը կազմում է 25 տոկոս», – հայտնել է Չիլինգարյանը:

Նա ացելացրել է, որ ավելի վաղ նախատեսվում էր տաքսի ծառայությունների համար ապահովագրության արժեքը բարձրացնել 200 տոկոսով, սակայն, հաշվի առնելով սոցիալական գործոնները, որոշվել է թանկացնել 25 տոկոսով:

Չիլինգարյանն ընդգծել է, որ ԱՊՊԱ համակարգը Հայաստանում գործում է ընդամենը 5 տարի և անընդհատ բարեփոխվում է: -0-

 

 

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Հայաստանում անցկացվում է տարածաշրջանի ամենամեծ գինու փառատոնը

Արդեն հինգերորդ անգամ Ակբա բանկի աջակցությամբ Երևանում մեկնարկել է հունիսի առաջին շաբաթվա ամենասպասված իրադարձությունը՝ «Երևանի գինու օրեր» փառատոնը

Հայաստանի համախառն պետական պարտքը 2024թ․–ի ապրիլի արդյունքում գերազանցել է 13,6մլրդ դոլարը

Հայաստանի համախառն պետական պարտքը 2025 թվականի ապրիլի 30-ի դրությամբ կազմել է 13,607.844 միլիոն դոլար, ինչը 27.052 միլիոն դոլարով ավելի է 2025 թվականի մարտի 31-ի համեմատ

ՀՀ  2024թ․–ի պետբյուջեի եկամուտները կազմել են 2,58տրլն․ դրամ․ Փաշինյանը նշել է, որ բյուջեն ընտանեկան է

2024թ․–ին Հայաստանի պետբյուջեի եկամուտները կազմել են 2 տրիլիոն 579 մլրդ 200 մլն դրամ, հայտարարեց ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը

ՀՀ–ում մայիսին գրանցվել է 4,3%–անոց գնաճ

2025 թվականի հունվար-մայիսին գները, 2024 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ, աճել են 3%-ով

Հայաստանի ֆիսկալ քաղաքականության արդյունքները 2024թ․–ին շեղվել են թիրախային ցուցանիշներից․ ԿԲ նախագահ

2024 թվականին ձևավորված մակրոտնտեսական անորոշության պայմաններում Հայաստանում իրականացվող հարկաբյուջետային քաղաքականության արդյունքները շեղվել են միջնաժամկետ և երկարաժամկետ թիրախային ցուցանիշներից

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img