Thu, 10 July
25.1 C
Yerevan
USD: 383.82 RUB: 4.91 EUR: 449.11 GEL: 141.28 GBP: 521.34

Հայաստանի ԱՊՊԱ համակարգում փոփոխությունները կխստացնեն ոլորտի մրցակցությունը

ԵՐԵՎԱՆ, 15 նոյեմբերի. /ԱՌԿԱ/. ԱՊՊԱ համակարգում փոփոխությունները կխստացնեն մրցակցությունը Հայաստանի ապահովագրական ընկերությունների միջև, ասաց «Սպառողների խորհրդատվությունների կենտրոնի» ղեկավար Կարեն Չիլինգարյանը:

Հայաստանում ՃՏՊ-ների մասնակիցների ապահովագրական վճարումների փոխհատուցման համակարգի ազատականացումը, որը ուժի մեջ կմտնի 2017 թ.-ի ապրիլի 1-ից, նախատեսում է սեղմ ժամկետներում ուղիղ փոխհատուցումների համակարգի ներդրումը և դրանց չափի ավելացումը: Բացի այդ, նախատեսվում է ոլորտում ողջ փաստաթղթաբանության ստանդարտացում, թե ապահովագրական ընկերությունների գծով, թե տուժածների:

Ընդհանուր առմամբ, նա կարծում է, որ փոփոխությունները դրական են վարորդների համար, հատկապես օրինապահների համար, ում համար գործում է բոնուսների համակարգը:

«Մասնավորապես, ուղիղ փոխհատուցումների համակարգը թույլ է տալիս ՃՏՊ-ում տուժած մեքենայի սեփականատիրոջը փոխհատուցում ստանալ հենց իր ապահովագրական ընկերությունից, այլ ոչ թե հակառակ կողմի ընկերությունից: Դա կբարձրացնի ոլորտի մրցակցությունը, և ապահովագրական ընկերությունները ավելի որակյալ ծառայություններ կմատուցեն», – կարծում է Չիլինգարյանը:

Նա նաև մեկնաբանել է ԱՊՊԱ համակարգում կատարված վերջին փոփոխությունները, որոնք ուժի մեջ են մտել այս տարվա սեպտեմբերի 1-ից, որոնց համաձայն ներմուծվել է բոնուս-մալուս սկզբունքը (ապահովագրական պատմության վրա հիմնված զեղչերի համակարգ): Արդյունքում, աճել է ապահովագրական պարտավորությունների արժեքը տասքիքտների և «ռիսկի խմբում գտնվող» վարորդների համար:

«Ընդ որում, հայ վարորդների կեսը վճարում է ապահովագրության դիմաց նույնքան, որքան և նախկինում, 30 տոկոսի համար ապահովագրությունը թանկացել է, իսկ 20 տոկոսի համար` նվազել», – նշել է Չիլինգարյանը:

Նա առանձին անդրադարձել է տաքսի ծառայությունների թեմային: «Վիճակագրության համաձայն, Հայաստանում գրանցված 450-500 հազար մեքենաներից միայն 2,4 տոկոսն է աշխատում որպես տաքսի: Ընդ որում, եթե ՃՏՊ է ընկնում մեքենաների միջինը 8 տոկոսը, ապա տաքսիստների շրջանում այդ ցուցանիշը կազմում է 25 տոկոս», – հայտնել է Չիլինգարյանը:

Նա ացելացրել է, որ ավելի վաղ նախատեսվում էր տաքսի ծառայությունների համար ապահովագրության արժեքը բարձրացնել 200 տոկոսով, սակայն, հաշվի առնելով սոցիալական գործոնները, որոշվել է թանկացնել 25 տոկոսով:

Չիլինգարյանն ընդգծել է, որ ԱՊՊԱ համակարգը Հայաստանում գործում է ընդամենը 5 տարի և անընդհատ բարեփոխվում է: -0-

 

 

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Բավրա

Standard & Poor’s-ը բարձրացրել է Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը «BB-» նախկին «B+»-ի փոխարեն, հեռանկարը՝ կայուն

«Մենք նաև վերանայել ենք Հայաստանի տրանսֆերտի և փոխարկելիության գնահատականը՝ «BB-»-ից «BB»-ի»,- ասվում է զեկույցում

Հայաստանը պետք է տեխնոլոգիապես զարգանա․ Eqwefy–ի ղեկավարը՝ տնտեսական մարտահրավերների և նոր հնարավորությունների մասին

2024 թվականի մայիսին հիմնադրված Eqwefy հայկական ներդրումային ընկերության գլխավոր տնօրեն Սամսոն Ավետյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված հարցազրույցում պատմել է դժվարությունների մասին, որոնց հետ բախվում են ստարտափերն ու ՏՏ ընկերությունները, ինչպես նաև այն մասին, թե ինչպես արհեստական բանականության միտումը կարող է ազդել երկրի տնտեսության վրա

Խիզախների ժամանակն է․ DimensionInvestments–ի ներդրումային ծառայությունների տնօրենը՝ Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման հեռանկարների մասին (ԷՔՍԿԼՅՈւԶԻՎ)

Dimension Investments ընկերության ներդրումային ծառայությունների տնօրեն Արմեն Հովհաննիսյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում խոսել է զարգացման խոչընդոտների, աճի արագացման գործիքների, ինչպես նաև վենչուրային կապիտալի հեռանկարների մասին

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img