ԵՐԵՎԱՆ, 1 հոկտեմբերի. /ԱՌԿԱ/. TelCell® վճարային տերմինալների միջոցով ՎՏԲ-Հայաստան բանկի բանկային և քարտային հաշիվների համալրման, ինչպես նաև ոսկյա իրերի գրավադրմամբ վարկերի մարման ծառայությունը վերազինվում է նոր հնարավորությամբ, տեղեկացնում են բանկի մամուլի ծառայությունից:
Ինչպես նշված է հաղորդագրության մեջ, շարունակելով արդյունավետ համագործակցությունը` բանկը Telcell® վճարային համակարգի հետ համատեղ զարգացրել է մատուցվող ծառայության տեխնոլոգիական հենքը: Սկսած հոկտեմբերի 1-ից` ՎՏԲ-Հայաստան բանկի հաճախորդները կունենան հնարավորություն բանկի` ՀՀ դրամով տրված բոլոր տեսակի վարկերի մարումն իրականացնելու մայրաքաղաքում և Հայաստանի մարզերում տեղակայված ավելի քան 1000 Telcell վճարային տերմինալների միջոցով:
Բոլոր տեսակի վարկերի մարումները հասանելի կդառնան ժամանակի իրական ռեժիմում` երկուշաբթիից-ուրբաթ 09:00-19:00, շաբաթ օրը` 09:00-18:00, իսկ մնացած օրերին և ժամերին` հաջորդ բանկային օրը 09:00-ին:
Բանկից հիշեցնում են նաև, որ ՎՏԲ-Հայաստան բանկը 2013թ.–ի սկզբին անցում կատարեց քարտային գործարքների իրականացման առցանց եղանակին: Դա նշանակում է, որ Telcell վճարային տերմինալների միջոցով առցանց ռեժիմում կատարված քարտային հաշիվների համալրումները ոչ միայն անմիջապես հաստատվում են ավտոմատացված բանկային համակարգում, այլև նույն առցանց եղանակով փոխանցվում են պրոցեսինգային կենտրոն` այդպիսով ապահովելով քարտերի` հաշված վայրկյանների ընթացքում համալրման հնարավորությունը:
«Հիրավի, աա բացառիկ և մրցակցային հնարավորություն է ընձեռում բանկի քարտապաններին ակնթարթորեն համալրելու քարտային հաշիվները և նույն պահին իսկ տնօրինելու համալրված միջոցները»,– նշում են մամուլի ծառայությունից:
«ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ–ի գլխավոր տնօրեն-տնօրինության նախագահ Յուրի Գուսևը նշել է. «Մենք շարունակում ենք զարգացնել և կատարելագործել Telcell® վճարային տերմինալների միջոցով կատարված առցանց գործառնությունները: Ընդլայնելով տերմինալների միջոցով Բանկի վարկերի մարման հնարավորությունները` մենք մեր հաճախորդներին տալիս ենք հնարավորություն ավելի արդյունավետ տնօրինելու իրենց ժամանակը և մարելու հեռահար վարկերը, անկախ Բանկի աշխատանքային ռեժիմից»:
«ԹելՍել» ՓԲԸ–ի տնօրեն Արամ Ազատյաննն էլ իր հերթին ավելացրել է. «Մենք ջանացել ենք առավելագույնս պարզեցնել ՎՏԲ-Հայաստան բանկի հաճախորդների կողմից մարումների գործընթացը և ողջունում ենք մեր գործընկերների` մեզ հետ իրական ժամանակային ռեժիմում աշխատելու ցանկությունը: Վճարողի համար դա նշանակում է հասանելիություն, արագություն և հավատարմություն, բանկի համար` հաճախորդամետ մոտեցման շնորհիվ ֆինանսական ծառայությունների էլ ավելի զարգացում, Telcell ընկերության համար` գործունեության հեռանկարային ուղղություն, այդ թվում նաև` ծառայությունների սպեկտրի ընդլայնում»:
Telcell® համակարգի տերմինալների միջոցով բանկային/քարտային հաշիվների համալրման և վարկերի մարման գործընթացը բավականին պարզ է և մատչելի: Վճարման գործընթացը պահանջում է հաշված րոպեներ և հասանելի է 24/7 ռեժիմում: Գործարքի ավարտին հաճախորդի բջջային հեռախոսահամարին ուղարկվում է գործարքը հաստատող SMS հաղորդագրություն, իսկ հաշվին համալրված կամ վարկի մարված գումարը հաճախորդի հաշվին հասանելի է դառնում գործարքը կատարելու պահին:
ՎՏԲ-Հայաստան Բանկի հղումը գտնվում է Telcell® տերմինալի «Ծառայությունների վճարում» բաժնի «Բանկեր, ԱՊՊԱ, ՈՒՎԿ-ներ» ենթաբաժնում:
«ՎՏԲ-Հայաստան բանկ» ՓԲԸ–ն ՎՏԲ միջազգային ֆինանսական խմբի մասնակից է դարձել 2004թ.–ի ապրիլին: «ՎՏԲ բանկ» ԲԲԸ–ն հանդիսանում է «ՎՏԲ-Հայաստան Բանկ» ՓԲԸ–ի 100% բաժնետոմսերի փաթեթի միանձնյա բաժնետերը։ Բանկը հիմնական ցուցանիշների մի ամբողջ շարքով մշտապես ներառվում է ՀՀ բանկային համակարգի առաջատարների թվի մեջ: Ներկա դրությամբ Բանկն ունի ամենալայն մասնաճյուղային ցանցը ողջ երկրում` 67 մասնաճյուղ:
«ԹելՍել» ՓԲԸ–ն ներկայացված է Հայաստանի վճարումների ընդունման շուկայում 2007թ.–ի օգոստոսից: Այժմ Telcell պրոցեսինգային կենտրոնին միացված են վճարումների ընդունման ավելի քան 1000 կետեր Հայաստանի ողջ տարածքում, որոնք ընդունում են վճարումներ բջջային օպերատորների, ինտերնետ-պրովայդերների, բնակչությանը կոմունալ ծառայություններ մատուցող ընկերությունների, ֆինանսական ծառայությունների պետական պորտալների օգտին: Շուկայում ընկերությունը հանդես է գալիս Telcell ապրանքանիշի ներքո:-0-