ԵՐԵՎԱՆ, 29 դեկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. Հայաստանի ԿԲ ղեկավար Արթուր Ջավադյանը հատուկ կարևորում է ֆինանսական համակարգի հաշտարարի աշխատանքները երկրում։
«Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը արտադատական պրոֆեսիոնալ մի ինստիտուտ է, որը զբաղվում է ֆինանսական ծառայություն մատուցող կազմակերպությունների դեմ բողոք ունեցող սպառողների բողոքների անվճար, արագ և արդյունավետ քննմամբ: Այս կառույցի բացակայության դեպքում հաճախորդները ստիպված կլինեին դիմել ընդհանուր կամ արբիտրաժային դատարան, որը ինչպես գիտենք, ժամանակատար և բավականին ծախսատար գործընթաց է սպառողի համար: Այս առումով Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակը առանձնահատուկ է իր նշանակությամբ»,- ասաց նա՝ պատասխանելով www. armbanks.am կայքում օն-լայն ասուլիսի հարցերին։
Ինչպես կարծում է Ջավադյանը, ընդհանուր առմամբ, 2009 թվականը կարելի է համարել Հաշտարարի գրասենյակի կայացման և հանրությանը ներկայացման տարի: ԿԲ ղեկավարի խոսքերով, դա շատ կարևոր քայլ է տեղեկատվության և փորձի արագ ու արդյունավետ փոխանակման տեսանկյունից:
Ջավադյանը հիշեցրեց, որ ներկայում զգալի թվով ֆինանսական կազմակերպություններ կնքել են Հաշտարարի հետ համագործակցության և Հաշտարարի որոշումները դատարանում չվիճարկելու պատրաստակամության համաձայնագիր: Համագործակցության կապեր են հաստատվել սպառողների շահերի պաշտպանությամբ զբաղվող միջազգային կառույցների և մի շարք երկրների ֆինանսական հաշտարարների հետ:
«2009թ. կարևորագույն խնդիրներից էր նաև Հաշտարարի գրասենյակի գործունեության լուսաբանումը, սպառողներին իրենց իրավունքների և շահերի պաշտպանության վերաբերյալ իրազեկումը: Այս առումով զգալի միջոցառումներ են իրականացվել, մասնավորապես գովազդային և լուսաբանող արշավ է նախաձեռնվել, այցեր են կազմակերպվել ՀՀ բոլոր մարզեր, սեմինարներ են անցկացվել հանրության ինչպես նաև ֆինանսական կազմակերպությունների աշխատակիցների համար»,- տեղեկացրեց Ջավադյանը։
ԿԲ ղեկավարի տվյալներով, Հաշտարարի գրասենյակ դիմել են 2009թ. մոտ 380 սպառող: Վերջիններիցս 55 գործ ընդունվել է Հաշտարարի կողմից քննության: Նման մեծ շեղումը պայմանավորված է հանրության դեռևս ցածր իրազեկվածությամբ. հաշտարարին դիմում են ամենազանազան հարցերով, որոնց շատերի դիտարկումը դուրս է Հաշտարարի իրավասություններից:
«Քննարկված գործերի 70%-ի վերաբերյալ Հաշտարարի կողմից ընդունվել է հօգուտ հաճախորդի կամ ֆինանսական կազմակերպության և հաճախորդի միջև հաշտեցման որոշում»,- ասաց Ջավադյանը։ -0-