Sat, 10 May
15.1 C
Yerevan
USD: 389.25 RUB: 4.73 EUR: 439.39 GEL: 141.96 GBP: 516.22
spot_img

Հայաստանի կառավարությունը հավանություն կտա ԵՆԲ–ի հետ 60 մլն եվրոյի ֆինանսական պայմանագրի ստորագրումը

ԵՐԵՎԱՆ, 19 նոյեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանի կառավարությունը նոյեմբերի 21–ի նիստում ծրագրում է «Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցք» ֆինանսական համաձայնագրի ստորագրմանը Եվրոպական ներդրումային բանկի (ԵՆԲ) հետ։

Ինչպես նշվում է կառավարության պաշտոնական կայքում տեղադրված որոշման նախագծում, համաձայնագրի շրջանակներում ԵՆԲ–ն Հայաստանին 60 մլն եվրո կտրամադրի Հյուսիս–Հարավ տրանսպորտային միջանցքի կառուցման ծրագրին։ Վարկային միջոցները կտրամադրվեն, առավելագույնը, 12 տրանշերով` յուրաքանչյուրը 5 մլն եվրո արժողությամբ։

Ծրագրով նախատեսված միջոցները ծրագրվում է ուղղել 23.7 կիլոմետր երկարության Լանջիկ–Գյումրի հատվածի կառուցման ֆինանսավորմանը։

Բացի տվյալ վարկային միջոցներից, ծրագրվում է նաև Եվրամիության կողմից Հարևանության ներդրումային գործիքի (Neighborhood Investment Facility – NIF) միջոցով 12 մլն եվրոյի դրամաշնորհի ներգրավումը։ Այդ միջոցների մի մասը` 6 մլն եվրոն, կավելացվի վարկին։ Մյուս 6 մլն եվրոն կիրագործվի ճանապարհի հատվածի կառուցման վերահսկողության համար, կանցլացվի Գյումրիի շրջանցիկ ճանապարհի և Գյումրի–Բավրա հատվածի մանրամասն նախագծմանը և տեխնիկա–տնտեսական հետազոտմանը` հետագայում շինարարության իրագործման համար։

Հայաստանի` 2014 թվականի պետական բյուջեի նախագծում Հյուսիս–Հարավ ավտոմայրուղու կառուցմանը նախատեսվում է մոտ 40.4 մլրդ դրամի հատկացում։ Մասնավորապես, Զարգացման ասիական բանկն ավտոմայրուղու շինարարության առաջին տրանշի շրջանակներում կհատկացնի 3.3 մլրդ դրամ, իսկ ԶԱԲ–ի կողմից երկրորդ և երրորդ տրանշերի շրջանակներում 2014 թվականին նախագծի իրագործմանը հատկացվելիք միջոցները կկազմեն ավելի քան 19 մլրդ դրամ։

2010 թվականի հունվարի 14–ին կառավարությունը հավանություն է տվել «Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի կառուցման ներդրումային ծրագրին, ինչպես նաև Հայաստանի և Ասիական զարգացման բանկի միջև 500 մլն դոլարի շրջանակային ֆինանսական համաձայնագրին։

«Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի կառուցման շնորհիվ կբարելավվի Եվրոպա–Կովկաս–Ասիա ճանապարհային հաղորդակցությունը Արևելյան Եվրոպայի և Արևմտյան Ասիայի հատման կետում։

«Հյուսիս–Հարավ» միջանցքը 556 կիլոմետր ընդհանուր երկայնությամբ կապահովի մուտք դեպի Սև ծով և եվրոպական երկրներ Հայաստանի (Մեղրի–Կապան–Գորիս–Երևան–Աշտարակ–Գյումրի–Բավրա) և Վրաստանի տարածքներով։

Ներդրումային ծրագիրն ուղղված է Հայաստանի հյուսիսի (Վրաստանի հետ սահմանում) և հարավի (Իրանի հետ սահմանում) կապի ապահովմանը տրանսպորտային այնպիսի հաղորդակցությունների միջոցով, որոնք բավարարում են միջազգային բարձր չափանիշներն ու ապահովում են մուտք դեպի համաշխարհային շուկաներ։

Ծրագիրը թույլ կտա, որ Հայաստանն ապագայում մեղմի Ադրբեջանի և Թուրքիայի ստեղծած շրջափակումը, տարանցիկ պետության կարևոր դեր խաղա տարածաշրջանի երկրների բեռնափոխադրումների հարցում, ինչպես նաև միանա Սևծովյան օղաձև ավտոմայրուղուն։

Հայաստանի և Իրանի միջև բարձր մակարդակով դիտարկվում է նաև երկաթուղու կառուցում, որը կկապի երկու երկրներին և «Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի մասը կդառնա։ –0–

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Բավրա

ՎԶԵԲ–ը ՀՀ–ում սկսում է Կապիտալի շուկաների աջակցության ծրագիր․ բանկի գործադիր տնօրեն

ՎԶԵԲ-ը ԵՄ–ի աջակցությամբ սկսում է Կապիտալի շուկաների աջակցության ծրագիր, որն ուղղված է տեղական կապիտալի շուկաների խթանմանը

Standard & Poor’s-ը բարձրացրել է Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը «BB-» նախկին «B+»-ի փոխարեն, հեռանկարը՝ կայուն

«Մենք նաև վերանայել ենք Հայաստանի տրանսֆերտի և փոխարկելիության գնահատականը՝ «BB-»-ից «BB»-ի»,- ասվում է զեկույցում

29 տարի միասին. «ԱՌԿԱ» գործակալությունը նշում է իր ծննդյան օրը

Հայաստանի ամենահին և ամենահեղինակավոր գործակալություններից մեկը լինելը ոչ միայն պատիվ է, այլև մեծ պատասխանատվություն։ Շնորհակալ ենք այս ողջ ընթացքում մեզ հետ լինելու և մեզ ընտրելու համար

«Moody’s» վարկանիշային գործակալությունն անփոփոխ է թողել Հայաստանի սուվերեն վարկանիշը` կայուն հեռանկարով

«Moody’s» վարկանիշային գործակալությունը ՀՀ հերթական սուվերեն վարկանիշի շնորհման շրջանակներում անփոփոխ է թողել ընթացիկ վարկանիշը` «Ba3» և հեռանկարը` կայուն

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img