Mon, 28 July
22.1 C
Yerevan
USD: 383.94 RUB: 4.85 EUR: 450.25 GEL: 141.78 GBP: 516.63

«Յունիբանկը» ներդնում է «Protobase Laboratories» ընկերության նոր CRM համակարգը` հաճախորդների դիմումների գծով

ԵՐԵՎԱՆ, 6 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. «Յունիբանկը» սկսել է հաճախորդների դիմումների հետ աշխատանքի ավտոմատացումն ու կենտրանոցումը  CRM համակարգի հիման վրա։ Նախագծի գործընկերը «Protobase Laboratories» ընկերությունն է, ում հետ բանկը գործակցում է նորագույն ՏՏ լուծումների ներդրման ուղղությամբ 2013 թվականից, հայտնում է բանկի մամուլի ծառայությունը։

Հաճախորդների դիմումների մշակման ժամանակակից համակարգի գործարկումը, որը «Protobase Laboratories»–ի սեփական մշակումն է, թույլ կտա բանկին կարճ ժամկետներում և նվազագույն ծախսերով ստեղծել կոնսոլիդացված տեղեկության ընդհանուր բազա, բարձրացնել կոլեկտիվ աշխատանքի արդյունավետությունը և ապահովել հաճախորդների հետ հետադարձ կապի օպերատիվությունը։

CRM-համակարգը ոչ միայն տեղեկություն է հավաքում, այլ նաև թույլ է տալիս բանկի ստորաբաժանումներին գործել համակարգված և հետևել աշխատանքի արդյունավետությանը։

CRM–համակարգի օգտագործման առավելություններից մեկը նաև բանկի զանազան դիմումների` հայտերի, պահանջների և բողոքների, մշակման ժամկետների էական կրճատումն է, բանկի նկատմամբ հաճախորդի բավարարության և վստահության մակարդակի բարձրացումը։ Ստացված վերլուծության հիման վրա բանկը կկարողանա բացահայտել և վերացնել հաճախորդների դժգոհությունների առաջացման պատճառները, ինչը մանրածախ ուղղվածության բանկի գերակայությունն է հաճախորդների ծառայությունների մատուցումը բարելավելու համար։

CRM-համակարգը կընդունի հաճախորդների դիմումները հաղորդակցման բոլոր ուղիներով` մասնաճյուղերում, էլեկտրոնային հասցեներով, call-center–ի միջոցով, բանկի վեբ–կայքով և սոցցանցերով։

Ներկայում համակարգը թեստավորման փուլում է, իսկ 2017 թվականի փետրվարին արդեն կդրվի արդյունաբերական շահագործման։

«Յունիբանկը» միշտ ակտիվ ներդրումներ է իրականացրել ՏՏ ոլորտում բիզնեսի ծավալների ավելացմանը համապատասխան։ Մանրածախ ուղղվածության դինամիկ զարգացումը, բանկի մասնաճյուղային ցանցի ընդլայնումը և նորագույն ծառայությունների ու լուծումների մշտական ներդրումը հանգեցնում են հզորությունների աճի և բոլոր բիզնես գործընթացներում ՏՏ–ենթակառուցվածքի կայուն աշխատանքի ապահովման անհրաժեշտության։

«Յունիբանկը» 2013 թ.–ից համագործակցում է «Protobase Laboratories» ընկերության հետ։ Համագործակցության շրջանակում բանկում  հաջողությամբ ներդրվել է նաև CRM համակարգի նոր սերնդին պատկանող ProtoCRM համակարգը, որն իրենից ներկայացնում է մանրածախ վարկերի վարկային կոնվեյեր։ Այս CRM համակարգի գործարկման շնորհիվ` «Յունիբանկում» մանրածախ վարկերի մասին հայտերի մշակումը տևում է շուրջ 1 րոպե։ Միայն 2016 թ.–ին բանկում մշակվել է սպառողական վարկերի շուրջ 325 000 հայտ, որից ավելի քան 60%–ը հաստատվել է։

«Protobase Laboratories» ընկերությունը հիմնադրվել է 2011 թ.–ին։ Ընկերությունը գրասենյակներ ունի Մոսկվայում, Մինսկում, Նիկոսիայում, Լոնդոնում։ Ընկերության գործունեության հիմնական ուղղություններն են վարչարարական և ռազմավարական կոնսալտինգը, բիզնես գործընթացների օպտիմալացման և վերաինժեներավորման ոլորտում իրականացվող կոնսալտինգը, ՏՏ կոնսալտինգը։

«Protobase Laboratories» ընկերության վարկային կոնվեյերը նորարարական լուծում է` ֆինանսական կազմակերպություններում վարկավորման բիզնես գործընթացի կառուցման և ավտոմատացման համար։ Այն թուլ է տալիս զգալիորեն արագացնել վարկի տրամադրման մասին որոշման ընդունման գործընթացը, բարձրացնել գործընթացի թափանցիկությունն ու կառավարումը` միաժամանակ նվազեցնելով արտաքին և ներքին խարդախության ռիսկերն ու կրճատելով գործառնական ծախսերը։ Ընկերության վիճակագրության համաձայն, կառուցվածքային ստորաբաժանումների աշխատանքի արդյունավետությունն ավելանում է միջինը 2,5 անգամ։

«Յունիբանկը» հիմնադրվել է 2001 թ.–ին։ Բանկի սպասարկման ցանցը ներառում է 46 մասնաճյուղ և ներկայացուցչություն Մոսկվայում։ «Յունիբանկի» բաժնետոմսերը ցուցակվել են NASDAQ OMX Արմենիա բորսայում և ներառվել հիմնական ցուցակում (А)։ 2016 թ.–ի արդյունքներով բանկի ակտիվները գերազանցել են 186 մլրդ դրամը, ընդհանուր կապիտալը կազմել է 35,7 մլրդ դրամ։ «Յունիբանկի» ծառայություններից օգտվում է ավելի քան 320 հազար հաճախորդ։-0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

«Moody’s» վարկանիշային գործակալությունն անփոփոխ է թողել Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը` կայուն հեռանկարով

«Moody’s» վարկանիշային գործակալությունը ՀՀ հերթական սուվերեն վարկանիշի շնորհման շրջանակներում անփոփոխ է թողել ընթացիկ վարկանիշը` «Ba3» և հեռանկարը` կայուն

ՀՀ բանկերը կրիպտոծառայություններ մատուցելու համար պետք է ստեղծեն առանձին ընկերություններ․ ԿԲ

Բանկերն ու հոլդինգները, որոնք ցանկանում են մատուցել կրիպտոարժույթների հետ կապված ծառայություններ, պետք է բացեն առանձին ընկերություններ և ստանան լիցենզիա

CyberGEN-ի Bug Bounty մրցույթում Ակբա բանկը լավագույնն է (ՎԻԴԵՈ)

Հայաստանում կիբեռանվտանգության շաբաթն ավարտվեց Bug Bounty մրցույթի ամփոփմամբ, որտեղ Ակբա բանկի կիբեռանվտանգության հարձակողական թիմը լավագույնը ճանաչվեց

2025 թ․–ի հունվարին Հայաստանում 1.7% գնաճն ամենաբարձրն է 2023 թվականի ապրիլից ի վեր․ ՀԲ

Սա հիմնականում պայմանավորված էր սննդամթերքի և ոչ ալկոհոլային խմիչքների գների բարձրացումով՝ 2․5 տոկոսով

Ավելի քան 23.5 մլրդ դրամ ծավալով  AMX-ը աճուրդներ է անցկացրել պետական ​​պարտատոմսերի լրացուցիչ տեղաբաշխման և հետգնման համար

Հուլիսի 9-ին Հայաստանի ֆոնդային բորսան (AMX) անցկացրեց 23,5 մլրդ դրամի ծավալով  պետական պարտատոմսերի լրացուցիչ տեղաբաշխման և հետգնման աճուրդներ

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img