ԵՐԵՎԱՆ, 6 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. Թրեյլերը չի գովազդում, այլ առավելագույնը հասանելի ձևով պատմում է ապրանքի հատկությունների մասին և ընդ որում չի փորձում պարտադրել ապրանքը, վաճառքի համար մարքեթինգային հնարքներ չի օգտագործում: Այդ մասին Bankir.Ru-ին տված հարցազրույցում ասել է «Թրեյլերների ստուդիայի» հիմնադիր Ինոկենտի Սկիրնևսկին:
«Ժամանակի ընթացքում բանկային գովազդի դասական մոտեցումները սկսում են կորցնել իրենց արդյունավետությունը, քանի որ ժամանակակից մարդու մոտ գովազդի ֆիլտրացման հմտությունը շատ բարձր է: Մարդկանց վրա իրենց համար ոչ պիտանի տեղեկատվության այնպիսի քանակ է թափվում, որ բոլորի մոտ արդեն ձևավորվել է որևէ կազմակերպության կողմից իրեն հանդեպ ուշադրություն գրավելու հերթական փորձերի անտեսման ռեֆլեքսը: Այսօր խելամիտ է պրոդուկտի «պարտադրման» փոխարեն դրա մասին և դրա կիրառման դեպքում օգտատերի հնարավորությունների մասին պատմելը:
Նա ընդգծել է, որ թրեյլերը դասական գովազդի փոխարինողը չէ, այլ բանկերի համար լրացուցիչ մրցակցային առավելություն է ներկայացնում: -0-