ԵՐԵՎԱՆ, 22 հոկտեմբերի․/ԱՌԿԱ/․ Հայաստանի բանկերը բախվում են երկընտրանքի հետ թվային ծառայություններ մշակելիս․ պետք է ընտրել անվտանգության և հաճախորդների համար օգտագործման հարմարավետության միջև:
«Հայաստանի բանկերն իրենց կողմից կատարում են ոչ հրապարակային, բայց շատ աշխատատար և բարդ աշխատանք՝ իրենց հաճախորդներին միաժամանակ մի քանի պարամետրերով նույնականացնելու համար: Այստեղ նրանք հաճախ բախվում են երկընտրանքի հետ. ստիպված են լինում ընտրություն կատարել անվտանգության և օգտագործման հարմարավետության միջև», – «Նովոստի–Արմենիա»–ին տված հարցազրույցում հայտարարել է ՀՀ Կենտրոնական բանկի տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և կիբեռանվտանգության բաժնի տնօրեն Կոմիտաս Ստեփանյանը։
Նա պարզաբանել է․ որքան հասանելի է ծառայությունը, այնքան ավելի մեծ է հավանականությունը, որ չարագործները կփորձեն այն կոտրել: Եվ հակառակը, բազմագործոն նույնականացումը որոշակի անհարմարություններ է ստեղծում օգտատիրոջ համար, բայց զգալիորեն բարձրացնում է պաշտպանության մակարդակը:»
Ստեփանյանը նշել է, որ թվայնացման մակարդակի ավելացման հետ մեկտեղ կաճեն նաև կիբեռանվտանգության ռիսկերը։
«Այսօր մեզ մոտ թվային ծառայություններից օգտվում է 100 մարդուց 20–ը, և կանխատեսվում է, որ այս թիվը կհասնի 80-ի: Ավելին, երբ խոսում ենք թվայնացման մասին, նկատի ունենք, որ Հայաստանի ամենահեռավոր գյուղի բնակիչը պետք է հնարավորություն ունենա օգտվել նույն ծառայություններից, ինչ Երևանի բնակիչը», – նշել է Ստեփանյանը։
Ամբողջ հարցազրույցին կարող եք ծանոթանալ հետևյալ հղումով