Fri, 28 November
-3.9 C
Yerevan
USD: 381.07 RUB: 4.86 EUR: 441.47 GEL: 141.14 GBP: 503.97

Հայաստանի ԿԲ ղեկավարը կարևորում է ֆինանսական համակարգի հաշտարարի աշխատանքները

ԵՐԵՎԱՆ, 29 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանի ԿԲ ղեկավար Արթուր Ջավադյանը հատուկ կարևորում է ֆինանսական համակարգի հաշտարարի աշխատանքները երկրում։

«Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը արտադատական պրոֆեսիոնալ մի ինստիտուտ է, որը զբաղվում է ֆինանսական ծառայություն մատուցող կազմակերպությունների դեմ բողոք ունեցող սպառողների բողոքների անվճար, արագ և արդյունավետ քննմամբ: Այս կառույցի բացակայության դեպքում հաճախորդները ստիպված կլինեին դիմել ընդհանուր կամ արբիտրաժային դատարան, որը ինչպես գիտենք, ժամանակատար և բավականին ծախսատար գործընթաց է սպառողի համար: Այս առումով Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը առանձնահատուկ է իր նշանակությամբ»,- ասաց նա՝ պատասխանելով www. armbanks.am կայքում օն-լայն ասուլիսի հարցերին։

Ինչպես կարծում է Ջավադյանը, ընդհանուր առմամբ, 2009 թվականը կարելի է համարել Հաշտարարի գրասենյակի կայացման և հանրությանը ներկայացման տարի: ԿԲ ղեկավարի խոսքերով, դա շատ կարևոր քայլ է տեղեկատվության և փորձի արագ ու արդյունավետ փոխանակման տեսանկյունից:

Ջավադյանը հիշեցրեց, որ ներկայում զգալի թվով ֆինանսական կազմակերպություններ կնքել են Հաշտարարի հետ համագործակցության և Հաշտարարի որոշումները դատարանում չվիճարկելու պատրաստակամության համաձայնագիր: Համագործակցության կապեր են հաստատվել սպառողների շահերի պաշտպանությամբ զբաղվող միջազգային կառույցների և մի շարք երկրների ֆինանսական հաշտարարների հետ:

«2009թ. կարևորագույն խնդիրներից էր նաև Հաշտարարի գրասենյակի գործունեության լուսաբանումը, սպառողներին իրենց իրավունքների և շահերի պաշտպանության վերաբերյալ իրազեկումը: Այս առումով զգալի միջոցառումներ են իրականացվել, մասնավորապես գովազդային և լուսաբանող արշավ է նախաձեռնվել, այցեր են կազմակերպվել ՀՀ բոլոր մարզեր, սեմինարներ են անցկացվել հանրության ինչպես նաև ֆինանսական կազմակերպությունների աշխատակիցների համար»,- տեղեկացրեց Ջավադյանը։

ԿԲ ղեկավարի տվյալներով, Հաշտարարի գրասենյակ դիմել են 2009թ. մոտ 380 սպառող: Վերջիններիցս 55 գործ ընդունվել է Հաշտարարի կողմից քննության: Նման մեծ շեղումը պայմանավորված է հանրության դեռևս ցածր իրազեկվածությամբ. հաշտարարին դիմում են ամենազանազան հարցերով, որոնց շատերի դիտարկումը դուրս է Հաշտարարի իրավասություններից:

«Քննարկված գործերի 70%-ի վերաբերյալ Հաշտարարի կողմից ընդունվել է հօգուտ հաճախորդի կամ ֆինանսական կազմակերպության և հաճախորդի միջև հաշտեցման որոշում»,- ասաց Ջավադյանը։ -0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Բավրա

Հայաստանի բանկերի զուտ վարկային պորտֆելը 2025թ․–ի I եռամսյակում աճել է 32,4%–ով՝ մինչև 6,424մլրդ դրամ

ՀՀ բանկային համակարգի վարկային պորտֆելը, պահուստներից զատ, 2025 թվականի առաջին եռամսյակում, նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ, աճել է 32.4%-ով՝ կազմելով 6.424 միլիարդ դրամ

Moody’s միջազգային գործակալությունը բարձրացրել է Կոնվերս Բանկի վարկանիշը

Moody’s Ratings հեղինակավոր միջազգային վարկանիշային գործակալությունը բարձրացրել է Կոնվերս Բանկի՝ ազգային արժույթով ու արտարժույթով երկարաժամկետ բանկային ավանդների վարկանիշը B1-ից Ba3

2025 թ․–ի երկրորդ եռամսյակում հայկական բանկերի զուտ վարկային պորտֆելը աճել է 6.11%-ով՝ հասնելով 6.8 տրիլիոն դրամի

ՀՀ բանկային համակարգի վարկային պորտֆելը 2025 թվականի երկրորդ եռամսյակում, նույն տարվա առաջին եռամսյակի համեմատ, աճել է 6.11%-ով՝ կազմելով 6.82 տրիլիոն դրամ

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը՝ 2025 թ.-ի երկրորդ եռամսյակի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշային աղյուսակը՝ հիմնվելով 2025 թվականի երկրորդ եռամսյակի արդյունքների վրա

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img