Mon, 19 May
23.7 C
Yerevan
USD: 386.20 RUB: 4.80 EUR: 435.48 GEL: 141.00 GBP: 516.97
spot_img

ՀՀ կենտրոնական բանկը քննարկում է խարդախությունից ապահովագրության երկարաժամկետ մեխանիզմների ներդրումը

ԵՐԵՎԱՆ, 19 մայիսի․/ԱՌԿԱ/․ Հայաստանի Կենտրոնական բանկը քննարկում է զեղծարարության ապահովագրության մեխանիզմներ ներդնելու հնարավորությունը։

«Անկախ ընդունվող օրենքներից և կանոնակարգերից, խարդախության դեպքեր միշտ կլինեն։ Հիմա Կենտրոնական բանկը մտածում է հետևանքները կառավարելու մասին։ Մասնավորապես, մենք մտածում ենք ապահովագրական մեխանիզմներ ներդնելու մասին մինչև որոշակի շեմ, եթե անձը դառնում է խարդախության զոհ», – ասաց ՀՀ Կենտրոնական բանկի փոխնախագահ Արմեն Նուբրեկյանը։

Նրա խոսքով՝ աշխարհում սա անվանում են «զրոյական պատասխանատվության քաղաքականություն»։ Դրա նպատակն այն է, որ մինչև որոշակի գումար խնդիրը լուծվի ինստիտուցիոնալ եղանակով։ Հարցը քննարկվում է Կենտրոնական բանկի խորհրդում։ Միաժամանակ նա մեկնաբանեց մատուցվող ֆինանսական ծառայությունների անվտանգության մակարդակի վերաբերյալ մտահոգությունները։

«Երկու ծայրահեղություններն էլ խնդրահարույց են։ Եթե չափազանց խստացնվի, ապա կստացվի, որ Հայաստանում առցանց ծառայություններից օգտվելը շատ դժվար կլինի։ Սակայն առցանց ծառայությունների դեպքում ռիսկը շատ ավելի բարձր է, քան եթե մարդն անձամբ է գնում բանկ», – ասաց Նուրբեկյանը ԱԺ ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական ​​հանձնաժողովի նիստում։

Խարդախությունների դեպքերը բանկային ոլորտում

Վերջին ամիսներին Հայաստանում հաճախակի են դարձել բանկային խարդախության դեպքերը, մասնավորապես՝ սոցցանցերում բանկերի անունից վարկեր տրամադրելու կեղծ հայտարարությունները։ Տուժած քաղաքացիները պարբերական բողոքի ակցիաներ են կազմակերպում ՀՀ ԿԲ շենքի մոտ։

Հնարավոր զեղծարարության հետևանքով տուժած հաճախորդների հետ կապված միջանկյալ լուծումներ գտնելու շրջանակներում Հայաստանում գործող երեք բանկերը՝ Այ Դի Բանկը, Ինեկոբանկը և Արդշինբանկը, ընդունել են որոշումներ 3-ից 5 տարի ժամկետով հետաձգելու հաճախորդների պարտավորությունների մարումը։ Այսպես, «Այ ԴԻ Բանկ»–ը կհետաձգի 5 տարով, «Ինեկոբանկ»՝ 3 տարով և «Արդշինբանկ»՝ 3 տարով։

Zero Liability Policy

Ֆինանսական ոլորտում զրոյական պատասխանատվության քաղաքականությունը կանոն է, որի դեպքում հաճախորդը ֆինանսական պատասխանատվություն չի կրում իր բանկային քարտով կամ հաշվի վրա չարտոնված գործարքների համար որոշակի պայմանների պահպանման դեպքում։ Այս մոտեցումը հիմնականում օգտագործվում է բանկերի և վճարային համակարգերի կողմից՝ հաճախորդներին խարդախությունից և տվյալների գողությունից պաշտպանելու համար։

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Վարդանանց ՆԲԿ պարտատոմսերի տեղաբաշխումնավարտվել է

Կոնվերս Բանկը հայտարարում է «Վարդանանց» նորարարական բժշկական կենտրոնի պարտատոմսերի տեղաբաշխման վաղաժամկետ ավարտի մասին

ՀՀ ԿԲ–ն զեղծարարությունից ապահովագրության մեխանիզմ է քննարկում

ԿԲ ստացված դիմումների վերաբերյալ նա նշեց, որ քանի դեռ հանգամանքները չեն պարզվել, հաճախորդների ստատուս քվոն չի փոխվի, տոկոսներ չեն կուտակվի

Հայաստանում գործող երեք բանկերը կհետաձգի ֆինանսական զեղծարարությունից տուժած հաճախորդների պարտավորությունների մարումը

Հնարավոր զեղծարարության հետևանքով տուժած հաճախորդների հետ կապված միջանկյալ լուծումներ գտնելու շրջանակներում Հայաստանում գործող երեք բանկերն ընդունել են որոշումներ 3-ից 5 տարի ժամկետով հետաձգելու հաճախորդների պարտավորությունների մարումը

Կոնվերս Բանկը և ՎԶԵԲ-ը ստորագրել են երկու վարկային համաձայնագիր՝ 8 մլն ԱՄՆ դոլարի չափով՝ ուղղված ՓՄՁ-ների և «կանաչ» նախագծերի աջակցությանը

Կոնվերս Բանկը և Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկը (ՎԶԵԲ) Լոնդոնում ընթացող ՎԶԵԲ-ի տարեկան ժողովի ընթացքում ստորագրել են ընդհանուր 8 մլն ԱՄՆ դոլարի երկու վարկային համաձայնագիր

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img