ԵՐԵՎԱՆ, 10 դեկտեմբերի․/ԱՌԿԱ/․ ԿԲ նախագահ Մարտին Գալստյանը գնահատեց Երևանում հասարակական տրանսպորտի ուղետոմսերի թանկացման ազդեցությունը գնաճի վրա։
«Մեր հաշվարկներով, առավելագույն ազդեցությունը, որը կարող ենք տեսնել հաջորդ տարի տրանսպորտի թանկացման կամ սակագների փոփոխության պատճառով, կազմում է մինչև 0,5%։ Սա առավելագույն գնահատականն է», – ասաց Գալստյանը՝ պատասխանելով «ԱՌԿԱ» գործակալության հարցին ասուլիսի ժամանակ։
Նա պարզաբանեց, որ խոսքը միջին կշռված գնահատականի մասին է տարբեր սցենարներով, քանի որ խոսվում է ինչպես տրանսպորտի միանվագ ուղետոմսերի արժեի բարձրացման, այնպես էլ աբոնիմենտների համակարգի ներդրման մասին։
Գնաճի մասին
Նոյեմբերին Հայաստանում 12-ամսյա գնաճը կազմել է 1,4%։ Ըստ Կենտրոնական բանկի հաշվետվության՝ 2024 թվականի վերջին Հայաստանում գնաճը ակնկալվում է 2,1-2% սահմաններում, 2025թ․–ին կանխատեսվում է 4-3,2%, 2026թ․–ին՝ 4,2-3,8%, 2027թ․–ին՝ 4%:
Դեկտեմբերի 4–ին հաստատված 2025թ․–ի պետբյուջեում գնաճի 12–ամսյա թիրախային ցուցանիշն ամրագրված է 3%՝ ±1 տոկոսային կետ թույլատրելի միջակայքով։ ԿԲ–ն որոշել է նվազեցնել 2006թ․–ից գործող թիրախային ցուցանիշը 4%–ից (±1,5 տոկոսային կետ)՝ կարծելով, որ Հայաստանի տնտեսությունը պատրաստ է անցնել զարգացման նոր փուլ։
Միասնական տոմսային համակարգի մասին
Այժմ Երևանում ավտոբուսի և մետրոյի ուղետոմսն արժե 100 դրամ, տրոլեյբուսինը՝ 50 դրամ։
Քաղաքապետարանի նախագծով՝ 2025 թվականի հունվարի 1-ից ուղետոմսերը կարժենան.
* 280 (300) դրամ՝ «90 րոպե» տոմսի համար (3 ուղևորության համար)
* 880 (900) դրամ – օրական փաթեթ (8 ուղևորության համար)
* 4800 (5000) դրամ՝ շաբաթական փաթեթի համար (30 ուղևորության համար)
* 8800 (9000) դրամ՝ ամսական փաթեթի համար (անսահմանափակ)
* 23,600 (24,000) դրամ՝ 90 օրվա համար (անսահմանափակ)
* 88,800 (90,000) դրամ՝ մեկ տարվա համար (365 օր, անսահմանափակ)
Առաջին թիվն առցանց տոմսերի արժեքն է, իսկ փակագծերում՝ ֆիզիկական քարտի արժեքը։
Ցանկացած սակագնային փաթեթ գնելիս քաղաքացիները կկարողանան օգտվել բոլոր տեսակի հասարակական տրանսպորտից՝ ավտոբուսներից, մետրոյից, տրոլեյբուսներից։