ԵՐԵՎԱՆ, 18 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. Գործարկվել է «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ-ի հեռախոսազանգերի սպասարկման կենտրոնը (Call Center), հայտնում է բանկի մամուլի ծառայությունը։
Այսուհետ Բանկի հաճախորդները հնարավորություն ունեն բանկային գործարքներին վերաբերող ցանկացած հարցի պատասխանը ստանալ առանց Բանկ հաճախելու` ցանկացած աշխատանքային օր ժամը 9:00-ից մինչև 18:00-ը զանգելով 010 59 33 33 հեռախոսահամարով:
«Մենք ուսումնասիրել ենք միջազգային առաջադեմ փորձը, և այն տեղայնացրել մեր սպասարկման կենտրոնի համար»,-նշեց «Անելիք Բանկ» ՓԲԸ Վարչության նախագահի տեղակալ-Մանրածախ գործառնությունների դեպարտամենտի տնօրեն Վարդան Գևորգյանը:
Նա միաժամանակ նշեց, որ կենտրոնի աշխատակիցներն ունեն համապատասխան մասնագիտական որակավորում և կարող են սպառիչ պատասխանել հաճախորդների ցանկացած հարցի։
Նրա խոսքերով` Բանկում հետագայում ևս շարունակվելու են հաճախորդների սպասարկման որակը բարելավելուն և նրանց խնդիրներին առավել օպերատիվ լուծում տալուն ուղղված աշխատանքները:
«Անելիք Բանկ» ՓԲԸ–ն ստեղծվել է 1990 թվականի հուլիսի 9–ին, գրանցվել է 1991 թվականի հոկտեմբերի 1–ին, իսկ 1996 թվականի հոկտեմբերին բանկը ստացել է ՀՀ ԿԲ թիվ 9 գլխավոր արտոնագիր։ Բանկի 100 տոկոս բաժնետերը լիբանանյան CreditBank–ն է։–0—