Fri, 25 July
33.1 C
Yerevan
USD: 383.74 RUB: 4.93 EUR: 450.05 GEL: 141.25 GBP: 521.81

ՀՀ վարկային կազմակերպությունները անհատական մոտեցում կցուցաբերեն իրենց հաճախորդներին. ԿԲ

ԵՐԵՎԱՆ, 17 մարտի./ԱՌԿԱ/. ՀՀ վարկային կազմակերպությունները անհատական մոտեցում կցուցաբերեն իրենց հաճախորդներին: Այս մասին նշվում է ԿԲ-ի Facebook-յան էջում:

«ՀՀ վարկային կազմակերպությունների միությունը հայտնում է, որ հավատարիմ մնալով իրենց առաքելությանը, ՀՀ Վարկային կազմակերպությունները ստեղծված իրավիճակում ևս պատրաստ են աջակցել և անհատական մոտեցում ցուցաբերել իրենց հաճախորդներին՝ տվյալ դեպքում կորոնավիրուսի համաճարակի տարածման և կանխարգելիչ միջոցառումների հետևանքով տուժող ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց»,- նշվում է հայտարարության մեջ:

​Մասնավորապես` հյուրատնային, տուրիստական, ռեստորանային, զվարճանքի, նմանատիպ և հարակից բիզնեսների ոլորտում գործող՝ Վարկային կազմակերպության իրավաբանական անձ հաճախորդներին, ինչպես նաև նման իրավաբանական անձանց աշխատակիցներ հանդիսացող ֆիզիկական անձ հաճախորդներին, որոնց եկամուտները (հասույթները) նվազել են իրենցից անկախ հանգամանքների բերումով և որի հետևանքով դժվարացել է վարկային պարտավորությունները պայմանագրին համապատասխան կատարելը, կարող են դիմել իրենց սպասարկող Վարկային կազմակերպության պատասխանատուներին՝ վարկային պարտավորությունների հանդեպ անհատական մոտեցում ստանալու համար:

«Հորդորում ենք հնարավորինս շատ օգտվել առցանց ֆինանսական ծառայություններից, վճարահաշվարկային հավելվածներից և օնլայն ծառայություններից՝ նվազեցնելով ֆիզիկական շփումը»,- նշվում է հաղորդագրության մեջ:

Ֆիզիկական անձ, անհատ ձեռներեց հաճախորդների նկատմամբ Վարկային կազմակերպությունների կողմից կցուցաբերվեն անհատական մոտեցումներ։ Առանձին դեպքերում, ելնելով Վարկային կազմակերպությունների քաղաքականությունից, հնարավոր է վարկային պարտավորությունների գծով վճարումների հետաձգում Վարկային կազմակերպությունների կողմից սահմանվող ժամկետով։ Վարկային պարտավորությունների գծով հերթական մարումներ և վճարներ չիրականացնելու դեպքում նշված անձինք չեն համարվելու ժամկետանց, դրանց գծով չեն հաշվարկվելու տույժեր և տուգանքներ, ինչպես նաև չի վատանալու նշված հաճախորդների վարկային պատմությունը: Հնարավոր է նաև ժամկետների երկարացում վարկային բեռի չավելացման նպատակով:

«Միևնույն ժամանակ բոլոր այն հաճախորդներին, ովքեր կարող են սպասարկել իրենց վարկերը, հորդորում ենք չհետաձգել վճարումները և կատարել դրանք սահմանված ժամանակացույցի համաձայն»,- հայտնել են ԿԲ-ից:

Խնդիրներ ունենալու դեպքում, հավելյալ խորհրդատվություն ստանալու համար կարող եք կապ հաստատել՝ զանգահարելով ՀՀ Կենտրոնական բանկի թեժ գծին՝ 011561954, 011563950, 010592697, կամ ՀՀ վարկային կազմակերպությունների միություն՝ 010 526694:-0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Բավրա

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Standard & Poor’s-ը բարձրացրել է Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը «BB-» նախկին «B+»-ի փոխարեն, հեռանկարը՝ կայուն

«Մենք նաև վերանայել ենք Հայաստանի տրանսֆերտի և փոխարկելիության գնահատականը՝ «BB-»-ից «BB»-ի»,- ասվում է զեկույցում

Խիզախների ժամանակն է․ DimensionInvestments–ի ներդրումային ծառայությունների տնօրենը՝ Հայաստանի կապիտալի շուկայի զարգացման հեռանկարների մասին (ԷՔՍԿԼՅՈւԶԻՎ)

Dimension Investments ընկերության ներդրումային ծառայությունների տնօրեն Արմեն Հովհաննիսյանը «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված բացառիկ հարցազրույցում խոսել է զարգացման խոչընդոտների, աճի արագացման գործիքների, ինչպես նաև վենչուրային կապիտալի հեռանկարների մասին

Հայաստանում ներդրումային բում է․ հնարավորություններ, խոչընդոտներ և մոլորություններ

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը Sirius Capital ներդրումային ընկերության գործադիր տնօրեն և կառավարող մասնակից Արարատ Մկրտչյանի հետ զրուցել է այն մասին, թե ինչպես պետք է ճիշտ ձևավորել ներդրումային պորտֆելը, Հայաստանի ընթացիկ ներդրումային միջավայրի և ներդրումների հիմնական միֆերի մասին

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img