Mon, 18 August
33.1 C
Yerevan
USD: 384.03 RUB: 4.80 EUR: 443.29 GEL: 142.29 GBP: 510.11

ՎՏԲ-Հայաստան բանկի վարկերի մարման ծառայությունն այժմ հասանելի է Telcell® բոլոր վճարային տերմինալների միջոցով

ԵՐԵՎԱՆ, 1 հոկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. TelCell® վճարային տերմինալների միջոցով ՎՏԲ-Հայաստան բանկի բանկային և քարտային հաշիվների համալրման, ինչպես նաև ոսկյա իրերի գրավադրմամբ վարկերի մարման ծառայությունը վերազինվում է նոր հնարավորությամբ, տեղեկացնում են բանկի մամուլի ծառայությունից:

Ինչպես նշված է հաղորդագրության մեջ, շարունակելով արդյունավետ համագործակցությունը` բանկը Telcell® վճարային համակարգի հետ համատեղ զարգացրել է մատուցվող ծառայության տեխնոլոգիական հենքը: Սկսած հոկտեմբերի 1-ից` ՎՏԲ-Հայաստան բանկի հաճախորդները կունենան հնարավորություն բանկի` ՀՀ դրամով տրված բոլոր տեսակի վարկերի մարումն իրականացնելու մայրաքաղաքում և Հայաստանի մարզերում տեղակայված ավելի քան 1000 Telcell վճարային տերմինալների միջոցով:

Բոլոր տեսակի վարկերի մարումները հասանելի կդառնան ժամանակի իրական ռեժիմում` երկուշաբթիից-ուրբաթ 09:00-19:00, շաբաթ օրը` 09:00-18:00, իսկ մնացած օրերին և ժամերին` հաջորդ բանկային օրը 09:00-ին:

Բանկից հիշեցնում են նաև, որ ՎՏԲ-Հայաստան բանկը 2013թ.–ի սկզբին անցում կատարեց քարտային գործարքների իրականացման առցանց եղանակին: Դա նշանակում է, որ Telcell վճարային տերմինալների միջոցով առցանց ռեժիմում կատարված քարտային հաշիվների համալրումները ոչ միայն անմիջապես հաստատվում են ավտոմատացված բանկային համակարգում, այլև նույն առցանց եղանակով փոխանցվում են պրոցեսինգային կենտրոն` այդպիսով ապահովելով քարտերի` հաշված վայրկյանների ընթացքում համալրման հնարավորությունը:

«Հիրավի, աա բացառիկ և մրցակցային հնարավորություն է ընձեռում բանկի քարտապաններին ակնթարթորեն համալրելու քարտային հաշիվները և նույն պահին իսկ տնօրինելու համալրված միջոցները»,– նշում են մամուլի ծառայությունից:

«ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ–ի գլխավոր տնօրեն-տնօրինության նախագահ Յուրի  Գուսևը նշել է. «Մենք շարունակում ենք զարգացնել և կատարելագործել Telcell® վճարային տերմինալների միջոցով կատարված առցանց գործառնությունները: Ընդլայնելով տերմինալների միջոցով Բանկի վարկերի մարման հնարավորությունները` մենք մեր հաճախորդներին տալիս ենք հնարավորություն ավելի արդյունավետ տնօրինելու իրենց ժամանակը և մարելու հեռահար վարկերը, անկախ Բանկի աշխատանքային ռեժիմից»:

«ԹելՍել» ՓԲԸ–ի տնօրեն Արամ Ազատյաննն էլ իր հերթին ավելացրել է. «Մենք ջանացել ենք առավելագույնս պարզեցնել ՎՏԲ-Հայաստան բանկի հաճախորդների կողմից մարումների գործընթացը և ողջունում ենք մեր գործընկերների` մեզ հետ իրական ժամանակային ռեժիմում աշխատելու ցանկությունը:  Վճարողի համար դա նշանակում է հասանելիություն, արագություն և հավատարմություն, բանկի համար` հաճախորդամետ մոտեցման շնորհիվ ֆինանսական ծառայությունների էլ ավելի զարգացում, Telcell ընկերության համար` գործունեության հեռանկարային ուղղություն, այդ թվում նաև` ծառայությունների սպեկտրի ընդլայնում»:

Telcell® համակարգի տերմինալների միջոցով բանկային/քարտային հաշիվների համալրման և վարկերի մարման գործընթացը բավականին պարզ է և մատչելի: Վճարման գործընթացը պահանջում է հաշված րոպեներ և հասանելի է 24/7 ռեժիմում: Գործարքի ավարտին հաճախորդի բջջային հեռախոսահամարին ուղարկվում է գործարքը հաստատող SMS հաղորդագրություն, իսկ հաշվին համալրված կամ վարկի մարված գումարը հաճախորդի հաշվին հասանելի է դառնում գործարքը կատարելու պահին:

ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի հղումը գտնվում է Telcell® տերմինալի «Ծառայությունների վճարում» բաժնի «Բանկեր, ԱՊՊԱ, ՈՒՎԿ-ներ» ենթաբաժնում:

«ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ–ն ՎՏԲ միջազգային ֆինանսական խմբի մասնակից է դարձել 2004թ.–ի ապրիլին: «ՎՏԲ բանկ» ԲԲԸ–ն հանդիսանում է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ–ի 100% բաժնետոմսերի փաթեթի միանձնյա բաժնետերը։ Բանկը հիմնական ցուցանիշների մի ամբողջ շարքով մշտապես ներառվում է ՀՀ բանկային համակարգի առաջատարների թվի մեջ: Ներկա դրությամբ Բանկն ունի ամենալայն մասնաճյուղային ցանցը ողջ երկրում` 67 մասնաճյուղ:

«ԹելՍել» ՓԲԸ–ն ներկայացված է Հայաստանի վճարումների ընդունման շուկայում 2007թ.–ի օգոստոսից: Այժմ Telcell պրոցեսինգային կենտրոնին միացված են վճարումների ընդունման ավելի քան 1000 կետեր Հայաստանի ողջ տարածքում, որոնք ընդունում են վճարումներ բջջային օպերատորների, ինտերնետ-պրովայդերների, բնակչությանը կոմունալ ծառայություններ մատուցող ընկերությունների, ֆինանսական ծառայությունների պետական պորտալների օգտին: Շուկայում ընկերությունը հանդես է գալիս Telcell ապրանքանիշի ներքո:-0-

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

2025 թ․–ի հունվարին Հայաստանում 1.7% գնաճն ամենաբարձրն է 2023 թվականի ապրիլից ի վեր․ ՀԲ

Սա հիմնականում պայմանավորված էր սննդամթերքի և ոչ ալկոհոլային խմիչքների գների բարձրացումով՝ 2․5 տոկոսով

ArCa վճարային համակարգի աշխատանքը վերականգնվել է, բայց խնդիրներ դեռ կան

12։45-ի դրությամբ համակարգի աշխատանքը վերականգնվել է և այս պահին խնդիրն առկա է միայն բանկերի հավելվածներում և քարտից քարտ փոխանցումներում

Հայաստանի առևտրային բանկերում ավանդների ծավալը հունիսի վերջին կազմել է 6,7 տրլն դրամ

Հայաստանի առևտրային բանկերի ավանդների ծավալը 2025 թվականի հունիսի վերջին կազմել է 6,693,323 միլիոն դրամ՝ մայիսի 6,665,578 միլիոն դրամի դիմաց

Յունիբանկը՝ «Ալաշկերտ» ֆուտբոլային ակումբի ոսկե հովանավոր

Յունիբանկը երկար տարիներ ակտիվորեն նպաստում է պրոֆեսիոնալ սպորտի զարգացմանը և իրականացնում է հովանավորության լայն ծրագիր, որն ընդգրկում է ֆուտբոլ, ֆուտզալ, ըմբշամարտ, հեծանվասպորտ և ձյուդո

Եվրոյի փոխարժեքը հայկական դրամի նկատմամբ բարձրացել է 2.54 կետով՝ հասնելով 447.76 դրամի

Եվրոյի փոխարժեքը հայկական դրամի նկատմամբ բարձրացել է 2.54 կետով՝ հասնելով 447.76 դրամի

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img