ԵՐԵՎԱՆ, 22 հոկտեմբերի․/ԱՌԿԱ/․ Բանկի հաճախորդների կողմից թույլ տրված ամենատարածված սխալը, ինչի հետևանքով նրանք դառնում են զեղծարարության զոհ, վարկային քարտի տվյալների տրամադրումն է։
«Բանկի հաճախորդների կողմից թույլ տրված ամենատարածված սխալը, ինչի հետևանքով նրանք դառնում են զեղծարարության զոհ, վարկային քարտի տվյալների տրամադրումն է։ Իմ խորհուրդը՝ թվային աշխարհում ոչ մեկին մի՛ վստահեք», – «Նովոստի–Արմենիա»–ին տված հարցազրույցում հայտարարել է ՀՀ Կենտրոնական բանկի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և կիբեռանվտանգության բաժնի տնօրեն Կոմիտաս Ստեփանյանը։
Նա կոչ արեց քաղաքացիներին լինել ողջամտորեն կասկածամիտ։ Եթե ձեզ զանգել են անծանոթ համարից, ներկայացել որպես բանկի աշխատակից և պահանջում են տվյալներ իբր ինչ–որ խնդիրներ լուծելու համար, ապա անջատեք զանգը և կապվեք բանկի հետ կայքում կամ ձեր քարտի վրա նշված պաշտոնական համարով։
«Հիշեք, որ բանկի աշխատակիցը երբեք ձեզնից չի պահանջի անձնական տվյալներ, առավել ևս՝ հեռախոսով: Կոչ եմ անում լինել ողջամտորեն կասկածամիտ՝ առանց պարանոյայի ենթարկվելու», – ընդգծել է Ստեփանյանը։
ԿԲ ներկայացուցիչը նշել է, որ քանի որ թվայնացումը շատ արագ տեմպերով «ներխուժեց» մեր կյանք, իսկ հայկական հասարակությունն ընդհանուր առմամբ պատրաստ չէր դրան, քաղաքացիները կիբեռանվտանգության հիմնական կանոնների շուրջ իրազեկվածության պակաս ունեն։ Ստեփանյանը կարծում է, որ այս ամենը պետք է սովորեցնել երեխաներին՝ սկսած մանկապարտեզից։
Ամբողջ հարցազրույցին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով