ԵՐԵՎԱՆ, 24 նոյեմբեր․/ԱՌԿԱ/. Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը հայտարարել է «Շտապօգնություն» ՓԲԸ-ի կողմից մատուցվող ծառայությունների որակի էականորեն բարելավման մասին։
«Համակարգն ամբողջությամբ վերազինվել է, թվայնացվել և անցել է լիովին անկանխիկ վճարման համակարգի», – ասել է նա երկուշաբթի քաղաքապետարանում տեղի ունեցած գործակարգավարական խորհրդակցության ժամանակ։
Երևանի քաղաքապետարանի առողջապահության վարչության պետ Դավիթ Կարապետյանը հայտնել է, որ չնայած «Շտապօգնություն» ՓԲԸ -ն 2022 թ.-ը փակել է 141 մլն դրամ վնասով, ապա 2025 թ.-ին պլանավորվում է ապահովել 168 մլն դրամ շահույթ։
Նրա խոսքով, եթե «Շտապօգնություն» ՓԲԸ-ի պետական գնումների միջոցով ֆինանսական ցուցանիշները 2022 թ.-ին կազմել են 1.9 մլրդ դրամ, ապա միայն 2025 թ.-ի առաջին կեսին այդ թիվը կազմել է 1.2 մլրդ դրամ, իսկ հաշվետու ժամանակահատվածում վճարովի ծառայությունների ծավալը կազմել է 96 մլն դրամ՝ 2022 թ.-ի 98 մլն դրամի համեմատ։
Նա նաև հայտնել է, որ 2022 թ.-ին սպասարկվել է 281,000 զանգ՝ այս տարվա առաջին կեսի 155,000 զանգի համեմատ։
«2023 թ.-ի հուլիսի 1-ին ներդրվեց անկանխիկ վճարման համակարգ որոշ վճարովի ծառայությունների համար, և անցում կատարվեց վճարային և POS տերմինալների: 2024 թ.-ին ներդրվեց պլանշետների միջոցով զանգերի էլեկտրոնային գրանցման համակարգ: Արդյունքում վերացվեց հիվանդների սխալ գրանցումը: 2025 թ.-ին գնվեց յոթ նոր շտապօգնության մեքենա, իսկ ևս յոթը պլանավորվում է ստանալ 2026 թ.-ի համար», – ասաց Կարապետյանը:






