Wed, 12 March
19.1 C
Yerevan
USD: 393.42 RUB: 4.54 EUR: 429.06 GEL: 141.65 GBP: 508.89
spot_img

Եվրոպական ներդրումային բանկը ՀՀ–ին 50 մլն դոլար կհատկացնի «Հյուսիս–Հարավ» ավտոճանապարհի նորոգման նպատակով

ԵՐԵՎԱՆ, 15 փետրվարի. /ԱՌԿԱ/. Եվրոպական ներդրումային բանկը մտադիր է  ՀՀ–ին 50 մլն դոլար հատկացնել «Հյուսիս–Հարավ» ավտոճանապարհի հատվածների նորոգման նպատակով, «ԱՌԿԱ» գործակալությանը հայտնեց «Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի միջազգային ներդրումային ծրագրի իրականացման ՊՈԱԿ ղեկավար Արա Հովսեփյանը։

«Երրորդ տրանշի ընդհանուր արժեքը կազմում է 221,5 մլն դոլար։ Դրանից 41,5 մլն դոլարը` կառավարության ֆինանսավորումն է, իսկ մնացած 180 մլն դոլարը նախատեսվում է ստանալ ԶԱԲ–ից և ԵՆԲ–ից»,– ասաց նա։

Հովսեփյանը տեղեկացրեց, որ վարկի հատկացման հարցը կքննարկվի 2013թ.–ի մարտի սկզբին կայանալիք ԵՆԲ–ի խորհրդի նիստի ժամանակ։

Ըստ նրա` միջոցները կուղղվեն Թալին–Գյումրի 45 կիլոմետրանոց ճանապարհի շինարարությանը։

Ինչ վերաբերում է առաջին և երկրորդ տրանշներին` 60 և 170 մլն դոլար, համապատասխանաբար, ապա, ինչպես տեղեկացրեց Հովսեփյանը, շինարարական աշխատանքները կավարտվեն 2017թ.–ի հունիսին։

Զարգացման Ասիական բանկի կողմից ֆինանսավորվող «Հյուսիս–Հարավ» ճանապարհի շինարարության աշխատանքները մեկնարկել են 2012թ.–ի սեպտեմբերի 14–ին։
ԶԱԲ–ի 70,4 մլն դոլարի չափով առաջին տրանշի շրջանակներում նախատեսվում է վերակառուցել Երևան–Արարատ (38 կմ)  և Երևան–Աշտարակ (12 կմ) ավտոճանապարհների հատվածները։ 179,6 մլն դոլարի չափով ծավալով երկրորդ տրանշով կվերականգնվի Աշտարակ–Թալին մայրուղու հատվածը։

2010 թվականի հունվարի 14–ին կառավարությունը հավանություն է տվել «Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի կառուցման ներդրումային ծրագրին, ինչպես նաև Հայաստանի և Ասիական զարգացման բանկի միջև 500 մլն դոլարի շրջանակային ֆինանսական համաձայնագրին։

Միջազգային համագործակցության ճապոնական գործակալությունը ևս պատրաստակամություն է հայտնել 50–70 մլն դոլար հատկացնել Հայաստանում «Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի շինարարությանը։

«Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի կառուցումը, որի շնորհիվ կբարելավվի Եվրոպա–Կովկաս–Ասիա ճանապարհային հաղորդակցությունը Արևելյան Եվրոպայի և Արևմտյան Ասիայի հատման կետում, ծրագրվում է ամբողջությամբ ավարտել 2017 թվականին։

«Հյուսիս–Հարավ» միջանցքը 556 կիլոմետր ընդհանուր երկայնությամբ կապահովի մուտք դեպի Սև ծով և եվրոպական երկրներ Հայաստանի (Մեղրի–Կապան–Գորիս–Երևան–Աշտարակ–Գյումրի–Բավրա) և Վրաստանի տարածքներով։

Ներդրումային ծրագիրն ուղղված է Հայաստանի հյուսիսի (Վրաստանի հետ սահմանում) և հարավի (Իրանի հետ սահմանում) կապի ապահովմանը տրանսպորտային այնպիսի հաղորդակցությունների միջոցով, որոնք բավարարում են միջազգային բարձր չափանիշներն ու ապահովում են մուտք դեպի համաշխարհային շուկաներ։

Ծրագիրը թույլ կտա, որ Հայաստանն ապագայում մեղմի Ադրբեջանի և Թուրքիայի ստեղծած շրջափակումը, տարանցիկ պետության կարևոր դեր խաղա տարածաշրջանի երկրների բեռնափոխադրումների հարցում, ինչպես նաև միանա Սևծովյան օղաձև ավտոմայրուղուն։

«Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի նախագիծը նախաձեռնվել է Ռուսաստանի և Իրանի կողմից և տրանսպորտային հոսքերի ակտիվացում է ենթադրում, այդ թվում Ռուսաստան–Իրան–Հնդկաստան ուղղությամբ նոր տրանսպորտային հաղորդակցությունների շինարարության հաշվին։

Հայաստանի և Իրանի միջև բարձր մակարդակով դիտարկվում է նաև երկաթուղու կառուցում, որը կկապի երկու երկրներին և «Հյուսիս–Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի մասը կդառնա։ –0–

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

Հայաստանի ամենաշահութաբեր բանկերի վարկանիշը 2024թ․–ի արդյունքում

«ԱՌԿԱ» գործակալությունը հրապարակել է Հայաստանի ամենաշահութաբեր առևտրային բանկերի վարկանիշը՝ 2024 թվականի արդյունքներով

Բավրա

Ակբա բանկը ստացել է «Հաճախորդների պաշտպանության հավաստագրման» ոսկե մակարդակ

Ակբա բանկը միջազգային հեղինակավոր MFR գործակալության կողմից արժանացել է «Հաճախորդների պաշտպանության հավաստագրման» (Customer protection certification) ամենաբարձր՝ ոսկե մակարդակի

Հայաստանում ապահովագրավճարների ծավալը 2024թ․–ին կազմել է 73մլրդ դրամ

Անցած տարի ապահովագրավճարների ընդհանուր ծավալից 10,675.2 մլն դրամը բաժին է ընկել անձնական ապահովագրությանը

Հայաստանի ընդհանուր պետական պարտքը 2025թ․–ի հունվարին աճել է՝ հասնելով 12,9 մլրդ դոլարի

2024 թվականի դեկտեմբերի 31-ին պետական պարտքը կազմել է 12 842,240 մլն դոլար

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img