Wed, 11 June
22.1 C
Yerevan
USD: 384.44 RUB: 4.83 EUR: 434.11 GEL: 140.51 GBP: 515.15

Հայաստանը կարող է դառնալ քրաուդֆանդինգի հարթակի մաս, TCF–ի համահիմնադիրը՝ խոչընդոտների և հեռանկարների մասին

ԵՐԵՎԱՆ, 19 փետրվարի․/ԱՌԿԱ/․ Հայաստանը կարող է դառնալ քրաուդֆանդինգի հարթակի մաս, համոզված է TCF-ի համահիմնադիր և տնօրեն Նարեկ Վարդանյանը։

«TCF-ն այսօր միակ ընկերությունն է, որը նպաստում է երկրի ներգրավվածությանը այս գործընթացներում։ Հայաստանից մասնակիցների և հայտերի թիվը բավականին քիչ է»,- ասաց նա «ԱՌԿԱ» գործակալությանը տված հարցազրույցում։

Խոսելով այս իրավիճակի պատճառների մասին՝ Վարդանյանը պարզաբանեց, որ հայաստանցի նորարարների շրջանում իրազեկվածության և հաջողության պատմությունների պակաս կա։

«Մարդիկ չգիտեն, որ գտնվելով Հայաստանում և ունենալով հետաքրքիր գաղափարներ, կարող են դրանք կյանքի կոչել միջազգային մակարդակում։ Օրինակ՝ պատվիրել նախատիպեր Չինաստանում և արտահանել ամերիկյան շուկա։ Հույս ունենք, որ այս իրավիճակը կփոխվի»,- ասաց նա:

Վարդանյանը նշեց, որ TCF-ը, լինելով աշխարհի ամենազարգացած քրաուդֆանդինգային էկոհամակարգերից մեկը, գտնվում է Հայաստանում և չի մասնակցում տնտեսության ակտիվացմանը. հայտերը հիմնականում ստացվում են ԱՄՆ-ից կամ Չինաստանից։

Պատասխանելով հարցին, թե ինչ է պետք անել այս իրավիճակը հօգուտ Հայաստանի փոխելու համար, նա ընդգծեց իրազեկելու միջոցով մարդկանց մոտիվացնելու և հետաքրքրելու անհրաժեշտությունը՝ ցույց տալով, որ նրանք նույնպես կարող են դառնալ այն հաջողակ գործիչները, ովքեր ստեղծել են միջազգային բրենդեր կամ հավաքել միլիոնավոր դոլարներ։

«Բացի այդ, պետք է տեղյակ լինել ապրելակերպին Հայաստանից դուրս. հաճախ հայտերը, որոնցով մեզ դիմում են, շատ լոկալ են: Մենք ցանկանում ենք մարդկանց մոտ խրախուսել ավելի լայն մտածելակերպ և նշաձողի բարձրացում՝ միջազգային շուկայում հաջողության հասնելու համար ավելի կենսունակ նախագծեր ստեղծելու գործում: Ամենակարևորը ցանկությունն է, որոշակի գիտելիքներ այն ոլորտում, որտեղ ցանկանում եք միջոցներ ներգրավել, պրոդուկտի լավ դիզայն: Դու կարող ես ստեղծել քո պրոդուկտը, մարդկանց համոզել, որ դա անհրաժեշտ է և փուլ առ փուլ առաջ շարժվել»,- պարզաբանեց նա։

Վարդանյանը նշեց նաև երեք հիմնական գործոն՝ հօգուտ քրաուդֆանդինգի ընտրության՝ որպես ֆինանսավորում գտնելու գործիք։

 «Նախագծի գաղափարը պետք է վերաբերի սպառման ֆիզիկական պրոդուկտին», – ասաց նա՝ պարզաբանելով, որ գաղափարը կարող է հիանալի լինել, դառնալ շատ լավ բիզնես, բայց իր բնույթով հարմար չլինել քրաուդֆանդինգի համար:

Որպես երկրորդ գործոն՝ TCF-ի համահիմնադիրը նշեց այն, որ պրոդուկտի սպառողների թիրախային խումբը չպետք է լինի շատ նեղ, պրոդուկտը պետք է հնարավորինս մասսայական լինի։

«Եվ երրորդ, ամենակարևոր բաղադրիչն այն է, որ նախագիծը պետք է պարունակի նորարարության տարր։ Այս դեպքում շատ մեծ է հավանականությունը, որ նախագծի հեղինակը կարող է մեծ ֆինանսավորում ստանալ, դառնալ հաջողակ, դուրս գալ միջազգային շուկաներ։ Եվ այս ամենն՝ ապրելով Հայաստանում»,- եզրափակեց Վարդանյանը։

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Հայաստանում անցկացվում է տարածաշրջանի ամենամեծ գինու փառատոնը

Արդեն հինգերորդ անգամ Ակբա բանկի աջակցությամբ Երևանում մեկնարկել է հունիսի առաջին շաբաթվա ամենասպասված իրադարձությունը՝ «Երևանի գինու օրեր» փառատոնը

Հայաստանի համախառն պետական պարտքը 2024թ․–ի ապրիլի արդյունքում գերազանցել է 13,6մլրդ դոլարը

Հայաստանի համախառն պետական պարտքը 2025 թվականի ապրիլի 30-ի դրությամբ կազմել է 13,607.844 միլիոն դոլար, ինչը 27.052 միլիոն դոլարով ավելի է 2025 թվականի մարտի 31-ի համեմատ

ՀՀ–ում մայիսին գրանցվել է 4,3%–անոց գնաճ

2025 թվականի հունվար-մայիսին գները, 2024 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ, աճել են 3%-ով

Հայաստանի ֆիսկալ քաղաքականության արդյունքները 2024թ․–ին շեղվել են թիրախային ցուցանիշներից․ ԿԲ նախագահ

2024 թվականին ձևավորված մակրոտնտեսական անորոշության պայմաններում Հայաստանում իրականացվող հարկաբյուջետային քաղաքականության արդյունքները շեղվել են միջնաժամկետ և երկարաժամկետ թիրախային ցուցանիշներից

AMX-ը ներդրել է Հեռավար մասնակցության մոդելը՝ բացելով դռներ միջազգային ներդրողների համար

Հայաստանի ֆոնդային բորսան և Կենտրոնական դեպոզիտարիան (AMX) ներդրել են Հեռավար մասնակցության մոդելը, որն ուղղված է ապահովելու  օտարերկրյա ներդրողների հասանելիությունը Հայաստանի ֆոնդային բորսային։

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img