ԵՐԵՎԱՆ, 26 հունվարի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանի ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակ 2014 թվականին ֆինանսական խնդիրներին վերաբերող 3 244 բողոք է ստացվել, ինչը 62%-ով ավելի է 2013-ի ցուցանիշից, հաղորդում է գերատեսչության մամուլի ծառայությունը։
Ընդ որում քննարկման ընդունված դիմումների թիվն աճել է 56%-ով` մինչև 1 277։
«Դիմումների նման թվային աճը Ֆինանսական հաշտարարի գրասենյակի` բնակչության իրազեկմանն ուղղված հետևողական աշխատանքի արդյունք է»,- նշված է հաղորդագրության մեջ։
Ընդհանուր առմամբ 2014թ.-ին գրասենյակ ներկայացվել է 3907 բողոք, որոնցից 3244-ն էին վերաբերում ֆինանսական համակարգին
Պահանջների քննության արդյունքում գործերի 77.04%-ը լուծվել է հօգուտ հաճախորդների (22.01.2015թ.-ի դրությամբ թվով 208 գործ դեռևս գտնվում է քննության փուլում): Ընդ որում, դրական ելքով գործերի 61.1%-ը լուծվել է ֆինանսական կազմակերպության հետ հաշտության գալու միջոցով:
Ընդ որում, դրական ելքով գործերի 61.1%-ը լուծվել է ֆինանսական կազմակերպության հետ հաշտության գալու միջոցով:
«Հաճախորդներից յուրաքանչյուրին գրասենյակի աշխատակիցները տրամադրել են խորհրդատվություն, բացատրել են իրենց իրավունքներն ու պարտականությունները, ինչպես նաև անհրաժեշտության դեպքում օգնել են լրացնել բողոք-պահանջ ֆինանսական կազմակերպության դեմ»,- ասված է հաղորդագրության մեջ։
Տվյալների համաձայն` քննարկված դիմումներից 1021-ը ապահովագրական ընկերություններին էին վերաբերում, որոնցից 14-ը` ԱՊՊԱ-ի մասով։ Միաժամանակ բանկերի դեմ եղել է 230 բողոք, վարկային կազմակերպությունների դեմ` 5 բողոք, գրավատների դեմ` 3 բողոք և 4 բողոք` դրամական փոխանցումներ իրականացրած ընկերությունների դեմ։
Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակն ԱՊՀ երկրների շարքում առաջինը ստեղծվել է Հայաստանում և սկսել է գործել 2009 թվականի հունվարի 24–ից։Կառույցի գործունեությունն ուղղված է Հայաստանի բանկային համակարգի հաճախորդների իրավունքների և շահերի պաշտպանությանը, նրանց պահանջների արդյունավետ և անվճար դիտարկմանը և բնակչության վստահության բարձրացմանը հանրապետության ֆինանսական համակարգի նկատմամբ ($1 – 472,1 դրամ է).-0-