ԵՐԵՎԱՆ, 22 հունիսի./ԱՌԿԱ/. IDpay հավելվածը, որը հնարավորություն է տալիս ակնթարթորեն և շահավետ պայմաններով կատարել դրամական փոխանցումներ Ռուսաստանից Հայաստան, արժանացել է «Ոսկե կայք» մրցույթի Գրան պրի մրցանակին «Բանկային և ֆինանսական ծառայություն» անվանակարգում:
Այս և շատ այլ հարցերի մասին զրուցել ենք նախագծի հիմնադիրներից մեկի՝ Ֆելիքս Խաչատրյանի հետ:
– Այս պահին IDpay հավելվածը բավականին տարածված ծառայություն է Ռուսաստանից Հայաստան փոխանցումներ կատարելու համար: Ձեր կարծիքով ի՞նչը դարձավ նման հաջողության գլխավոր գործոնը:
– Նախ Ռուսաստանից Հայաստան կատարվող փոխանցումների համար մենք ներդրեցինք սովորական ծառայություններից տարբերվող բացառիկ ֆինտեխ լուծում, ինչի շնորհիվ հավելվածը արագ է, շահավետ ու հարմար: Իմ կարծիքով, հենց սրանք են հավելվածի հաջողության երեք հիմնական գործոնները, քանի որ փոխանցումները կատարվում են ակնթարթորեն, բավականին ցածր միջնորդավճարով՝ ընդամենը 0,9%: Եվ ամենակարևորը՝ հավելվածից օգտվելու համար պարզապես անհրաժեշտ է ներբեռնել այն, գրանցվել, անցնել հեռահար նույնականացում և գումար փոխանցել ցանկացած ռուսական բանկային քարտից ցանկացած հայկական բանկային քարտի: Մենք ուրախ ենք, որ օգտատերերը գնահատել են հավելվածի հնարավորությունները և ընտրել են այն՝ որպես իրենց փոխանցումների հիմնական մեթոդ:

– Ինչպես պարզվեց, այն գնահատել են ոչ միայն օգտատերերը. IDpay հավելվածն արժանացել է «Ոսկե կայք» մրցույթի Գրան պրի մրցանակին «Բանկային և ֆինանսական ծառայություն» անվանակարգում: Որքա՞ն կարևոր է դա Ձեզ համար:
– Միշտ հաճելի է մրցանակներ ստանալ, հատկապես, եթե դրան արժանի ես (ծիծաղում է, խմբ.): Իրականում, մեզ համար կարևորագույն մրցանակն այն է, որ օգտատերերը մնում են մեզ հետ երկար ամիսներ, մեկ անգամ չէ, որ փոխանցում են կատարում, այլ կանոնավոր կերպով օգտվում են հավելվածից: Մեր օգտատերերի կողմից հետադարձ կապի հիման վրա մենք մշտապես բարելավում ենք ծառայությունն ու այն դարձնում ավելի շահավետ և հարմար՝ սկսած վիզուալ փոփոխություններից՝ օգտատերերին ներկայացնելով ավելի հարմարավետ և հաճելի ինտերֆեյս, մինչև սպասարկման որակ, ինչին մենք առանձնահատուկ ուշադրություն ենք դարձնում: Բայց ամենակարևորը հավելվածի գործառույթների ընդլայնումն է ու օգտատերերի համար լրացուցիչ առավելությունները:
– Ինչպես ցույց է տալիս վիճակագրությունը, վերջին տարվա ընթացքում Ռուսաստանից Հայաստան կատարված փոխանցումների ծավալը կտրուկ աճել է: Որևէ խնդրի հետ բախվե՞լ եք ծառայության մատուցման ժամանակ:
– Ծառայությունը գործարկվել է դեռևս 2020թ.-ին և , հիմա արդեն կարող ենք հստակ ասել՝ հաջողել, չէ՞ որ դրամական փոխանցումները Ռուսաստանից Հայաստան միշտ են պահանջված եղել, սակայն 2022թ.-ին, իհարկե, ծառայության նկատմամբ պահանջարկը զգալիորեն ավելացավ: Դրանով պայմանավորված՝ իհարկե, մենք բախվել ենք բազմաթիվ հարցերի , որոնք օպերատիվ լուծման կարիք են ունեցել: Հպարտությամբ կարող եմ նշել, որ մեր թիմին մեծ մասամբ դա հաջողվել է, և օգտատերերը զգացել են նվազագույն անհարմարություններ: Հիմա, կարելի է ասել, որ մասշտաբայնացման հիմնական տեխնիկական հարցերը լուծված են, և հարթակը թևակոխել է առաջադեմ զարգացման փուլ:
– Կոնկրետ ո՞ր ուղղությամբ է նախատեսված հավելվածի զարգացումը, և ի՞նչ կտեսնեն մեր օգտատերերը մոտ ապագայում:
– Մշակում ենք շատ հետաքրքիր թարմացումներ, և ես վստահ եմ, որ մեր օգտատերերն ըստ արժանվույն կգնահատեն նոր գործառույթները: Դա վերաբերում է և′ սահմանաչափերի ավելացմանը, և′ Հայաստանից փոխանցումներ ստանալու հնարավորությունների ընդլայնմանը: Նախատեսում ենք ընդլայնել նաև ծառայության աշխարհագրությունը և այլն: Բոլոր գաղտնիքները չես բացահայտի (ժպտում է, խմբ.):-0-