Mon, 9 June
25.1 C
Yerevan
USD: 384.44 RUB: 4.83 EUR: 434.11 GEL: 140.51 GBP: 515.15

Հայաստանը ԵԶԲ–ին 150 մլն դոլար ստանալու նոր հայտ է ներկայացրել

ԵՐԵՎԱՆ, 29 մայիսի. /ԱՌԿԱ/. ՀՀ ֆինանսների նախարարությունը Եվրասիական զարգացման բանկին (ЕАБР), որպես ԵվրԱզԷՍ–ի հակաճգնաժամային հիմնադրամի միջոցների կառավարիչ, փոխանցել է ««Հյուսիս–հարավ» (4–րդ փուլ) ավտոճանապարհային միջանցքի շինարարություն» նախագծի բիզնես ծրագիրը, ինչպես նաև 150 մլն ԱՄՆ դոլար ստանալու հայտ, որը նախատեսված է ծրագրի ներդրումային ֆինանսավորման համար, հաղորդում է բանկի մամուլի ծառայությունը։

Փաստաթղթերը փոխանցվել են ԵԶԲ–ի փորձագիտական խմբի` Երևան կայացած այցի ընթացքում, խումբը գլխավորել է Հակաճգնաժամային հիմնադրամի գործունեության ապահովման վարչության նախագծային խմբի ղեկավար Ալեքսեյ Չերեկաևը։ ԵԶԲ–ի պատվիրակությունը հանդիպել է ՀՀ ֆինանսների նախարարության և տրանսպորտի նախարարության ներկայացուցիչների հետ։ Չերեկաևի խոսքով` 2013 թ.–ի հունիսին նախապես հավանության արժանացած ֆինանսավորման ծավալը կազմում էր 100 մլն դոլար, սակայն նախագծի տեխնիկատնտեսական հիմնավորումները ճշտելուց հետո Հայաստանի Հանրապետության կողմից հարցված գումարը ավելացավ` հասնելով 150 միլիոնի։

Նախագծի ֆինանսավորման մասին հարցը կներկայացվի քննարկման ՀՃՀ–ի խորհրդի առաջիկա նիստի ժամանակ, և եթե այն հավանության արժանանա, ապա ֆինանսավորումը կարող է սկսվել արդեն 2014 թ.–ի վերջին–2015 թ.–ի սկզբին, կարծում են ՀՃՀ–ում։

2010 թ.–ին ՀՀ կառավարության հավանությանը արժանացած «Հյուսիս–հարավ» ավտոճանապարհի շինարարության ներդրումային ծրագիրը նախատեսում է, որ համաֆինանսավորման գործում կմասնակցի Զարգացման ասիական բանկը` 500 մլն դոլարի վարկ տրամադրելով։ Հայկական կողմը նախագծի իրականացման համար 60 մլն եվրո է ստացել Եվրոպական ներդրումային բանկից։

«Հյուսիս–հարավ» ճանապարհի շինարարության ընդհանուր արժեքը գնահատվում է 1,5 մլրդ դոլար, տևողությունը` 5–6 տարի։

«Հյուսիս–Հարավ» միջանցքը 556 կիլոմետր ընդհանուր երկայնությամբ կապահովի մուտք դեպի Սև ծով և եվրոպական երկրներ Հայաստանի (Մեղրի–Կապան–Գորիս–Երևան–Աշտարակ–Գյումրի–Բավրա) և Վրաստանի տարածքներով։

Երթուղու հիմնական առավելություններն են (մասնավորապես Սուեզի ջրանցքով անցնող ծովային երթուղու նկատմամբ) գրեթե կրկնակի անգամ տարածության նվազումը, ինչպես նաև բեռնափոխադրման արժեքի և ժամանակի նվազումը։

«Հյուսիս–հարավ» ավտոճանապարհը AH 82 միջազգային մայրուղու մի մասն է, որն իրար է կապում Կենտրոնական Ասիայի երկրները։ Այսպիսով, այս երթուղին թույլ կտա այդ տարածաշրջանի երկրներին, առաջին հերթին Ղազախստանին, վերաուղղորդել արտահանման նպատակող իրականացվող մատակարարումները Ռուսաստանի տարածքով դեպի Սև ծով և Պարսից ծոցի երկրներ։

Հայաստանի տարածքով մայրուղին կանցնի հարավից դեպի հյուսիս` Իրանի հետ ունեցած սահմանից մինչև Վրաստանի սահման։ Այն որակյալ տրանսպորտային հաղորդակցություն կապահովի երկրի ներսում, ինչպես նաև նոր հնարավորություններ կստեղծի Վրաստանի տարածքով դեպի համաշխարհային շուկաներ դուրս գալու համար։ Նախագծի ավարտից հետո Հայաստանը կդառնա տարանցիկ պետություն բեռնափոխադրումների ոլորտում։

Եվրասիական զարգացման բանկը միջազգային ֆինանսական կազմակերպություն է, որը հիմնվել է Ռուսաստանի և Ղազախստանի կողմից 2006 թվականի հունվարին` անդամ–պետությունների շուկայական տնտեսության զարգացմանն օժանդակելու, դրանց կայուն տնտեսական աճին և փոխադարձ առևտրատնտեսական կապերի ընդլայնմանն աջակցելու նպատակով։ ԵԶԲ–ի կանոնադրական կապիտալը գերազանցում է 1,5 մլրդ ԱՄՆ դոլարը։ Բանկի մասնակից պետություններն են Հայաստանի Հանրապետությունը, Բելառուսի Հանրապետությունը, Ղազախստանի Հանրապետությունը, Ղրղըզստանի Հանրապետությունը, Ռուսաստանի Դաշնությունը և Տաջիկստանի Հանրապետությունը։ .

ԵվրԱզԷՍ–ի` 8,513 մլրդ ԱՄՆ դոլարի հակաճգնաժամային հիմնադրամը ստեղծվել է է 2009թ.–ի հունիսի 9–ին` վեց երկրների կառավարությունների կողմից։ ՀՃՀ–ի նպատակն է գլոբալ ֆինանսական ճգնաժամի հետևանքները հաղթահարելու հարցում մասնակից երկրներին աջակցություն ցուցաբերելը, տնտեսական և ֆինանսական կայունության ապահովումը և տարածաշրջանում ինտեգրացիոն գործընթացների սատարումը։ ՀՃՀ մասնակից պետությունները ԵԶԲ–ին են հատկացրել Հիմնադրամի միջոցների կառավարման գործողությունները և Բանկի հետ ՀՃՀ միջոցների կառավարման մասին համաձայնագիր են ստորագրել։ –0–

spot_img

ԱՄԵՆԱԴԻՏՎԱԾ

ՀՀ կառավարությունը կրիպտոարժույթի ոլորտի կարգավորման առաջին փորձն է անում

ՀՀ կառավարությունը հավանություն է տվել «Կրիպտոակտիվների մասին» օրենքին, որն ուղղված է կրիպտոարժույթի շրջանառության, փոխանակման և ծառայությունների մատուցման ոլորտում կանոնակարգման ներդրմանը

Կոնվերս Բանկը միանում է Ասիական զարգացման բանկի կանաչ ֆինանսավորման հանձնառությանը

Կոնվերս Բանկը հայտարարում է Ասիական զարգացման բանկի (ԱԶԲ) «Կանաչ ֆինանսավորման խթանում կայուն զարգացման համար» տեխնիկական աջակցության ծրագրին միանալու մասին

100 միլիարդ դրամի պետական պարտատոմսերի ռեկորդային տեղաբաշխում՝ Հայաստանի ֆոնդային բորսայում

Հայաստանի ֆոնդային բորսայի պատմության մեջ առաջին անգամ պետական պարտատոմսերի տեղաբաշխման աճուրդների արդյունքում տեղաբաշխվել են ռեկորդային՝ ընդհանուր 100 միլիարդ դրամ ծավալով պետական պարտատոմսեր

Հայաստանի համախառն պետական պարտքը 2024թ․–ի ապրիլի արդյունքում գերազանցել է 13,6մլրդ դոլարը

Հայաստանի համախառն պետական պարտքը 2025 թվականի ապրիլի 30-ի դրությամբ կազմել է 13,607.844 միլիոն դոլար, ինչը 27.052 միլիոն դոլարով ավելի է 2025 թվականի մարտի 31-ի համեմատ

Հայաստանում անցկացվում է տարածաշրջանի ամենամեծ գինու փառատոնը

Արդեն հինգերորդ անգամ Ակբա բանկի աջակցությամբ Երևանում մեկնարկել է հունիսի առաջին շաբաթվա ամենասպասված իրադարձությունը՝ «Երևանի գինու օրեր» փառատոնը

ՎԵՐՋԻՆ ՆՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

spot_imgspot_imgspot_img