Tue, 10 June
21.1 C
Yerevan
USD: 384.44 RUB: 4.83 EUR: 434.11 GEL: 140.51 GBP: 515.15

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է 2011թ.-ի առաջին եռամսյակում հայկական բանկերի մամուլի վարկանիշը

ԵՐԵՎԱՆ, 12 ապրիլի. /ԱՌԿԱ/. «ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է 2011 թվականի առաջին եռամսյակում հայկական բանկերի մամուլի վարկանիշը, որի արդյունքներով առաջատար են դարձել՝ 1. Ամերիաբանկը, 2. Արարատբանկը, 3. ԱԿԲԱ Կրեդիտ-Ագրիկոլ Բանկը, 4. ՎՏԲ Հայաստան Բանկը և 5. Ինեկոբանկը։

Հայաստանի բանկերի մամուլի վարկանիշի աղյուսակում առաջին եռամսյակում ընդգրկվել է 21 առևտրային բանկ։ Հաշվետու եռամսյակում ընդհանուր ամփոփիչ ինդեքսը (ԸԱԻ), որը բնութագրում է տեղեկության քանակը՝ կախված դրա ուղղվածությունից, կազմել է 5105,6՝ 2010 թվականի առաջին եռամսյակի նույն ցուցանիշի համեմատ ավելանալով 29,7 տոկոսով (բոլոր բանկերի ԸԱԻ-ն 2010 թ. առաջին եռամսյակում կազմում էր 3935,6)։

Մամուլի վարկանիշի առաջատար հինգ բանկերի ընդհանուր ամփոփիչ ինդեքսը 2011 թվականի առաջին եռամսյակում, 2010 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ, 2412,7-ից աճել է 2950,6-ի։ Միաժամանակ Ամերիաբանկի ԸԱԻ-ն հասել է 987,0-ի՝ 2010 թվականի առաջին եռամսյակում արձանագրված 894,6-ի դիմաց, Արարատբանկի ԸԱԻ-ն՝ 571,6-ի՝ 479,3-ի դիմաց, ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկինը՝ 515,2-ի՝ 105,1-ի դիմաց, ՎՏԲ Հայաստան Բանկինը՝ 474,5-ի՝ 30,8-ի դիմաց, և Ինեկոբանկինը՝ 402,4-ի՝ 310,1-ի դիմաց։

Ինչպես ցույց տվեց առաջին եռամսյակում ստացված մամուլի ազդանշանների վերլուծությունը, մամուլի վարկանիշի առաջատարի դիրքեր զբաղեցնող բանկերի կառուցվածքում որոշ փոփոխություններ են տեղի ունեցել 2010 թվականի նույն եռամսյակի համեմատ։

Միաժամանակ Ամերիաբանկը պահպանել է իր առաջատարի դիրքը, իսկ բանկի ԸԱԻ-ն աճել է 10,3 տոկոսով։ Ամերիաբանկին հաջորդող Արարատբանկը նույնպես պահպանել է երկրորդ տեղը (ԸԱԻ-ի աճը՝ 19,3 տոկոսով)։ Երրորդ տեղում է 2011 թվականի առաջին եռամսյակի արդյունքներով ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկն է, որի ԸԱԻ-ն աճել է 390,2 տոկոսով, ինչի շնորհիվ բանկը տեղափոխվել է 2010 թվականի առաջին եռամսյակում զբաղեցրած 11-րդ տեղից 2011 թվականի առաջին եռամսյակում 3-րդ տեղ։

ԸԱԻ-ի աճի առավելագույն թռիչք է կատարել հաշվետու ժամանակահատվածում ՎՏԲ Հայաստան Բանկը, որի ԸԱԻ-ն աճել է 1440,5 տոկոսով։ Բանկն առավելագույն աճ է գրանցել նաև վարկանիշային աղյուսակում՝ 14-րդ տեղից (2010 թ. 1-ին եռամսյակ) ձ-րդ տեղ։ Առաջատարների հնգյակը եզրափակող Ինեկոբանկը տեղափոխվե; է 7-րդից 5-րդ տեղ՝ ԸԱԻ-ի 29,8 տոկոսոնոց աճ գրանցելով։ Նշենք նաև, որ 2010 թվականի առաջին եռամսյակում «ԱՌԿԱ»-ի մամուլի վարկանիշի առաջատարներն էին՝ Ամերիաբանկը (894,6 ԸԱԻ-ով), Արարատբանկը (479,3), HSBC Բանկ Հայաստան-ը (318,8), Արդշինինվեստբանկը (388,9) և Յունիբանկը (318,1)։

2010 թվականից «ԱՌԿԱ» լրատվական գործակալության մամուլի վարկանիշն էապես թեթևացվել և պարզեցվել է։ Մասնավորապես, վերացել են բոլոր ենթաբաժինները, և ընդահնուր առմամբ ընտրվել են 9 բաժիններ, որոնցով և բաշխվում ու դասավորվում է տեղեկատվությունը։ Ենթաբաժինների վերացումը տվյալ ծառայությունն ավելի ընթեռնելի է դարձրել։ Հաճախորդներն այժմ կարող են գտնել կոնկրետ բաժիններով բաշխված անհրաժեշտ տեղեկությունը։

Պետք է հաշվի առնել նաև, որ տեղեկատվական ազդանշանների ընտրության համար օգտագործվում են ինչպես «Գոլոս Արմենիի», «Ռեսպուբլիկա Արմենիա», «Նովոյե Վրեմյա», «Դելովոյ Էքսպրես», «Հայաստանի Հանրապետություն», «Ազգ», «Առավոտ», «Հայկական Ժամանակ», «Հայոց Աշխարհ», «Իրավունք», «Երկիր», «168 ժամ», «Կապիտալ», «Սոբեսեդնիկ Արմենիի», «Ժողովուրդ», «Ժամանակ» տպագիր պարբերականները, այնպես էլ տեղեկատվական գործակալությունների և էլեկտրոնային ԶԼՄ-ների ինտերնետ պորտալներ։ Որպես էլեկտրոնային աղբյուրներ ընտրվել են Panarmenian, ARKA, Newsarmenia, Armbanks, Banks, Banker, Arminfo, Panorama, Lragir-ը։

«ԱՌԿԱ» գործակալության մամուլի վարկանիշը հաշվարկվում է ոչ թե ֆինանսատնտեսական ցուցանիշներով, այլ բանկային գործունեության փաստերով, որոնց մասին ասվում է զանգվածային լրատվամիջոցներում։ Արդյունքում, որքան բարձր է բանկի գործունեության մասին փաստացի տեղեկացվածության աստիճանը, այնքան ավելի արդյունավետ է նրա հաղորդակցային քաղաքականությունը։ Մամուլի վարկանիշի կազմման ժամանակ գովազդային բնույթի տեղեկատվությունը չի ուսումնասիրվում և չի վերլուծվում։

Ավելի մանրամասն տեղեկություն կարելի է ստանալ «Բանկերի մամուլի վարկանիշ #01(05), 2011 առաջին եռամսյակ» ամփոփագրից։ -0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Հայաստանում անցկացվում է տարածաշրջանի ամենամեծ գինու փառատոնը

Արդեն հինգերորդ անգամ Ակբա բանկի աջակցությամբ Երևանում մեկնարկել է հունիսի առաջին շաբաթվա ամենասպասված իրադարձությունը՝ «Երևանի գինու օրեր» փառատոնը

Հայաստանի համախառն պետական պարտքը 2024թ․–ի ապրիլի արդյունքում գերազանցել է 13,6մլրդ դոլարը

Հայաստանի համախառն պետական պարտքը 2025 թվականի ապրիլի 30-ի դրությամբ կազմել է 13,607.844 միլիոն դոլար, ինչը 27.052 միլիոն դոլարով ավելի է 2025 թվականի մարտի 31-ի համեմատ

ՀՀ  2024թ․–ի պետբյուջեի եկամուտները կազմել են 2,58տրլն․ դրամ․ Փաշինյանը նշել է, որ բյուջեն ընտանեկան է

2024թ․–ին Հայաստանի պետբյուջեի եկամուտները կազմել են 2 տրիլիոն 579 մլրդ 200 մլն դրամ, հայտարարեց ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը

ՀՀ–ում մայիսին գրանցվել է 4,3%–անոց գնաճ

2025 թվականի հունվար-մայիսին գները, 2024 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ, աճել են 3%-ով

Հայաստանի ֆիսկալ քաղաքականության արդյունքները 2024թ․–ին շեղվել են թիրախային ցուցանիշներից․ ԿԲ նախագահ

2024 թվականին ձևավորված մակրոտնտեսական անորոշության պայմաններում Հայաստանում իրականացվող հարկաբյուջետային քաղաքականության արդյունքները շեղվել են միջնաժամկետ և երկարաժամկետ թիրախային ցուցանիշներից

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img