ԵՐԵՎԱՆ, 1 օգոստոսի․/ԱՌԿԱ/․ «Արմենիան Քարդ» ՓԲԸ-ն պարզաբանում է ներկայացրել օրերս Arca համակարգում տեղի ունեցած խափանումների վերաբերյալ։
Ինչպես տեղեկացնում է «Արմենիան Քարդ» ՓԲԸ-ն, խափանումների պատճառը տեխնիկական բնույթի էր։
Որպես ՀՀ ազգային վճարային համակարգ, վերջին օրերին արձանագրել է տեխնիկական խափանումներ, որոնք ժամանակավորապես ազդել են որոշ ծառայությունների հասանելիության վրա։
Խափանումները տեղի են ունեցել՝
-2025թ․ հուլիսի 23-ին՝ ժամը 10:05-ից մինչև 16:50
-2025թ․ հուլիսի 29-ին՝ ժամը 11:46-ից մինչև 15:25
«Արմենիան Քարդ» ՓԲԸ-ն մասնավորապես տեղեկացնում է, որ ուսումնասիրությունների հիման վրա ձևավորված գնահատմամբ՝ խափանման պատճառները կապ չունեն կիբեռհարձակումների կամ տեղեկատվական անվտանգության խախտումների հետ։ Խափանումների որևէ փուլում տվյալների կորուստ կամ արտահոսք չի արձանագրվել։
«2025թ․ հուլիսի 23-ի 10։05-16։50 ընկած ժամանակահատվածում արձանագրված խափանումը առաջացել է հավաստագրման համակարգի թարմացման տեղադրումից որոշ ժամանակ անց և պայմանավորված է եղել տեխնիկական բնույթի խոչընդոտներով։ Նշված խափանումը չի կրել անընդհատ և համակարգային բնույթ, և մեր մասնագետների կողմից իրականացվել են բոլոր անհրաժեշտ քայլերը՝ Ընկերության կողմից մատուցվող հիմնական ծառայությունների անխափան աշխատանքն ապահովելու համար։ Նշված ժամանակահատվածում գրեթե մեծամասամբ Ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունները հասանելի են եղել և իրականացվել են գործարքներ, մասնավորապես ՊՈՍ տերմինալներով, ԱԳՄ-ով (ավտոմատ գանձման մեքենա), ինչպես նաև Ecommerce հարթակով։ Իսկ ոչ քարտային՝ ArcaPay ակնթարթային փոխանցումների համակարգն այդ ամբողջ ընթացքում գործել է անխափան՝ առանց որևէ ընդհատումների»,-նշվում է հաղորդագրության մեջ։
«Արմենիան Քարդ» ՓԲԸ-ն տեղեկացնում է, որ կիբեռանվտանգության կամ տվյալների արտահոսքի դեպքեր չեն արձանագրվել։
«Մասնագետների օպերատիվ գործողությունների շնորհիվ հիմնական ծառայությունները հիմնականում շարունակել են աշխատել, իսկ խափանումներն ամբողջությամբ վերացվել են նույն օրը։ Ներկայում իրականացվում է խորքային տեխնիկական ուսումնասիրություն՝ նմանատիպ խնդիրների կանխարգելման նպատակով»,-նշվում է «Արմենիան Քարդ» ՓԲԸ-ի տարածած պարզաբանման մեջ։
Նշվում է, որ այս տարում ավարտին է հասցվում նաև տվյալների երկրորդ կենտրոնի գործարկումը՝ համակարգի անխափանությունն ու վերականգնման արագությունը բարձրացնելու համար։
«Տեխնիկական հագեցման և ամբողջական կարգաբերման գործընթացը նախատեսվում է ավարտել մինչև 2025 թ.-ի ավարտը։ Նոր կենտրոնը կգործի փոխլրացնող ռեժիմով՝ միասին արդեն գործող տվյալների կենտրոնի հետ՝ ապահովելով տրանզակցիոն հոսքերի բալանսավորում, ինչպես նաև՝ հնարավոր միջադեպերի դեպքում ծառայությունների շարունակականություն և բնականոն աշխատանքի վերականգնում»,- ասված է «Արմենիան Քարդ» ՓԲԸ-ի տարածած պարզաբանման տեքստում։