Sat, 12 April
6.1 C
Yerevan
USD: 391.07 RUB: 4.66 EUR: 443.20 GEL: 142.03 GBP: 511.21
spot_img

Թրեյլերները գալիս են փոխարինելու բանկային գովազդին

ԵՐԵՎԱՆ, 6 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. Թրեյլերը չի գովազդում, այլ առավելագույնը  հասանելի ձևով պատմում է ապրանքի հատկությունների մասին և ընդ որում չի փորձում պարտադրել ապրանքը, վաճառքի համար մարքեթինգային հնարքներ չի օգտագործում: Այդ մասին Bankir.Ru-ին տված հարցազրույցում ասել է «Թրեյլերների ստուդիայի» հիմնադիր Ինոկենտի Սկիրնևսկին:

«Ժամանակի ընթացքում բանկային գովազդի դասական մոտեցումները սկսում են կորցնել իրենց արդյունավետությունը, քանի որ ժամանակակից մարդու մոտ  գովազդի ֆիլտրացման հմտությունը շատ բարձր է: Մարդկանց վրա իրենց համար ոչ պիտանի տեղեկատվության այնպիսի քանակ է թափվում, որ բոլորի մոտ արդեն ձևավորվել է որևէ կազմակերպության կողմից իրեն հանդեպ ուշադրություն գրավելու հերթական փորձերի անտեսման ռեֆլեքսը: Այսօր խելամիտ է պրոդուկտի «պարտադրման» փոխարեն դրա մասին և դրա կիրառման դեպքում օգտատերի հնարավորությունների մասին պատմելը:

Նա ընդգծել է, որ թրեյլերը դասական գովազդի փոխարինողը չէ, այլ բանկերի համար լրացուցիչ մրցակցային առավելություն է ներկայացնում: -0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Բավրա

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Բիթքոյնը չափազանց անկայուն է․ ԿԲ նախագահի տեղակայլը՝ որպես ռեզերվային արժույթ բիթքոյնն օգտագործելու հնարավորության մասին

Բիթքոյնի ապագա վարքագծի վերլուծությունը ցույց է տալիս, որ այն չափազանց անկայուն է, հայտարարել է ՀՀ ԿԲ նախագահի տեղակալ Արմեն Նուրբեկյանը

ԱԶԲ–ն  2025թ․–ին Հայաստանի տնտեսական աճի կանխատեսումը նվազեցրել է մինչև 5%

Ասիական զարգացման բանկը նվազեցրել է Հայաստանի տնտեսության աճի 2025 թ. կանխատեսումը՝ հասցնելով 5 տոկոսի, հայտարարեց ԱԶԲ հայաստանյան մշտական ներկայացուցչության տնօրեն Դոն Լամբերտը

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img